Recensie Ambra (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 29/3 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asplitsecond

Stamgast
Forumpionier
435
06/07/21
10.052
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ambra ken ik al jaren ze werkte vroeger aan de overkant , was dan een tijdje verdwenen om terug te komen met een strak fit lijf.
Ze stond gisteren in een heel sexy rood lingeriesetje (ze heeft altijd wel sexy lingerie aan) en met haar haar los was ze adembenemend mooi ,wat mij betreft de mooiste van alle meisjes die in de vitrine staan (wat natuurlijk van persoon tot persoon kan verschillen)
Niet enkel is ze heel mooi maar heeft ze ook een mening en een goeie babbel (enkele zinnetjes nederlands komen eraan te pas want ze leert zelf onze taal)
Ze zuigt je rustig af en laat zich ondertussen betasten , waarna je overgaat tot verschillende posities met een mooi zicht op haar strak lijf en hoor je haar zachtjes kreunen.
Nooit teleurgesteld en altijd even goed ontvangen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn 2e keer in het Schipperskwartier.
Bij Ambra op bezoek geweest en ze staat met stip op nummer 1 van alle DVP's die ik in mijn leven bezocht heb. Wat een prachtvrouw met een fit lijf. ' I love sports' zei ze.
Je ziet het sixpack zitten, kont goed strak.
Ze ging boven op zitten en ze bereed me zo lekker en op precies het juiste moment spande ze alles aan waardoor het uit mijn tenen kwam.
 
wellicht een vd knapste in de straat. super kontje heeft ze. vriendelijk en houd van klassieke muziek wat ze ook op heeft staan tijdens de daad.
pijpen was goed neuken idem.
toch debk ik dat het bij 1 beziek blijft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een dagje skw gedaan, er stonden best wat dames. Ik lees van veel mannen dat er altijd wel een dame te vinden is van je gading en dat kan ik zeker bevestigen. Na een paar rondjes zag ik deze heerlijke blonde dame, ze probeert geen klanten naar binnen te lokken met gebaren maar heeft wel een mooie glimlach. Ze had een rode lingerie aan, zag er zeer appetijtelijk uit! Naar binnen gegaan en geen spijt gehad.
Hygiëne is dik in orde, geen gehaast over tijd. Pijpen mc deed ze lekker en verschillende standjes waren geen probleem. Ze heeft een verrukkelijke kontje en daardoor in doggy bonkend gefinisht. Achteraf nog over koetjes en kalfjes gehad. Meeste zullen haar wel herkennen maar ik moet zeggen dat haar lekkere kont wel verleidelijk is vanaf de straat. Herhaling is er zeker, maar er staan nog zoveel snoepjes!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens iets nieuws geprobeerd en lap alweer een toppertje bij.
Kan bovenstaande positieve kritieken alleen maar bevestigen.
Ambra is een heel knappe MILF, koket, verzorgd en ze had dan nog eens stijlvolle zwarte lingerie aan :p helemaal mijn ding.
Vooraf een leuk babbeltje en dan moest het beste nog komen, een prima service.
Eerst een goede en lange pijpbeurt met op aanvraag wat nippleplay, daarna kwam ze op mij zitten
Wat een prachtig natuurlijke vrouw, mooie kleine borsten , stevig kontje ...
Enig minpuntje is het ontbreken van spiegels op de kamer , zo zou je nog meer van het zicht kunnen genieten, maar dat ligt niet aan haar natuurlijk.
Eerlijke service ook, ze had op voorhand al aangegeven dat PZC en kussen bij haar niet mogelijk was.
Om te eindigen verwijderde ze het condoom om me, met olie, tot een heerlijk orgasme te masseren.
Herhalingsgevaar absoluut zeker.
Ze wist me nog te vertellen dat ze begin april terug voor even naar het thuisland keert, de fans zijn verwittigd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al enkele keren bij deze Ambra geweest en heb het me nooit beklaagd.
Gisteren in de late namiddag ben ik (zonder nadenken) even tot Antwerpen gereden, en ik vond ze niet.
Het was trouwens heel pover: weinig dames aanwezig en ben dan ook onverichterzake terug naar huis gereden.
Ik herinnerde me plots dat Ambra me vorige keer gezegd had dat ze er even tussenuit ging - en daar heel erg naar uitkeek.

Midden mei mogen we opnieuw van deze dame genieten.
Recensie van mijn vorige bezoek hieronder.
Het is een heel lieve dame, die wel wat meer toelaat, naarmate je tot haar vast clienteel behoort. Wel alles met condoom (ik verlang ook niks anders).
De laatste keer kon ik maar niet klaarkomen. Ik had al diverse standjes gewisseld, ook handje, mondje, enz... en het wou maar niet komen. Uiteindelijk heeft ze me heel geduldig doggy tegen mijn pik gereden (waarbij ik niet bewoog) tot mijn kwakje dan toch kwam.
Ik heb ze 20 euro extra gegeven na afloop, bovenop de 100 die ik al betaald had: ze had er dan ook hard voor ge(t)werkt.
 
@turbodiesel1976

Is 120 Eur voor 20 minuten zonder extra's niet een beetje veel? Of was er extra te betalen voor het beffen?
Er zijn een ruim aantal dames waar je voor 150 Eur een uurtje mag blijven.

Dat het gisteren in de late namiddag heel kalm was ligt aan het feit dat het gisteren Orthodox Pasen was en dat de meeste Roemeense, Bulgaarse, Oekraïense en Russische dames niet werkten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is misschien niet de meest ervaren review omdat het mijn eerste keer ooit betaalde seks was maar wow jongens wat heb ik een goede keuze gemaakt! Ambra is een prachtvrouw die je NOOIT ouder zou schatten dan 25. Ik schrok me rot toen ze mij vertelde dat ze al 37 was! Superknap gezicht, mooie lange blonde haren, lekker slank en atletisch lichaam, prachtig gevormde naturelle B cup en kontje... Kortom fantastisch! ik was uiteraard heel gestresseerd omdat het mijn eerste keer was maar na ik haar dit vertelde stelde ze mij snel op mijn gemak met een leuk gesprekje. Hygiëne was top (wasje voor en na) en na onze korte babbel begon ze met mij zachtjes aan te raken om mij daarna af te trekken tot mijn soldaat paraat stond. Daarna overgegaan naar pijpen met condoom (ik twijfelde eerst zelfs of ze de condoom wel degelijk had aangetrokken omdat ik het zo hard voelde!) Ze ging ook vrij diep... Ik ga niet zeggen dat ze volop aan het deepthroaten was maar hij ging er toch zeer vlotjes in. Na een minuutje of 5 a 10 is ze op mij gekropen en heeft ze mij bereden zoals ik nog nooit heb meegemaakt. Ze moest zelfs even wat minderen of ik spoot haar na een minuut al tegen het plafond... Daarna geswitcht naar doggy maar dat heb ik spijtig genoeg ook niet lang meer kunnen volhouden. Een orgasme als nooit tevoren! Heeft er iemand trouwens haar telefoonnummer of misschien een link naar een advertentie? Zou haar willen contacteren om een volgende keer af te spreken zodat ik zeker ben dat ze daar weer is als ik naar het verre Antwerpen trek!
 
Ze heeft geen advertentie, vrees ik.

Welkom trouwens tot je nieuwe hobby. Je zal het je niet beklagen :)

Dat een dvp soms niet beschikbaar is, is iets dat je erbij moet nemen. Ze gaan regelmatig weken of maanden op verlof, nemen soms willekeurige snipperdagen of hebben eens een klant die vele uren blijft. Daarom is het handig om je in te lezen en meer toppertjes te leren kennen voor de shift die je verkiest.

Bijna alle dames hebben een telefoonnummer dat ze aan klanten uitdelen, dus als je tevreden bent is het altijd goed om dat even te vragen. Ze vinden dat niet raar of zo, integendeel :)

Ambra is sowieso vaak aanwezig, dus zolang haar verlof hier niet is aangekondigd heb je een grote kans haar tijdens de dagshift te vinden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken terug, net voor haar verlof, voor de allereerste keer bij deze knapperd binnen gestapt.
En ik vind het spijtig dat ik dit niet eerder gedaan heb. Ik kende ze al wel vele jaren omdat ze bijna alle avonden gaat sporten, maar ik wist voordien niet dat ze het in het SKW zat.
Een prachtig lichaam voor haar leeftijd, en ik die dacht dat ze maar een jaar of 25 was.
Niet alleen de body is knap, maar ook de service is uitstekend.
Een lekkere pijpsessie en nadien zij 'on top', waarbij ze mijn nakomelingen met haar strak kutje recht het plastiekje in zoog.
Overigens met klassieke muziek op de achtergrond, want voor een rustige en aangename sfeer zorgde.
Na afloop tijdens het wasje ook nog even een leuk babbeltje.
Deze ziet me zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na een eerder bezoek weer naar deze mooie,zeer jong uitziende, dame geweest.
Dame met een vlotte vriendelijke babbel waar jij je snel op het gemak voelt. Ze vind het zelf ook belangrijk zich op haar haar gemak te voelen en laat niet alle types toe.
Zeer hygiënisch netjes geschoren en ruikt zeer aangenaam. Wasje voor en na.
Ze begint met aanrakingen om de sfeer erin te brengen en waarna ze daarna heerlijk pijpt in verschillende tempo's.
Ik laat haar graag boven op. Ze is zo enorm strak en rijd je zo leeg. Afgemaakt in doggy.
Voor deze dame ga ik graag een uur voor rijden om te bezoeken.
Ze vertelde zaterdag weer te zijn begonnen na haar verlof. Waarschijnlijk is ze er voorlopig dus weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag nog eens bij Ambra langsgeweest en het was top zoals gewoonlijk. Eerst zachtjes strelen en haar kleine borstjes in je gezicht duwen, daarna een lekker gevarieerde bj en dan zij met haar lekker strak kutje on top afgewerkt. Blijft voor mij de lekkerste DVP van het schipperskwartier!
 
Maandag weer bij Ambra geweest.
Het was als zoals ik gewend ben super.
On top is echt aan te raden bij deze dame. Wel groot risico dat je het niet lang vol houd. Wat is deze dame strak.
Zeer voldaan weer richting Nederland vertrokken.

Ambra vertelde niet naar huis te gaan voor de feestdagen. Alleen een aantal dagen rond kerst en oud en nieuw neemt ze vrij.

Voor mij een van de toppetjes.
 
Zo is het niet gegaan .... met een mede wandelaar was ik op stap . Ik wist het uur omdat ik de parkingmeter in het oog hield. Toen zagen we iemand binnengaan.
We hadden juist een toertje gemaakt schipperstraat/vingerling/verversrui/vt met een plas pauze en een chat met een nieuw gfe aan haar raam. Nog even verwonderd staan kijken naar Kathy vr 7/2 die een klant uitliet en snel een andere binnenliet. We kwamen uit vt gewandeld en kijk .... het was voorbij . Dan heb ik even het uurwerk geraadpleegd.

Doc
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan