Recensie Ambre, Liza’s Dream, Sterrebeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B.effer

Newbie
12
26/09/21
22
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-ambre-2.html#description-contentDe
Totale kosten (in euro)
60
Omdat mijn topfavoriet Vanessa niet meer bij Liza werkt, heb ik een ander meisje moeten kiezen. De keuze viel op Ambre. Maar wat een teleurstelling. Dit was dag en nacht verschil met Vanessa. Als Vanessa zwart was, is Ambre wit. Figuurlijk dan, want uiteraard zijn beiden donker van huidskleur.
Na het douchen wilde ik haar eens goed vastnemen, maar ze zei dat ik op bed moest gaan liggen. Ze nam meteen al een condoom. Toen ik vroeg om even te wachten en te pijpen zonder condoom deed ze dat. Maar niet met overgave. Meer met de hand dan met de mond.
Na welgeteld één minuut wilde ze neuken en greep ze weer naar het condoom. Wederom vroeg ik om nog even te wachten, ik wilde graag nog eens haar kutje proeven. Maar er was te weinig tijd volgens haar. Toch even gebeft, maar ze had er duidelijk geen zin in en kon me niet snel genoeg van een condoom voorzien.
Dan maar beginnen neuken. Maar wat een fake gekreun, en maar roepen dat ik harder moest stoten. Duidelijk allemaal met de bedoeling om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Mijn zin was over.
Dat was de eerste keer met Ambre, maar meteen ook de laatste keer. Schade: €60. Was eigenlijk voor een half uur, maar na een kwartier was het voorbij. Het aan- en uitkleden en douchen heeft langer geduurd dan de seks. De fooi die ik normaal voorzie is deze keer wel in mijn zak gebleven. Helaas mijn zaad ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan