Recensie Amelia, Amsterdam Zuid-Oost 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.613
01/07/21
1.729
92
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2894022-amelia https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/new-amsterdam_7663482
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag Amelia geappt, haar eerste vraag is hoelang wil je komen, dan krijg je een standaardmail met mogelijkheden voor die prijs.
Gelijk duidelijk verder geen discussie. Ik had eerst in de late ochtend geinformeerd voor een uurtje, maar s'middags bedacht ik mij dat 45 min eigenlijk wel genoeg zou zijn. Mogelijkheden zijn gelijk, PZC, 2x klaarkomen, beffen en massage.
Als je in de straat bent krijg je een foto van een markant gebouw in die straat, daarvandaan kan ze je zien.
Ze deed de deur aan de straat zelf open en riep mij binnen.
Ze lijkt nog jonger dan de 23 jaar door een blos op de wangen.
Ze opende de deur in een ruimzittende joggingbroek.
Trap op naar boven naar de slaapkamer.
Ik vroeg waar ze vandaan kwam, Montenegro bleek en spreekt geen woord Engels. Nou ja een paar
Dus misschien gebruikt ze een booker, maar dat hoeft niet perse ook zo te zijn.
Goed uit de kleren en op het bed gaan liggen.
Ze maakte mijn eikel nog een keer schoon met een doekje en hapklaar het mondje in.
Zoen en tongzoenen doet ze niet volgens haar advertentie, ook niet op aangedrongen gezien ons aanzienlijke leeftijdsverschil.
Mooi blank lichaam met mooie pronte borsten, tussen B/C schat ik, waar ook mooie tepels opstaan.
Pijpen zonder doet ze wel lekker, niet heel diep in eerste instantie, later pakte ze hem wat dieper en ook heel kort deepthroat.
Ze had er een goed pijptempo in en ik dacht dat ik haar al snel zou gaan volspuiten in haar mondje.
Maar voordat dat gebeurde zocht ze een condoom op en bracht die aan.
Eerst zij on top, waarbij je haar borsten lekker kan vastpakken.
Ze heeft geloof ik niet heel veel ervaring in dit werk.
Ze kreunt wat kunstmatig, iets teveel van het goede.
Over naar doggy en lekker tegen haar billen aangereden.
Duurde niet lang of ik kwam al lekker klaar.
Zij haalt het condoom eraf en geeft je dan nog een doekje om verder op te kuisen.
Verder met een befbeurt van haar, ook hier weer wat teveel kunstmatig gekreun.
Daarna verder met de tweede ronde, die vrijwel hetzelfde verliep.
Ik kom eigenlijk nooit twee keer klaar en zeker niet zo snel na de eerste keer.
Maar ze pijpte hem weer stijf zonder condoom en pijpte met de turbo erop.
Zij on top en daarna missio/doggy
Vond het eigenlijk zelf wel genoeg, dus ik maakte een gebaar en zij zei "finish".
Dus eigenlijk maar een half uur gepijpt en geneukt, maar met haar turbo erop.
Iets teveel voor een oude lul.
Kleertjes weer aan en werd begeleid naar de voordeur.
Ja, weinig verbale communicatie mogelijk dus en ik had geen zin in gebruik google translate.
Maar goede sex met haar gehad, dus voor herhaling vatbaar, zeker voor 100 €. (voor 45 min.)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2894022-amelia#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan bovenstaande be-amen.
Spreekt geen Engels, al heb ik mijn twijfels hier over, maar goed we weten hoe het gaat.
Ze doet zeker de moeite om je klaar te maken.
Pijpen doet ze goed.
Jammer vond ik wel dat het na de 2de beurt afgelopen is en ze zich weer aankleed.
Ik betaal toch ook voor de tijd en ik had nog tijd over.

Echter zoals eerder benoemd, voor 100e - 45min.

Hoor je mij niet klagen.
En voor herhaling vatbaar.
:):):):):):):)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2894022-amelia#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag ook Amelia gezien. Appen ging goed hoewel ik af en toe op antwoord moest wachten. Tongzoenen doet ze niet. Daar aangekomen doet een meisje in een slobbertrui verder blote benen de deur open. Ik snel naar binnen. Ze is zowel het kinky en sexjobs meisje. Ik wilde zelf eerst douchen omdat mij dat wat ontspant en opwarmt. Ik in de douche. Ze stond op de gang te wachten. Ze is wel vriendelijk. Beetje afstandelijk, maar dat snap ik wel beetje met al die vreemde kerels. Vanuit een anderen kamer zei een andere vrouwenstem iets in het montenegrijns vermoed ik. Ik op bed, en zij meteen pijpen zonder condoom. Ze hield zwarte topje aan. Ik vroeg of ze iets rustiger wilde doen want mijn boeltje stond al behoorlijk strak. Daarna begon ze weer in turbo, en ik stelde 69 voor waarbij zij niet zoveel hoefde te doen. Ik vond haar kreungeluidjes wel leuk en niet storend. Deze manier van communiceren ging iig beter dan met haar proberen te praten. Daarna kreeg ik een knalrode condoom om. Ik dacht nog @Bassie zou in zijn nopjes zijn geweest. Toen ging ze bovenop zitten en lekker rijden. Terwijl ik haar bovenstukje verder losmaakte. Lekker haar tietjes verwend, of misschien wel mijzelf. Tis een jong ding, dus ze had volop energie en lenigheid. Daarna gedraaid naar missionaris. Ik dacht nog aan doggy maar dat zou uitstel van executie betekenen. En ik wilde mijn tempo houden. Heerlijk klaargekomen in dat jonge ding. Daarna kreeg ik zonder zuchten of iets nog een massage. Ik had geen idee hoe we in de tijd zaten, en ik wil er ook niet uitgezet worden. Ben zelf aanstalten gaan maken. Ik probeerde nog te vragen hoe lang ze zou blijven, maar kreeg als antwoord:"Montenegro" . Laat maar dacht ik toen. Bij de deur kreeg ik toch nog innige kus. Ik vond het geen slechte date, wel wat jammer van de taalbarriere. Nu we elkaar beetje kennen wil ik haar nog wel eens zien. Misschien kunnen we naar t volgende niveau.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan