WHEM Amelia, prive-ontvangst Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, eerder dit jaar een afspraak met haar gehad. Het is een mooie dame uit Zuid-Amerika, ze spreekt goed Engels. Ik ben bij haar langs geweest in Amsterdam Oost. Massage gekregen die wel lekker was maar niet speciaal, sex was wel goed, zoenen doet ze niet. Minpunt was dat ze niet alles uit trok en die dikke tieten deels verborgen bleven. Daarnaast had ze een huisgenoot die volgens haar niet wist wat ze deed en bij vertrek moest er dus opgelet worden dat de huisgenoot niks zag of hoorde. Ik weet niet of ze inmiddels op een andere, discretere plek ontvangt.
 
@emphyrio Was haar figuur wel atletisch of meer mollig, kloppen de foto's???
Pijpt ze wel zonder en kun je haar beffen???
Klopt de lengte van 153 cm???
Vaak verbergen dames met een lelijke buik tgv zwangerschap cq extreem afvallen met een bustierre of waisttrainer.
 
@makkebeer Ik vond haar meer atletisch dan mollig. Ze had een klein buikje maar nog steeds strak. Pijpen ging zonder, ik heb haar niet gebeft maar het staat wel in haar advertentie. De lengte klopt het is een kleine dame, kwam tot mijn schouders en ik ben 175.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan