Recensie Amira, Hoboken 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/arabische-nederlandstalige-amira.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Haar foto's zagen er veelbelovend uit. De wandelschoenen maar aangetrokken en op verkenning getrokken.

Ligging
In de dichte omgeving van Hoboken.
Eerder richting de autokeuring (van Hoboken).

Parking
Er is parkeerplaats in de straat zelf of in de omliggende zijstraten

Contact
Whatsapp berichtje gestuurd, ze komt vriendelijk en duidelijk over.
Je kunt best een afspraak op voorhand vastleggen. Ze stuurt je de dag zelf (een reminder) om te checken of je nog kunt. Alsook het adres waar je moet zijn.

Het bezoek zelf
Een tijdje geleden met dit hete zomerweer naar Hoboken getrokken. Het blijft natuurlijk Antwerpen, dus hou er rekening mee dat de kans groot is dat je hier en daar in een file komt te staan. Parking was vlot te vinden. Eenmaal aan het adres, berichtje sturen en even wachten. Op het moment dat ik stond te wachten passeerde er wel af een toe en auto en fietsers. Dan gaat er een poort open, de suspense was best lang (in vergelijking met een deur waar je meteen de dame ziet). In de verte piepte ze achter de muur. Ze zag er lief en verzorgt uit. Eenmaal binnen stelde ze mij direct op mijn gemak door een aangename babbel aan te knopen. Je kan gewoon Vlaams met haar praten (ergens wel een verademing). Amira haar lichaam is net zoals de foto's op haar online profiel worden weergegeven met een passend snoetje. Ze is down-to-earth en kan over van alles meepraten.

Dan back to business:
Ze vroeg of ik vooraf wou douchen of opfrissen. Is altijd wel een plus als een dame deze optie geeft.
Als ik Amira haar naakte lichaam bekeek, kon ik alleen maar haar tatoeage bewonderen. Ik kan ook begrijpen dat dit voor mede wandelaars onaantrekkelijk kan ervaren worden.
Amira pijpt met gevoel (zonder tanden) en daalt ook af naar je ballen die ze vakkundig weet te bespelen, door er aan te sabbelen, likken en zachtjes te zuigen. Dan terug met de tong via de schacht naar mijn eikel. Best lang geleden dat een DVP dit bij mij deed. Ze gebruikt veel speeksel om alles smooth te laten glijden. Dit afwisselend met tongzoenen. Dit maakte mij alleen maar nog geiler.
Amira vraagt ook tussendoor voor feedback: "als ik jou zeer doe, moet je het zeggen hé" , " wil je het zachter of harder?" , etc.).

Soms gaat er een smartphone af, maar die negeert ze. Enkel het geluid kan wel storend worden ervaren.
Na een deugddoende pijpbeurt even de rollen omgedraaid om haar eens te verwennen. En ook om mijn kruit niet te snel te verschieten. De benen gingen gewillig open. Daar trof ik een fris en strak poesje aan. Geen onaangename geuren geroken (godzijdank).
Eerst wat opgewarmd om dan te werken naar een orgasme. Ze komt wel schattig klaar, lichte schokjes, over gevoeligheid en dan een zeer vochtige vagina.

Overgegaan tot de classic standjes (nmc), ze stoot goed mee in je bewegingen.
Tussendoor terug even laten pijpen om dan in doggy het condoom vol te spuiten.
Ze helpt je mee af te kuisen. Zolang er nog tijd is kun je voor een 2de ronde gaan.
Heb ze dan maar terug laten pijpen tot een 2de orgasme.

Nadien heb ik mij kunnen opfrissen in haar badkamer.
Afscheidskus op de mond en terug huiswaarts om de warme te trotseren.
Keek ik op mijn klok, was ik net iets langer dan één uur binnen.

Conclusie
Amira is een joviale dame dat pas kan genieten, als ze iemand anders ziet genieten (people pleaser, maar dan op seksueel vlak). Ik heb van haar een goede Girlfriend Experience gekregen waardoor er een klik was. Dit omdat ze vooraf vraagt wat de verwachtingen zijn. Communicatie is key. Hierdoor ben ik ook te weten gekomen dat ze enkel de gewone zaken doet en geen extreme verzoekjes.

Pluspunten:
-Ze geeft je een GFE, geen gehaast gedoe
-PZC
-Liefhebbers van grote borsten komen hier wel aan hun trekken
-Zacht lichaam dat je overal mag aanraken
-Ze negeert inkomende oproepen en sms'en terwijl ze bezig is
-De tatoeages complementeren haar lichaam
-Mogelijkheid om voor- en achteraf te douchen

Minpunten:
-Klink misschien stom, maar een poort die (traag) opengaat valt toch iets harder op in het straatbeeld tegenover het betreden via een voordeur.
-De meldingen van inkomend oproepen of sms'en kunnen als storend worden ervaren
-Half verduisterde ontvangstruimte (als je visuele stimulatie nodig hebt, kan dit als hinder worden ervaren)

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Nog is het gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen.
 
Laatst bewerkt:
sorry waarde landlopers/wandelaars maar bibi was opgeroepen om te gaan werken dus zakje zit nog vol en heb men afspraak moeten afzeggen (ja ik ben een brave jongen en meld mij af bij de dame) en zal mij terug een afspraak moeten maken in de loop van de volgende week en ja dan laat ik jullie ook weten hoe het afgelopen is
 
Zo zonder tanden.....is dat een plus of een minpunt?
En doet dat geen afbreuk aan haar uitstraling?
Hiermee bedoel ik:
Ze pijpt zonder haar tanden te gebruiken. Haar lippen, tong en zuigkracht voelen goed aan.
Als (andere) DVP pijpen en ze gebruiken hun tanden , voelt dit telkens aan als een soort... rasp. Best wel onaangenaam die tanden.
 
vandaag op bezoek geweest bij deze lieftallige dame


200 euro voor een uurtje weet het is crisis dus wat duur :)




,vlotte lieve en mooie dame GFE gehalte die me gelijk op men gemak heeft gesteld ze zoent lekker en ze heeft een lekkere tong ,wasgelegenheid is voorhanden gaat spijtig genoeg niet mee onder de douce vindt ik wel leuk, daar ik de eerste keer altijd voor het orale ga(zc) moet ik zeggen dat ze dit vrij goed doet .wel niet in het mondje maar dat had ik ook niet gevraagd op voorhand volgende keer eens vragen dus. poesje proeft lekker en mooie lekkere tieten .weet al wel dat intiem altijd met condoom is ben ik al blij om
in elk geval ze heeft een vol uur men kleine soldaat goed verwent nadien douce genomen nog even gebabbeld over eten blijkbaar zitten we daar in elk geval op dezelfde hoogte
ze gaat mij in elk geval terug zien .
heb haar ook gemeld dat ik dit ging posten en haar de site doorgestuurd waarop ik dit ging doen zodat ze zelf kon volgen wat wij geilaars over haar denken en schrijven
 
Op basis van bovenstaande recensies vorige week een afspraak gemaakt met Amira. Na een bevestiging in de ochtend richting Antwerpen gereden (inclusief file bijna 1.5 uur). Na aankomst geen enkele reactie meer. Niet meer via Whatsapp (berichtjes worden wel gelezen) en niet telefonisch.
Ze kan nog zo lekker zijn maar dit is een rotstreek.
Jullie zijn gewaarschuwd!
 
Op basis van bovenstaande recensies vorige week een afspraak gemaakt met Amira. Na een bevestiging in de ochtend richting Antwerpen gereden (inclusief file bijna 1.5 uur). Na aankomst geen enkele reactie meer. Niet meer via Whatsapp (berichtjes worden wel gelezen) en niet telefonisch.
Ze kan nog zo lekker zijn maar dit is een rotstreek.
Jullie zijn gewaarschuwd!
fc.k das kl.t.n . in elk geval heb ik dan geluk gehad mijn date ermee was wel in orde
 
Ik moet PSV01 bijtreden, heb er deze week ook staan schilderen. Mijn momenten om te kunnen wandelen zijn vrij schaars en had genoeg research gedaan ivm keuze DVP (dacht ik toch).

Daags voordien afgesproken via whatsapp, zeer snelle reactie en vriendelijk.

De dag van de afspraak heb ik er 30min vruchteloos gewacht (45min eigenlijk, was te vroeg), waste of time. Ook geen reactie meer op berichten of reden achteraf.

ONBETROUWBAAR as fuck!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan