Recensie Amira/Layla, Zwijndrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Layla heb ik 2 x bezocht . In Rotterdam en in Dordrecht. De eerste keer was gezellig en geil.
De tweede keer vooral gezeur , en moeilijk doen.
Ik was niet hygienisch zei ze , "ja Marokkaanse mensen zijn schoner op zichzelf dan Nederlanders weet je". Zowiezo is Layla nogal van t praten , buiten een goede pijpbeurt is niet veel mogelijk , als je vaker komt dan wel zegt ze.
Vaker zit er voor mij niet in.
Is ze knap ? Laten we het houden op " niet lelijk"
 
Layla heb ik 2 x bezocht . In Rotterdam en in Dordrecht. De eerste keer was gezellig en geil.
De tweede keer vooral gezeur , en moeilijk doen.
Ik was niet hygienisch zei ze , "ja Marokkaanse mensen zijn schoner op zichzelf dan Nederlanders weet je". Zowiezo is Layla nogal van t praten , buiten een goede pijpbeurt is niet veel mogelijk , als je vaker komt dan wel zegt ze.
Vaker zit er voor mij niet in.
Is ze knap ? Laten we het houden op " niet lelijk"
Klopt van geen meter heb nooit in Rotterdam gewerkt er is een andere layla die wel in Schiedam heeft gewerkt als je dat bedoeld
 
Ik heb inmiddels alweer een tijd geleden met haar afgesproken voor een pijpdate. Prijs was gestegen van 80 naar 100, maar mocht wel voor 80 langskomen.
Ontvangst was in Dordrecht, geen Zwijndrecht.
Dame viel mij qua uiterlijk tegen en niet heel verzorgd. Mede doordat ze net wakker was waarschijnlijk. De kwaliteit van de diensten ben ik vergeten. Intiem was toen ook mogelijk voor iets van 200 plus.
Gelet op de prijzen en hoe het mij beviel, eenmalig gehouden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan