Recensie Amira, Salon 261, Alphen aan den Rijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Wandelaar
86
14/03/22
62
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Amira
Totale kosten (in euro)
200
Eindelijk eens een afspraak kunnen maken meestal in de buurt maar was ze niet aan het werk.
Even zitten wachten maar daar kwam ze me ophalen wat een verschijning zeg.
Mooie dame met een mooie bos haar en wat een grote bosteren en heerlijke billen.

In de kamer even gedoucht en amira lag al klaar op het bed te wachten
Heerlijk dat lichaam verkent en met die grote zachte tieten liggen spelen wat een geile grote tepels en een heerlijk nat kutje en tongzoenen doet ze ook heerlijk.
Daarna was ik aan de beurt lekker die grote tieten boven me gezichten en me lul er tussen en heerlijk gepijpt door haar

Toen ging ze op haar rug liggen en mocht ik haar heerlijk nemen wat een geile kutje zeg
Daarna heerlijke massage en toen vroeg ze of ik haar wou masseren.
Wt een genot om dat heerlijke lijf onder handen te nemen en haar vast op te geilen.
Toe draaide zich om en mocht ik de voorkant onderhanden nemen en dat is ook een genot heerlijk die borsten met olie onderhanden nemen en langzaam naar haar mooie kutje gaan en die verwennen met me vingers en tong .
Heerlijk zeg daarna ronde 2 en dat was ook een genot
Herhalings kans erg groot maar ja dat is bij veel dames in salon 261
Amiraje zit me snel weer langskomen
 
Ik herken mij daar zeker niet in. Mooie uitstraling, werd goed verleid, want het is zeker een mooie dame zo met haar kleren aan. Daarnaast heeft ze een vlotte babbel en is ze slim, dus so far good.

Maar op de kamer viel het enorm tegen, ze noemt zichzelf een pijpqueen, nou dan verwacht je wel wat. Helaas. Ook rook ze niet heel schoon en was het alles behalve top, uiteindelijk zelf het werk afgemaakt. Dit zou ik niet nog een keer doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan