- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Amira is een 33 jarige grote vrouw (1.75m?) met piercings in haar tong, tepels, boven haar clit en net een nieuwe op haar borstbeen. Ze is een gezellige prater. Ze heeft een B cup, zwart haar en zegt dat ze uit Servië komt, maar ze spreekt in ieder geval ook Roemeens. Volgens haar omdat ze uit de grensstreek komt. Ik had al veel positieve verhalen over haar gehoord, gisteren vond ik het tijd om zelf maar wat ervaring met haar op te doen.
We begonnen met wat prima tongzoenen. Altijd leuk om met een tongpiercing te kunnen spelen. Bij het pijpen had Amira flink het gas erop. Maar ze kreeg stijve kaken, omdat ze nog nooit haar mond zo ver open had moeten houden. Na weer wat tongzoenen heb ik haar gevraagd het condoom te monteren. Dat deed ze met haar mond en toen was het makkelijker volgens haar, omdat de boel wat werd samen geknepen. Maar goed het condoom was bedoeld voor het neuken. Daar deed ze erg goed mee en ik kon leuk met haar piercings spelen, zodat ik al vrij snel klaar kwam.
Correcte dame met goede service en die piercings als bonus!
We begonnen met wat prima tongzoenen. Altijd leuk om met een tongpiercing te kunnen spelen. Bij het pijpen had Amira flink het gas erop. Maar ze kreeg stijve kaken, omdat ze nog nooit haar mond zo ver open had moeten houden. Na weer wat tongzoenen heb ik haar gevraagd het condoom te monteren. Dat deed ze met haar mond en toen was het makkelijker volgens haar, omdat de boel wat werd samen geknepen. Maar goed het condoom was bedoeld voor het neuken. Daar deed ze erg goed mee en ik kon leuk met haar piercings spelen, zodat ik al vrij snel klaar kwam.
Correcte dame met goede service en die piercings als bonus!