Recensie Amirah, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

uguhaxyû

Newbie
11
20/03/25
17
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8568831-amirah
Totale kosten (in euro)
170
De nood was hoog, ik zag op Kinky dit beeldschone poppetje voorbij komen en ik was gelijk verkocht. Het was wel in de vroege ochtenduren, dus ik betwijfelde of ze nog zou reageren via WA. Na twee uur kreeg ik verrassend genoeg een reactie, waarschijnlijk met de booker, met o.a. de straatnaam ergens op Zuid. Onderweg deelde ik mijn locatie en toen ik aankwam in de straat ontving ik het huisnummer. Ze deed de deur voor mij open, en godzijdank was ze geen catfish maar daadwerkelijk de dame op de foto's.

Ik werd naar boven geleid en in de kamer spraken we de tijd en extra's af. Die 50 euro extra voor pzc was het helemaal waard. Ze nam uitgebreid de tijd en pijpte rustig doch gecontroleerd. Ik had meerdere keren het gevoel dat ik bijna zou komen, maar haar skills zorgden ervoor dat dit kon worden uitgesteld. Daarna deed ze het rubbertje om en ging ze op me zitten. Hoewel haar borsten fake zijn, was het echt een adembenemend uitzicht. Ze wist ook goed de intensiteit van de stoten af te wisselen. Na een minuut of 5 hield ik het niet meer vol en spoot ik het rubbertje helemaal vol.

Ze was vriendelijk genoeg om mij naderhand een massage aan te bieden. De massage zelf was niet heel bijzonder, maar het laat wel zien dat Amirah zeer geduldig is en de tijd wil volmaken. Ondanks dat ze niet goed Engels spreekt (alleen Spaans), deed ze wel de moeite om een gesprekje aan te knopen met de vertaler. Ze zei dat ze uit Colombia komt en dat ze op de 25ste zal gaan terugkeren.

Toen het tijd was bedankte ik haar vriendelijk en ging ik met een tevreden gevoel naar huis. Enige minpunten zijn het bijbetalen voor zoenen (+€20) en dat het tarief voor een halfuur redelijk hoog ligt (€120)

Wie interesse heeft, kan vóór 25 augustus nog langskomen!

Terug
Bovenaan Onderaan