Recensie Amisha, Emmen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Xs750

Newbie
14
25/10/21
9
1
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/tantramassage_7690971
Totale kosten (in euro)
140 euro
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben laats bij Amisha in Emmen geweest voor een tantra massage. Voor mij een eenmalige actie. Was wat zacht gefriemel en meer niet. En was gewoon wat snel aftrekken. Massage op zich was zeer zwak. En totaal geen aanrakingen met haar lichaam. Alleen maar wat gestreel met de vingers of met veren of met een stukje stop. Amisha was best een leuke en aardige dame. Maar vond het zeer mat. Ga ingevolg wel weer naar de chinese massagesalon met happy end. Is een stuk goedkoper. En nog een betere massage.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/tantramassage-voor-de-man_7690971
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben laatst ook bij Amisha geweest voor 1 uur tantra massage. De massage was beetje strelen en zacht kneden, moet eerlijk zeggen dat het inderdaad beter kon. Mocht haar niet aanraken. Verder is Amisha een vriendelijke dame. Alles was wel schoon tenminste en rook fris. Mocht ook voor en na de massage douchen, moest dat wel even aangeven.

Overall was het ok...Misschien in de toekomst nog een keer proberen. Maar voorlopig toch maar ergens anders heen.
 
Amisha is een vriendelijke sympathieke vrouw die al jaren een professionele Tantramassage geeft. Als je op zoek bent naar een massage waar je naar hartelust je verlangens wilt uitleven, moet je op zoek gaan naar een publieke dame die aan je wensen voldoet, maar als je een professionele Tantramassage wilt ervaren, dan raad ik Amisha aan. Als ik een massage van haar heb gehad, ga ik herboren van de massagetafel af.
 
Amisha is een vriendelijke sympathieke vrouw die al jaren een professionele Tantramassage geeft. Als je op zoek bent naar een massage waar je naar hartelust je verlangens wilt uitleven, moet je op zoek gaan naar een publieke dame die aan je wensen voldoet, maar als je een professionele Tantramassage wilt ervaren, dan raad ik Amisha aan. Als ik een massage van haar heb gehad, ga ik herboren van de massagetafel

Eerlijk verhaal 😁
 
Amisha is een vriendelijke sympathieke vrouw die al jaren een professionele Tantramassage geeft. Als je op zoek bent naar een massage waar je naar hartelust je verlangens wilt uitleven, moet je op zoek gaan naar een publieke dame die aan je wensen voldoet, maar als je een professionele Tantramassage wilt ervaren, dan raad ik Amisha aan. Als ik een massage van haar heb gehad, ga ik herboren van de massagetafel af.
Wij van WC-end adviseren.. ;)
 
Massage is top maar Amisha wil je graag Tantra leren.. dus niet klaarkomen. Was even een kut moment met een harde op exploderen. Ik begrijp haar ideeën maar ga er niet heen voor een erotische massage. ik pas voortaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan