Recensie Amore, A1 massage, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

3200

Vaste klant
230
21/11/21
149
22
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vorige week een bezoekje gebracht aan A1 massage te Hasselt. Ik had de keuze uit Amore, Sharon of Michelle.
Ik vond Amore wel een knappe masseuse, dus keuze viel op haar.
Op de kamer beide uit de kleren, douche genomen en plaatsgenomen op de massagetafel, op mn buik.
Amore begon met een zachte massage met zalige warme olie. De massage ging over in een b2b waarbij ik haar lekker zachte en warme lichaam over mn rug voelde glijden.
Omgedraaid en verder massage gekregen van de knappe Amore. Het duurde niet lang alvorens ze me een Franse massage gaf, met de nodige afwisseling en lekker diep. Ondertussen kreeg ik ook haar nat sappig poesje aangeboden om te likken. Al vele poesjes gelikt maar het poesje van Amore smaakte toch we echt zoet.
Tot slot heeft ze me nog een leuke afsluiter bezorgd zodat ik voldaan terug naar de douche kon.

Zeer blij kennis te mogen maken met Amore. Ik zal haar zeker nog opzoeken.
 
prijzen zijn gestegen. Alleen B2B niet meer mogelijk sinds 1 maart. Prijs is nu 110€ 30 min en 150€ /uur all in. Spijtig voor de mannen die enkel voor massage naar daar gingen zonder meer
 
🥵 🥵 🥵
Zeg dat het niet waar is hé!
Nu 150€ voor een b2b massage?!?
Nu ja, kwaliteit heeft zijn prijs en 110€ was nu zeker niet duur maar +40€ ineens erbij... had ik niet op gerekend.
Je mag haar nu ook wel neuken voor die prijs maar daar ging ik niet voor. Ik ging VOORAL voor het goede massagewerk.

Dus tja, dit is een teleurstelling.

Ik ga toch eens de markt terug screenen naar alternatieven.
 
ja prijs staat ook op RL bij tarieven bij alle dames bij A1. Prijzen zijn aangepast om duidelijk te zijn vertelde Amore mij. Dus steeds all in of je nu massage of intiem wil. Spijtig maar dan mag naam massage wel van salon af.
 
Was ook verrast dat er een stevige prijsstijging is doorgevoerd sinds begin maart,
kwaliteit heeft zijn prijs, heb nooit een negatieve ervaring gehad, maar dat "massage" zonder intiem niet meer mogelijk is qua prijs is, een grote terleurstelling. Men is zoekende vertelde men, ...... doch raad ik hun aan massage zonder intiem terug op de kaart te zetten en dat mag gerust met een prijsverhoging zijn maar verschillend van de prijzen "all in"

ook ik ga terug een markt screening opstarten.
 
Iemand hier, onaangenaam verrast door die prijsstijging van ruim 35%. Ik ging ook voor de massage, niet voor intiem. Is jammer.
ik was er juist op 1 maart. ging voor lekkere B2B massage met oraal zoals voorheen met Amore voor 110€ een uurtje genieten . zag in ontvangst salon blad hangen met nieuwe tarieven vanaf die dag juist. vol goesting en niet willen vertrekken en geen 150€ te willen geven, gekozen voor 110€ maar was dan maar 30 min. Op kamer zei Amore dat dit kwam van baas omdat het dan duidelijk was voor iedereen. Kon gaan voor all in als je wilde of niet. Spijtig van de forse verhoging, want ik ging enkel voor die massage
 
Terug
Bovenaan Onderaan