Ja, dat kan ik me voorstellen inderdaad. Een andere kamer dan misschien. Ik las trouwens dat ze het puur zakelijk deed. Klopt, maar ze was zeer meegaand. Geen klokkijker. Ze begon mij op enig moment bij wijze van klantenbinding zonder condoom af te zuigen terwijl ik daarom niet had gevraagd en ze maakte er echt een punt van om je hard en goed te laten klaarkomen.
Wat ik ook leuk vond was hoe ze ineens aan een soort self gagging ging doen. Dan ging ze zichzelf choken op mijn pik tot aan tranen doe. Dat vond ik heel geil. Ook omdat ze dat daarvoor nooit deed maar er nu kennelijk ineens aanleiding toe zag. Ik wil maar zeggen dat ze het ook wel leuk vond om te doen volgens mij.
Ze kon lekker kletsen en zei ook wel eens iets over haar privé omstandigheden maar nooit veel. Het was ook een dame met zeer sterke vaak wat ongenuanceerde meningen over maatschappelijke zaken. Maar dat stoorde mij niet. Ik kwam voor die blowjob, dat strakke kutje en die sexy lingerie die ze droeg. Dan liet ik haar alles aanhouden, schoof haar string opzij en dan neukte ik haar zo.
Ze was een zeer professionele zaadvanger. Net wanneer ik haar mondje wilde volspuiten zorgde ze er toch weer voor dat het puddeltje ik haar handje, waar ze een kommetje mee gevormd had, terecht kwam. Het lukte me een keer om een eerste harde straal zaad in haar mond te lanceren. Dat negeerde ze zonder blikken of blozen. Volgens mij was CIM geen echte optie bij haar en ook COF niet. Over de rest mocht je heen spuiten. Lekkere dame.
Het is mij nooit gelukt om haar geil te krijgen of te laten klaarkomen, waar me dat bij andere dames wel lukte. Ze was wel een behoorlijke control freak en liet zich nooit echt gaan.
Heeft iemand wat aan dit verhaal? Nee, ik denk het niet.