Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de laatste lockdown zat er op de Spuistraat 19, tegenover dat avondwinkeltje, altijd een heel mooi meisje.
Heb een keer met haar gesproken en ze vertelde me Bulgaarse te zijn. Erg mooie siliconen borsten had ze.
Iets in mij zegt me dat zij wel een goede service zal bieden. Ze kwam mij toen erg betrouwbaar en netjes over.
Die avond verder geen actie ondernomen omdat ik net op de Wallen al bij een dame binnen was geweest.
Is zij er nog? En wie heeft ervaring met haar?
Op dat adres zijn er verschillende dames die komen en gaan
 
Ik denk dat dat Alice of Aliz was @Hobbele (weet wel hoe ze het uitsprak maar niet hoe je het schreef). Althans die zei dat ze uit Bulgarije kwam en stond precies op de hoek op nr 19. Maar er staan idd meerdere dames wel eens op die plek.

Knappe meid. De sili's waren idd mooi, maar wel aan de...eh...harde kant. Ze was heel soepel in de omgang, maar leek ook niet van plan om er iets heel memorabels van te maken. Een van de weinige keren dat ik voor 50 euro P+N wist klaar te spelen. En een lieve meid!
 
Ja inderdaad Alice! Nu herinner ik me ook de naam weer. Ze kwam, toen ik haar sprak, erg oprecht en netjes over. Ik kreeg er in ieder geval wel een goed gevoel bij.
Ik ben de laatste tijd helaas niet meer in het Singel gebied geweest. Meestal maakte ik op de Wallen al een keuze en ben dan bevredigd. Ga dan niet meer voor mijn lol dat eind naar het Singel gebied lopen om daar het aanbod te checken. Volgende keer maar weer eens doen dan. Misschien dat Alice er dan zit?
Ik hoop het.
 
Hallo wandelaars, ik vraag het maar nog een keer iemand nicole gezien bimbo look op de ruyadelkade. Ik ben vaniddag weer geweest rond 14:00 weer niet gezien. word er gek van ben al 5 keer geweest elke keer is ze er niet. Ze komt dacht ik uit roemenie heeft een tattoe mooie zonnebank bruin huid. 170 lang zonder hakken. En toen ik voor corona tijd was geweest droeg ze een calvin klein bikini
 
Ja inderdaad Alice! Nu herinner ik me ook de naam weer. Ze kwam, toen ik haar sprak, erg oprecht en netjes over. Ik kreeg er in ieder geval wel een goed gevoel bij.
Ik ben de laatste tijd helaas niet meer in het Singel gebied geweest. Meestal maakte ik op de Wallen al een keuze en ben dan bevredigd. Ga dan niet meer voor mijn lol dat eind naar het Singel gebied lopen om daar het aanbod te checken. Volgende keer maar weer eens doen dan. Misschien dat Alice er dan zit?
Ik hoop het.
In de avond is de bezetting wel goed daar bij de Spui en Singelgebied
 
Dit weekend gaat druk worden op de Wallen met dagjesmensen en natuurlijk (toeristen) en bezoekers voor de Pride Amsterdam aangezien er geen grote feesten zijn. Het viel me gister en vanmiddag al op hoe druk het was
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo wandelaars, ik vraag het maar nog een keer iemand nicole gezien bimbo look op de ruyadelkade. Ik ben vaniddag weer geweest rond 14:00 weer niet gezien. word er gek van ben al 5 keer geweest elke keer is ze er niet. Ze komt dacht ik uit roemenie heeft een tattoe mooie zonnebank bruin huid. 170 lang zonder hakken. En toen ik voor corona tijd was geweest droeg ze een calvin klein bikini
Hey indomen ik voel met je mee, ik zie je al zo vaak naar Nicole vragen helaas ken ik de schoonheid niet dus weet ook niet of ze er is en wanneer..ik hoop dat je haar weer eens wel kan vinden, ik weet hoe het is want ik zoek een vrouw waar ik 8 jaar vaste klant van was, en volgens andere dames die daar werken komt ze zeker terug. Maar heb haar al vanaf maart 2020 niet meer gezien...haar telef.nr. wilde ze nooit zeggen dus dan houdt het op he. Succes!
 
Hallo wandelaars, ik vraag het maar nog een keer iemand nicole gezien bimbo look op de ruyadelkade. Ik ben vaniddag weer geweest rond 14:00 weer niet gezien. word er gek van ben al 5 keer geweest elke keer is ze er niet. Ze komt dacht ik uit roemenie heeft een tattoe mooie zonnebank bruin huid. 170 lang zonder hakken. En toen ik voor corona tijd was geweest droeg ze een calvin klein bikini
Nicole twee weken geleden nog gezien op nr 131
Volgens een ander forum is ze nu op vakantie en heeft ze een andere naam https://www.citygirl.nl/node/14456
 
Laatst bewerkt:
@Fletch bedankt voor je reactie joh. ik zie op citygirls dat ze vakantie heeft vandaar. Ik ben daar 1 keer geweest. En dat was me zo goed bevallen daarna ben ik wel 6.7 keer geweest voor haar steeds voor niks. Ik zal volgende keer haar nummer wel vragen. Heeft iemand enig idee wanneer deze dame weer gaat beginenn? En doet ze ook extras tz of pzc ?
 
Het is inderdaad vrij rustig, ik was gisteren in de vroege ochtend terug gekomen van vakantie en deed deze avond maar eens een rondje. Ik had 3 Dominicaanse dames in gedachte die ik wel een bezoekje zou willen brengen maar helaas was geen van ze aanwezig. Er waren uberhaupt niet veel latina dames, ik was namelijk ook een kijkje nemen op de Wallen en in het Singelgebied. Het kan zijn dat de dames richting land van herkomst zijn maar het kan ook zijn dat Maandag rustdag is.
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad vrij rustig, ik was gisteren in de vroege ochtend terug gekomen van vakantie en deed deze avond maar eens een rondje. Ik had 3 Dominicaanse dames in gedachte die ik wel een bezoekje zou willen brengen maar helaas was geen van ze aanwezig. Er waren uberhaupt niet veel latina dames, ik was namelijk ook een kijkje nemen op de Wallen en in het Singelgebied. Het kan zijn dat de dames richting land van herkomst zijn maar het kan ook zijn dat Maandag rustdag is.
Je kan het beste vanaf do/vrij/za/zo in de avond kijken op de Wallen. Dan is de bezetting meestal wel goed gevuld daar
 
Ik wilde graag iets vragen, eigenlijk aan iedere man die hier een account heeft. Hoe gaan jullie met de teleurstelling om als je vele keren na een aardig tijdje onderweg te zijn weer niet bij die dame kan gaan die je wil, omdat ze zo vaak bezet is. De ene keer 35 min lopen en zegt ze de week erna, ja ik had klant voor uurtje. Gisteren 20 min gelopen, kwam ik voor de 8ste keer voorbij, zag van een meter of 30 dat ze vrij was. Ik blij maar toen kwam er iemand van de andere richting aanlopen...gvd weer bezet. Ben nu van de laatste 6 keer 4 keer voor niets geweest, zo frustrerend vind ik dat.
Ik vraag me af hoe gaan andere wandelaars hiermee om. Oh ja haar nummer geven dat doet ze niet, ze zegt bij niemand, anders zou ik appen Kun je na deze klant even op mij wachten. Ben nieuwsgierig of iemand hier wat over wil zeggen.
 
Ik wilde graag iets vragen, eigenlijk aan iedere man die hier een account heeft. Hoe gaan jullie met de teleurstelling om als je vele keren na een aardig tijdje onderweg te zijn weer niet bij die dame kan gaan die je wil, omdat ze zo vaak bezet is. De ene keer 35 min lopen en zegt ze de week erna, ja ik had klant voor uurtje. Gisteren 20 min gelopen, kwam ik voor de 8ste keer voorbij, zag van een meter of 30 dat ze vrij was. Ik blij maar toen kwam er iemand van de andere richting aanlopen...gvd weer bezet. Ben nu van de laatste 6 keer 4 keer voor niets geweest, zo frustrerend vind ik dat.
Ik vraag me af hoe gaan andere wandelaars hiermee om. Oh ja haar nummer geven dat doet ze niet, ze zegt bij niemand, anders zou ik appen Kun je na deze klant even op mij wachten. Ben nieuwsgierig of iemand hier wat over wil zeggen.
Heel herkenbaar dit, persoonlijk ga ik even wat anders doen in de omgeving. Ligt er wel aan welke buurt het is maar meestal ga ik even wat eten of iets te drinken kopen en dan probeer ik het later nog eens.
 
Dank voor je reactie Gladio ja dat kan maar ik ben juist altijd lang aan het wachten en als je dan steeds weer langsloopt denk je de een is weg en er is alweer een ander, of iemand blijft heel lang. Ik wil wel wachten maar je weet nooit hoelang, en soms heb ik ook niet meer tijd doordat je nog meer te doen hebt. Klote voelt het altijd weer.
 
Ja ik snap je, het is gewoon heel lastig als je perse die ene dame wilt bezoeken...
Ja inderdaad meerder opties als dat kan. Maar als je speciaal 1 dame wilt bezoeken ipv een potentiele 3 of 4 waar je uit kan kiezen is het moeilijker. Aan de andere kant is het ook de charme van wandelen. Je weet nooit precies hoe het uitpakt. En anders probeer een keer iets nieuws. Misschien wordt je wel verrast.
 
Dank voor je reactie Gladio ja dat kan maar ik ben juist altijd lang aan het wachten en als je dan steeds weer langsloopt denk je de een is weg en er is alweer een ander, of iemand blijft heel lang. Ik wil wel wachten maar je weet nooit hoelang, en soms heb ik ook niet meer tijd doordat je nog meer te doen hebt. Klote voelt het altijd weer.
Als t kan klop ik op t raam van een van haar buurvrouwen en zeg dat ik speciaal voor die ene dame ben gekomen. Vaak gaat er wel eentje even naar achter om te vragen wanneer het schikt. In ieder geval weten ze dan dat je staat te wachten. Ik maak ook mee dat een van de buurvrouwen me vast binnenlaat en laten mij binnen ergens wachten.
 
@LMC Haha dat hou ik voor mijzelf anders sta ik nog langer te wachten.
@allemaal Bedankt voor de reacties en tips en @jatsee2 ja dat is slim, had ik al eens gedaan maar haar buurvrouw wil niets zeggen alleen geld verdienen..die zei kom maar bij mij binnen dan. Maar misschien moet ik maar gewoon meer denken kijk maar wie vrij is. Dat is idd ook de charme van wandelen @MrSmith
Thanks allemaal!
 
vandaag een bezoek aan de wallen gebracht,was er vanaf half 3 tot 8 uur in de avond en 3 keer rond gewandeld.ik vond de bezetting droevig te noemen voor onze hoofdstad,niet meer dan 4-5 dames geen enkele mijn type,begrijp nu dat nadat ik wegging de bezetting beter wordt(zo typisch)maar hoe later het wordt hoe meer alcohol in mijn systeem(was zo lekker weer en het bier smaakte te goed) en moet ook nog terug reizen naar den bosch,volgende keer beter maar blijf voorlopig die ene club in den bosch bezoeken waar ik langzaam de dames leer kennen,zal amsterdam in de toekomst een andere kans geven en wat later blijven en minder drinken. veel wandelplezier ieder:)
 
@nogeenwandelaar Overdag is het erg rustig in Amsterdam, zeker op de wallen is er dan niets te beleven. Je kunt nog beter naar de Ruysdaelkade gaan met de tram of lopend.
Rond het weekend, Do/Vr/Za avond na een uur of 9 is er meer te beleven op de wallen, hoewel er ook veel te mijden meiden staan die je gehaast even afwerken voor 100 euro. De wallen zijn leuk als je dan toch in Amsterdam bent om even overheen te lopen, maar meer ook niet.

Denk dat je beter volgende keer de trein naar Antwerpen kunt pakken, duurt net zo lang v.a. Den Bosch maar daar is zowel overdag als in de avond een veel beter aanbod, er staan zomaar 100 tot 200 dames te lonken achter de ramen. De ploegenwisseling is om 17.00 uur en veel dames van de avonddienst starten ook rond die tijd, enkelen starten iets later.

De dienstverlening is beter, de dames zijn mooier, de kamers zijn beter, en bovenal het is goedkoper dan Amsterdam.

Als mede genieter van biertjes, aan beide kanten van het wandelgebied zitten kroegen, en die hebben o.a. Stella op de tap :) Ook zijn er avondwinkels in het wandelgebied en deze hebben een ruim assortiment bier v.a. 1.50 per blik van 50cl. Probeer dat maar eens in Mokum.
 
Sinds de dollebegijnensteeg buurt is gesloten is het overdag alleen nog de stoof- en oudekennis steeg en hier en daar een raampje. La Vie en Rose is er dan nog, maar die dames krijgen nu veel minder aanloop. Ik vind t belachelijk dat dit zomaar door de gemeente wordt besloten.
 
Sinds de dollebegijnensteeg buurt is gesloten is het overdag alleen nog de stoof- en oudekennis steeg en hier en daar een raampje. La Vie en Rose is er dan nog, maar die dames krijgen nu veel minder aanloop. Ik vind t belachelijk dat dit zomaar door de gemeente wordt besloten.
Past in het ingezette beleid van de gemeente Amsterdam om het prostitutie gebied in te verkleinen, en zo hoopt men dat het plan om het naar de rand van de stad te verhuizen meer steun gaat krijgen. Want ik denk dat la Vie het volgende pand is wat gesloten gaat worden.
 
Sinds de dollebegijnensteeg buurt is gesloten is het overdag alleen nog de stoof- en oudekennis steeg en hier en daar een raampje. La Vie en Rose is er dan nog, maar die dames krijgen nu veel minder aanloop. Ik vind t belachelijk dat dit zomaar door de gemeente wordt besloten.
Architect van dit beleid is vriend Lodewijk Asscher. Hopelijk waan jij je niet in de illusie dat het sluiten van panden/verkleinen van het wandelgebied hiermee gestopt is.

Hoe vervelend ook -en ik hoop dat ik er naast zit-!

Ik heb het grootste deel van mijn leven in regio 020 gewoond, en was een fan van het singel-gebied zeker in de periode dat er nog ramen waren op de lijnbaansteeg/kosrjespoortsteeg en Bergstraat. Glorietijden! In dit geval, vroeger was het ZEKER beter☑️

Uiteraard ben ik ook op de wallen geweest, maar dat is aanzienlijk minder frequent geworden nadat het aanbod Thaise vrouwen een stuk minder werd. Zo af en toe nog een Roemeense, maar die vond ik op singelgebied/RDK een betere service leveren.

Sinds 6 maanden ben ik verkast naar 070 regio.
Qua wandelen, veel beter! Alles lekker compact en aanbod vd dames is goed/uitstekend, en in mijn mening is het serviceniveau hier hoger (zeker vergeleken met het gemiddelde op de wallen).

Dat gezegd mannen, 020-070 is maar 30 minuten rijden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat wat jij hierboven zegt is volledig waar, ook ik denk nog vaak aan de glorietijden van ca.1993 en later ofwel de invasie van supermooie Oost-Europese meisjes /dames in Amsterdam / Den haag / Haarlem enz.

Maar die tijden zijn voorgoed voorbij en zoals jij zegt is er natuurlijk het Haagse, maar als je daar op uitgekeken bent zou ik ook eens in SKW Antwerpen gaan kijken. Inderdaad 1h30min ipv. 30min rijden, je moet er de tijd voor hebben en het kost ook een beetje extra brandstof, maar sowieso tov. Den haag mooiere meisjes /dames met betere dienstverlening.

Betere prijs/kwaliteit verhouding, ik geef het toe een beetje Hollands allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan