Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet het, ik doe iets niet goed blijkbaar.

Maar dat is dan wel iets wat me alleen overkomt in mijn eigen stad Amsterdam.

Want in bv Den Haag en Antwerpen loopt het altijd soepeltjes voor 50€, maar in A'dam gebeurt het me ook wel eens dat dames 150 euro voor 20 minuten voor de simpele P+N combi willen.
Eisen zelfs. Het is de reden waarom ik bv mijn favoriete dame op de Wallen nu niet meer bezoek. Qua looks zou ik niet eens op zoek gaan naar anderen, maar ze stelt gewoon kristalhelder: Pijpen en Neuken in meerdere standjes voor 20 minuten is.......200€.
Terwijl er zelfs ook nog eens een prima click tussen ons is.

Vervolgens loop ik er vaak genoeg langs en staat ze werkeloos met een pruillipje voor zich uit te staren, maar bij het 3e bezoekje a 150€ voor alleen handjob en neuken 1 standje heb ik gezegd: Dit was 'm dan ws wel als er echt geen andere optie is.....zelfs aangegeven dat ik voor 100€ voor 20 min P+N een vaste klant wordt of voor 150€ voor P+N 20 minuten incidenteel ook, maar ze houdt haar poot stijf.....onbegrijpelijk!
In mijn tijd in 020 (6 maanden geleden) Liep ik altijd naar binnen en zei "50 euro suck and fuck right? darling" alles meer dan 50 euro is a no go MITS er veel extra's aanzitten.

Gaat de DVP moeilijk doen -lees wazig- EXIT.
Meiden die lijden aan hoogmoedswaanzin zullen het merken ook, HARD PASS!

Of je iets verkeerd doet weet ik niet, maar schep GELIJK de indruk dat je niet uit een ei komt (niet lullig bedoeld)

Suc6 kerel!
 
Er zijn er genoeg die je wegsturen nadat ze horen dat je een Nederlander bent. Dat zijn de uitpezers die gemakkelijk hun geld willen verdienen aan toeristen, die logischerwijze meer geld willen besteden dan wij, immers als wij op vakantie gaan geven we ons geld ook makkelijker uit. Dan heb je daar misschien een tijd voor gespaard. Denk dat dat het enige verschil is met Den Haag/Antwerpen en Amsterdam. De dames in Amsterdam weten, voor jou 10 anderen, tenzij de klandizie niet veel bijzonders is, dan kun je zeker een dame scoren voor €50,-, maar je maakt meer kans met slecht weer en/of door de weeks dan in het weekend als het zwart ziet van de toeristen, dus in deze corona periode zou het best moeten lukken.
 
Er zijn er genoeg die je wegsturen nadat ze horen dat je een Nederlander bent. Dat zijn de uitpezers die gemakkelijk hun geld willen verdienen aan toeristen, die logischerwijze meer geld willen besteden dan wij, immers als wij op vakantie gaan geven we ons geld ook makkelijker uit. Dan heb je daar misschien een tijd voor gespaard. Denk dat dat het enige verschil is met Den Haag/Antwerpen en Amsterdam. De dames in Amsterdam weten, voor jou 10 anderen, tenzij de klandizie niet veel bijzonders is, dan kun je zeker een dame scoren voor €50,-, maar je maakt meer kans met slecht weer en/of door de weeks dan in het weekend als het zwart ziet van de toeristen, dus in deze corona periode zou het best moeten lukken.
voor ons 10 andere, weet je dat zeker?
Die ramen daar zijn fecking horror, ongeacht locatie. en die DVP's daar hebben zeker NIET 10 andere voor jou.

Maar okay, ik ben blij dat jij niet in 070 loopt. Mannen zoals jij verzieken de markt en hebben totaal geen idee hoe marktwerking in elkaar steekt.
Veel succes met het betalen van 50+++ euro voor ver benedenmaatse DVP's, you got this!
 
Sinds wanneer is dit zo veranderd dan? 10 jaar geleden kon je overal op de wallen nog gewoon P+N met condoom voor 50 euro a 20 minuten inclusief aan en uitkleden.
 
voor ons 10 andere, weet je dat zeker?
Die ramen daar zijn fecking horror, ongeacht locatie. en die DVP's daar hebben zeker NIET 10 andere voor jou.

Maar okay, ik ben blij dat jij niet in 070 loopt. Mannen zoals jij verzieken de markt en hebben totaal geen idee hoe marktwerking in elkaar steekt.
Veel succes met het betalen van 50+++ euro voor ver benedenmaatse DVP's, you got this!
Wie zegt dat ik 50++++ voor benedenmaatse DVP's betaal? Goed lezen vriend ;-)
 
Jongens, wat een vreemde discussie is dit. Ik ben een laag-frequente wandelaar in het Singelgebied (1 x per 2 maanden) en ik betaal al jaren €50 voor P+N en bij sommige dames zelfs inclusief extra diensten. Nooit discussie gehad, nooit onderhandeld. Gewoon €50 tevoorschijn toveren en relaxed, respectvol en vriendelijk blijven. Misschien zijn sommige dames allergisch voor hoog-frequente wandelaars die steeds voorbij schuifelen, maar zelden binnenkomen?
 
Jongens, wat een vreemde discussie is dit. Ik ben een laag-frequente wandelaar in het Singelgebied (1 x per 2 maanden) en ik betaal al jaren €50 voor P+N en bij sommige dames zelfs inclusief extra diensten. Nooit discussie gehad, nooit onderhandeld. Gewoon €50 tevoorschijn toveren en relaxed, respectvol en vriendelijk blijven. Misschien zijn sommige dames allergisch voor hoog-frequente wandelaars die steeds voorbij schuifelen, maar zelden binnenkomen?
Kijk nou... jij snapt het en zo simpel is het!
 
...nooit onderhandeld...
Niet onbelangrijk! Ik heb nog nooit een topsessie gehad als ik vooraf van alles had gevraagd of onderhandeld qua handelingen en prijs.
Soms valt het zonder onderhandelen wel eens tegen maar ik vraag me af of wel onderhandelen het nou echt zoveel beter maakt. Alleen is de kans dan misschien iets groter dat je de dame alsnog voorbij loopt. Maar dan weet je dus niet wat je mist.
 
Heeft iemand de Dominicaanse Eva recent gespot in het Singelgebied? Ze stond altijd op de Oude Nieuwstraat nr 2 in de avond. Wil niet 3 uur rijden voor niks
 
Mila in La Vie en Rose.
Hey guys. Weet iemand hier de rooster van Mila binnen in La Vie en Rose? Ik wil haar graag weer bezoeken, maar weet niet precies wanneer en hoe laat ze actief is. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
 
Mila in La Vie en Rose.
Hey guys. Weet iemand hier de rooster van Mila binnen in La Vie en Rose? Ik wil haar graag weer bezoeken, maar weet niet precies wanneer en hoe laat ze actief is. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ze werkt meestal in de dagdiensten tijden en dagen weet ik niet precies
 
Mila in La Vie en Rose.
Hey guys. Weet iemand hier de rooster van Mila binnen in La Vie en Rose? Ik wil haar graag weer bezoeken, maar weet niet precies wanneer en hoe laat ze actief is. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Voor zover ik me kan herrineren werkte ze op maandag, dinsdag, donderdag en om de week 1 dag in het weekend. Laatste bezoek is wel ruim 1 jaar geleden.
 
dag medewandelaars! duurde even voordat ik dit forum vond!

Heeft iemand de bulgaarse/griekse angela alweer gespot? ze was voor de laatste lockdown werkzaam op de trompettersteeg 7/4 (laatste raam de grachtkant). een mooie slanke brunette is het.

Als iemand haar nummer heeft nog beter! gooi hem even in een pm (hier staat zeker wat tegenover)
 
Jongens, wat een vreemde discussie is dit. Ik ben een laag-frequente wandelaar in het Singelgebied (1 x per 2 maanden) en ik betaal al jaren €50 voor P+N en bij sommige dames zelfs inclusief extra diensten. Nooit discussie gehad, nooit onderhandeld. Gewoon €50 tevoorschijn toveren en relaxed, respectvol en vriendelijk blijven. Misschien zijn sommige dames allergisch voor hoog-frequente wandelaars die steeds voorbij schuifelen, maar zelden binnenkomen?
Dan heb je mazzel steeds. Aan het begin van mijn wandel carriere stelde ik geen vragen. Vervolgens wil ik tijdens de daad aan de borsten voelen en is het ineens "no touch. 50 extra' ook mee gemaakt dat ze hun bh aanhouden. Vriendelijk vraag ik of ze het uit willen trekken en is het ook ineens 50 extra. Of na 30 sec pijpen gaan ze op hun rug liggen. Vraag wederom vriendelijk of ze op zn hondjes wilt.... je voelt hem al aankomen... '50 extra', want alleen missio zat blijkbaar in de prijs. Of op zn hondjes beginnen en vragen of ze het (reverse) cowgirl wil afmaken... 50 extra. Nou moet ik zeggen dat ik daarom niet meer op de wallen kom. Dit heb ik meerdere keren mee gemaakt op de wallen en ook bij verschillende dames. Jammer, want ik val meer op de oost Europese dames en die heb je er in overvloed.

Dit probleem heb ik niet in dh. Enige waar ik daar om hoeft te vragen is of ze bepaalde extra's(Bijvoorbeeld pzc) doen en als het een petite dame is vraag ik nog weleens of ze flat doggy wel doet.

Als ze een prijs erbij noemen die ik acceptabel vind dan is het zo naar binnen lopen en anders bedanken voor hun tijd. Ga niet steggelen over de genoemde prijzen. Als ze merkt dat ze door die prijs steeds klanten misloopt zal ze haar prijs wel bijstellen op dn duur en voor hetzelfde geld kan ze wel genoeg klanten krijgen voor die prijs. Ik vind het daarom respectloos om over de gevraagde prijs te onderhandelen, maar ben niet verplicht om bij haar de diensten af te nemen.
 
Hallo heren ik kom net van de ruysdelkade wat een trieste bedoeling. ik was naar een braziliaanse geweest paar deuren terug van anna de hollandse dame die daar ook staat. Afgesproken beffe pijpen en neuken deed meteen condoom om mn lul en ging trekken pijpen deed ze niet. Vervolgens kwam ze op mn gezicht beetje zitten zodat ik haar zou beffe ze buigde zich zo voor over dat ik meer der buik aan het likken was. Ik zei nog move up maar mevr begreep het zogenaamd niet. Achteraf geen spijt dat ik haar niet heb gebeft na doggystyle kwam er een smerige lucht uit der kut. vies wijf na de daad deed ze meteen der slip weer aan zonder een wasje te doen. Ze zei dat ze mery of meri heette deze mijd meiden dus.
 
Vanmiddag wat rondjes Singelgebied gelopen in de hoop nog wat moois aan te treffen. Wat een treurigheid. Lege ramen en wat wel aanwezig was maakte mij niet vrolijk. Ik heb stellig de indruk dat het aanbod structureel aan het afnemen is. Zowel kwantitatief als kwalitatief. In ieder geval in het Singelgebied. Wat vinden jullie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan