Recensie Amy, Cristal Privé, Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/amy-2/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk een afspraak gemaakt met Amy van Cristal Privé op basis van goede reviews die ik gelezen had op Hookers. Haar leeftijd is zeker geen 45 maar eerder 50+. Het is dus geen milf maar een rijpe dame. Iemand die dus puur op zoek is naar een slank model is bij haar dus niet op het juiste adres. De foto's op hun site vind ik eerlijk gezegd niet echt representatief. Iemand die echter op zoek is naar goede inzet, iemand die niet op de tijd let en zelf ook wil genieten zit bij haar prima. Ze voelt heel goed aan wat je prettig vindt. Enige wat ik persoonlijk iets minder vond is dat ze af en toe tijdens het pijpen zachtjes bijt. Hoe dan ook ondanks dat ze niet mijn type is moet ik zeggen dat ik een uitstekend half uur heb ervaren. Ik heb in mijn wandel jaren de mooiste vrouwen geneukt maar wederom blijkt maar weer eens dat uiterlijk niet doorslaggevend is voor een geslaagde date.
 
Ruim twee jaar geleden geweest en vond het heel fijn hoe ze je op je gemak stelt. Dat is echt een kwaliteit. En ik vond haar toch echt wel aantrekkelijk en vond zelf destijds de foto's wel kloppen. Maar goed, ik weet niet hoe het nu is. Maar zo te horen nog steeds een dame die er wat leuks van maakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/amy-2/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn vakantie naar Cristal privé, behoefte aan een plek waar alles uitstekend verzorgd is, bij Amy, Altijd weer een feest. Ja, ze is de 50 gepasseerd en niet meer slank. Ik val niet speciaal op oudere dames. Maar ervaring doet veel, Wat is ze goed. Neemt het initiatief maar kijkt ook goed wat je lekker vindt. In mooie lingerie, waar ik van hou, zorgt er voor dat je niet binnen 10 minuten spuit als je een uur hebt. Masseren, spelen, beffen, praten, voelen, neuken. een uurtje topseks.
(Volgende week weer eens kijken voor een leuke latina in de Doubletstraat, minder begrotelijk ook.)
.
 
Ik zie een duidelijk verschil in haar foto's in het bad tegenover de overige foto's.
Als ik jullie bijdragen lees, neem ik aan dat de badkuip foto's de meest actuele zijn.
Badkuipfoto's geven inderdaad meest realistische beeld dus als je van superslank houdt, hoef je Amy niet te kiezen. Blijft dat ze een behoorlijk goed lichaam heeft en ontzettend knap blijft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan