Recensie Amy, Massagesalon Apeldoorn 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flup81

Wandelaar
54
02/01/22
27
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/wenum-wiesel/5747928-amy
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week en een paar maanden geleden ook al naar Amy geweest, afgesproken via de receptie van genoemde salon. Amy is een aardige dame, slank tot normaal van postuur met donkerblond haar. Haar borsten zijn weliswaar niet groot maar wel heel mooi gevormd. Ik vind haar prettig in de omgang. Ze geeft alleen schuim/watermassages, wat mij goed uitkomt want die hebben ook mijn voorkeur. Vooraf een heerlijke douche waar ze na te helpen met wassen al heerlijk teased. De massage wordt fijn opgebouwd, beginnend aan de achterkant bij de benen, waarna geleidelijk naar boven werd gewerkt, af en toe teasend in de kruising. Ze gebruikt haar hele torso bij de massage, inclusief haar billen.
Na geruime tijd vroeg ze me te draaien waarna het spel zich vervolgde en ze me langzaamaan naar een hoogtepunt teasede. Het laatste stukje probeerde ze beide keren schreilings over mij heen zittend a la reverse cowgirl maar dan op mijn onderbuik zittend. Helaas is mijn buik wat flink en mijn blaas wat gevoelig waardoor ik haar beide keren na enige tijd vroeg om een andere positie omdat het gevoel van de druk op mijn blaas de spanning in mijn pik wegnam. Dat is niet haar fout maar veroorzaakt door mijn lichamelijke beperkingen dus neem ik haar niet kwalijk. In tegendeel, de vervangende posities waren erg prettig en brachten me alsnog naar heerlijke hoogtepunten! Al met al een fijne massage van een prettig persoon. Het feit dat ik al 2x geweest ben, laat bljjken dat er bij mij herhalingsgevaar is.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren was ik op tijd klaar met de arbeid, en ik kwam langs Apeldoorn gereden. Ik had zin in een massage en ben op de bonnefooi naar Massagesalon Apeldoorn gereden. Op de parkeerplaats weinig auto's, dus dat leek gunstig. Binnen waren echter weinig dames aanwezig, maar ik kon wel even wachten. Na een minuut of 10 kwamen twee dames voorstellen, waaronder Amy. Gekozen voor een 45 minuten massage, helaas had ik niet meer tijd.

Onder de douche begint ze me al lekker te teasen met haar mooie lichaam. Ik houd wel van dit lichaamstype, slank met een vol achterwerk en kleine borsten die een mooie vorm hebben. Amy masseert heerlijk en gebruikt haar hele lichaam daarbij. Ze voelt lekker zacht aan en weet me prima op te warmen. Na het omdraaien gaat ze lekker body-to-body verder en krijgt mijn kleine vriend steeds wat meer aandacht, tot er geen houden aan is.

Ondanks dat het wat kort was heerlijk genoten, ik zal zeker terug komen voor een uitgebreidere massage met Amy. Naast een super massage is ze ook supervriendelijk, wat voor mij ook echt een must is. Verder niets gemerkt van extra's die aangeboden worden. Daar heb ik ook geen behoefte aan, want voor dat ga ik wel ergens anders heen.

Bedankt Amy, tot de volgende keer!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan