Recensie Amy, Moissage, Heusden-Zolder 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
49
06/08/22
23
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://moissage.be/amy-sensuele-massage/
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was een eeuwigheid geleden dat ik haar nog eens had gezien (dacht dat ze gestopt was), maar ze ziet er nog steeds prachtig uit. Ik zag haar terug op de website staan, dus maar meteen een afspraak gemaakt voor een uurtje VIP (= massage + intiem). Even opfrissen onder de douche en dan kon het feest beginnen. Amy is Afrikaans, heeft een killer body, een heel mooi gezichtje en lekker stevige borsten (fake). Haar massage begint rustig maar gaandeweg verdwijnt er al eens een vinger of handje tussen mijn benen. Net op het moment dat ze wat meer begon te teasen mocht ik me omdraaien. Nadat ze mijn jongeheer op sterkte bracht, deed ze er een condoompje rond en begon ze me rustig te pijpen. Afwisselend masseerde ze terug even waarna ik weer werd getrakteerd op een pijpbeurt. Haar daarna op de massagetafel gelegd en haar genomen in twee standjes tot ik zalig diep klaar kwam. Herhalingsgevaar: zeer groot. Al twijfel ik of ik nog de VIP massage opnieuw doe, blijft toch wel heel veel geld... Maar het is echt wel een lekker ding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan