Recensie Amy, Molensteeg 10?? 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IceBeer

Vaste klant
208
10/06/22
179
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat ik vandaag voor werk in Amsterdam was, dacht ik eens te kijken hoe de glorie van toeristisch Nederland er bij stond. Viel me iets tegen, was al een hele tijd niet op de Wallen geweest, weinig dames, veel gesloten ramen. Het was ook woensdag en slecht weer, dus wellicht geen goede graadmeter. Enfin, we hebben er maar eentje nodig. Liep een klein rondje en mijn blik bleef hangen bij Amy. Wat een schoonheid. Vond haar erg op Chloë Grace Moretz lijken, bleef hangen en raakte in gesprek, uiteindelijk naar binnen voor een schappelijk bedrag. Super strak lichaam, heerlijke bil, een van de meest geile poesjes die ik lange tijd heb gezien en gevoeld. Haar borsten waren verkleind (na een eerdere vergroting neem ik aan) en vielen wat tegen, maar mocht de pret niet drukken. Leuke dame om mee te praten, schattig onhandig en als ze lacht krijg ze zo'n rimpeltje in haar neus. De BJ was ok, kutje was lekker krap en wisselen van positie was geen probleem. Het was alleen zo warm in dat hok, dat had wel een beetje invloed op mijn prestaties. Uiteindelijk heeft ze me lekker klaar gepijpt terwijl ik haar mocht vingeren. Enige echte nadeel vond ik het overdreven gekreun. Ik zou zeker nog eens gaan, ze is lief, grappig en gewoon een plaatje om te zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan