Recensie Amy, Queen's Massage, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
943
01/03/22
623
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://queensthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er is sinds kort een nieuwe dame in dit huis, Amy is haar naam en haar foto's op de website spraken me wel aan.


Nu moet je altijd afwachten of de foto's wel realistisch zijn en mooie foto's zijn nog geen garantie voor goede service. In dit geval heb ik toch maar mijn kans gewaagd en ik kan alleen maar positief zijn.

De foto's kloppen effectief, de dame is klein en slank met natuurlijke borstjes (A). Ze oogt jong, maar wetende dat Aziaatjes langer hun jeugdig uitzicht bewaren, ga ik gokken op 30.

Aangezien alles er veelbelovend uitzag heb ik meteen gekozen voor de formule "all-in". De massage is goed zonder echt speciaal te zijn, maar de extra's vond ik zeer de moeite waard. Ze liet zich gewillig beffen, het was écht lang geleden dat ik nog zo'n fris Thais poesje gezien (en geproefd) had. Pijpen was lekker diep en zc, maar niet tot het einde omdat we toen tot nmc overgingen, eerst in cowgirl en vervolgens afgewerkt in missio in haar lekker strak poesje.

Enig minpuntje vond ik dat tongzoenen blijkbaar niet op het menu stond en dat is voor mij niet onbelangrijk en om die reden ga ik ook geen maximumscore toekennen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan