Recensie Amy (Roe), Aken, Antoniusstrasse 29a 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Vaste klant
223
05/01/23
236
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Sinds een maand of zoiets zit er een nieuwe meid op 29a, rechts van de deur. Ze heet Amy, is 22 jaar en komt uit Roemenië. Lang stijl zwart haar en een mooie body. Dat hebben er wel meer, maar Amy heeft een bril met grote glazen en een best wel dik zwart montuur op, dus ze is moeilijk te missen. Ik schat haar verder in op 170cm en 58kg. Eenmaal op bed aanbeland deed ze meteen het regenjasje om mijn nog slapende junior, waarna ze in de 6e versnelling begon te pijpen. In het begin was dat zelfs een beetje pijnlijk, maar technisch gezien was het best wel goed (eigenlijk), waardoor junior toch een beetje begon op te bloeien. Zodra Amy dat in de gaten kreeg zei ze " doggy is mijn specialiteit". En verrek, dat zag er waanzig goed uit en ze positioneerde zichzelf ook erg goed waardoor het allemaal erg prettig begon te lopen. Maar na 2 minuten werd ze ongeduldig en begon ze nogal te forceren, dus ik vroeg of ze het handmatig wilde afmaken. Dat wilde ze wel. Meteen in de 6e versnelling weer uiteraard, maar wel effectief dus deze kunnen we weer afvinken. Binnen 10 minuutjes was de hele show klaar. Exclusief omkleden en wassen, dat dan weer wel. Dit is nou typisch zo'n meid waarvoor €50,- teveel is, vind ik. Voor €30,- zou ik nog wel eens terug gaan, maar dat gaan we niet meer meemaken natuurlijk. Doe er uw voordeel mee, met deze review 🙂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan