Recensie Amy, Zaventem 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dommon889

Newbie
3
31/03/22
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/amy-quality-thai-massage-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer Amy in Zaventem bezocht. Had haar profiel op RL gekozen voor de foto's en de beschrijving. Ik persoonlijk hou van het kleine, slanke type.
Afgesproken via Whatsapp voor een uurtje. Ging zeer vlot, ze antwoordt snel en duidelijk.
Bij aankomst vroeg ze me gelijk of ik graag een douche wou nemen en of ik iets te drinken wou. Ze is zeer lief en vriendelijk.
Dan nog even een korte kennismaking en we begonnen aan de massage. Voor zo'n klein, fijn typetje was de massage nog redelijk stevig. Alle spierzones werden goed onder handen genomen. Terwijl stelde ze af en toe een vraag of vertelde ze wat over haarzelf. Zolang je opvolgvragen stelt blijft ze gezellig verder het gesprek voeren maar wanneer je stiller wordt gaat ze gewoon in stilte verder.
Toen we na een half uurtje aan het erotische gedeelte aankwamen werd ze heel erg opgewonden. Even masseren met de hand en dan nam ze hem gretig in de mond. Na wat strelen van mezelf kwam ze 69 zitten zodat ik haar ook kon likken. Poesje was erg fris en proper geschoren, helemaal top.
Ze werd erg nat en het duurde niet lang of de massage was uitgelopen in een varieteit van standjes :). Voor de gemiddelde of grotere man, ze is zéér strak. Maar ze wordt ook erg nat, dus enkel maar genot ;).
Ze heeft me uiteindelijk klaar gepijpt en ik mocht haar mondje en gezicht vol schieten.

Herhalingsgevaar = gegarandeerd

Ik ga zeker en vast op regelmatige basis terug

Was initieel enkel voor massage met happy ending gegaan, maar het plan is uiteraard niet gevolgd :).

Let op: ze vertelde me dat ze enkel seks doet wanneer ze er zelf ook zin in heeft. Ga zeker op tijd op de dag (zodat ze niet te moe is) en neem 5 minuutjes de tijd om haar te verwennen. Ze heeft niet meer nodig en daarna wordt ze een beest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zelf al veel thaise massagesalons gedaan en nu 5de keer bij Amy privé geweest en laat me zeggen zo een lief, natuurlijk en respectvol meisje dat ze is, ongezien. Ze doet alles om je te verwennen en tot nu toe vond ik haar de beste service en massages geven. 2 van de 5 keren geneukt en als ik er niet naar vraag dringt ze ook nooit zelf aan om het aan te bieden. Zeer hygiënisch, mooi geschoren en altijd goed gehumeurd! Een uur duurt bij haar ook effectief 60 min en geen 45 zoals bij de meesten! Haar foto's zijn trouwens allemaal echt. Ik blijf teruggaan en geniet er altijd evenveel van. Haar massages zijn fantastisch en heb je graag een kleine hottie die heerlijk neukt (super strak) en pijpt dan is een bezoekje bij Amy ten zeerste aangeraden!
 
Laatst bewerkt:
Markie007 ze ontvangt in het centrum van Zaventem, het is vrij discreet en parking genoeg, niet luisteren naar die clown (hij is er wrs zelf nooit geweest) Ga naar haar profiel en neem zelf contact op met haar, dan zie je zelf wel 😊
 
Tot nu toe altijd al plaats gevonden keyboard warrior beetobee. Je bent trouwens al bij Dari geweest die op hetzelfde adres als Amy ontvangt. Toen blijkbaar geen probleem om te parkeren he? 😉 Alle klanten zijn alleszins super tevreden over Amy. Don't listen to the haters! 😍
 
Ja klopt ben bij Dari geweest heb me toen op die grote parking gezet kortbij het park
Discreet vond ik het niet .
Wat Amy betreft ik haat haar niet ik moest lachen met de recensie dat ze niet ´met iedereen intiem is . Vroeger 2 keer bij haar geweest in het salon .Tweede keer toevallig wegens afspraken die misliepen . alles ok maar niet mijn type
 
Ik kan natuurlijk enkel maar een recensie schrijven over mijn ervaring en wat ze tegen mij zei. Wat ze ervoor, ernaast of erbuiten doet kan ik enkel maar raden. Hopelijk helpt mijn beschrijving diegene die er nog niet zijn geweest. Ik wens jullie alleszins allemaal een gelijkaardige ervaring aan :)
 
Ook is langsgeweest bij Amy... geen bom wel kleine lolita-type die met eerlijke foto's adverteerd. Lief en zacht in eerste instantie, kort massage gedeelte, ze focust vooral op het erotisch gedeelte en de extra die ze bied... begint hier vrij snel aan. Vrijwel direct met body to body en direct veel aandacht voor jongeheer...doet dat goed wordt zelf opgewonden en nat...en je mag dan al de mogelijke standjes doen. Wel heel strak poesje... ga zeker nog is terug. Douche voor en na en de tijd ruim overschreden.
 
Ik heb wel interesse in Amy.
Maar in haar adv staat dat ze enkel de dingen doet die in de mogelijkheden staan...
En zoenen, tongzoenen, beffen, rimmen door klant,... staan daar niet bij.
Dus vind het raar dat hier recensies geschreven worden dat dit allemaal kan als zij schrijft dat ze dit eigenlijk niet doet.
HELP???
 
Ik heb wel interesse in Amy.
Maar in haar adv staat dat ze enkel de dingen doet die in de mogelijkheden staan...
En zoenen, tongzoenen, beffen, rimmen door klant,... staan daar niet bij.
Dus vind het raar dat hier recensies geschreven worden dat dit allemaal kan als zij schrijft dat ze dit eigenlijk niet doet.
HELP???
Het is niet de eerste keer dat een advertensie 'liegt', als je wat geld boven haalt en zij dan ook op dat moment het ziet zitten kan er vaak veel extra.
 
De meeste dames in de massage salons zijn nogal terughoudend in het vermelden van de mogelijkheden.
Wanneer een bepaalde klant hen, bevalt en zij zelf in "the mood" zijn dan kan er wel extra.
Men heeft mij ook verteld dat er in bepaalde gemeenten een onderscheid wordt gemaakt in toelating voor een massage salon en een huis van ontucht, daarom worden bepaalde diensten niet vermeld. Het is dus steeds wat op ontdekking gaan om te ondervinden wat er allemaal kan.
 
Ik heb wel interesse in Amy.
Maar in haar adv staat dat ze enkel de dingen doet die in de mogelijkheden staan...
En zoenen, tongzoenen, beffen, rimmen door klant,... staan daar niet bij.
Dus vind het raar dat hier recensies geschreven worden dat dit allemaal kan als zij schrijft dat ze dit eigenlijk niet doet.
HELP???
Thaise salons adverteren doorgaans niet met extra mogelijkheden. Je vraagt er ook best niet naar aan de telefoon, want dan ontwijken ze je vraag of zeggen ze koudweg "neen". Heel dikwijls zullen de dames het wel zelf aanbieden als je daar bent, hetzij bij het afrekenen, hetzij bij het teasen. Als je er zelf naar vraagt bij het afrekenen zul je ook maar zelden "neen" krijgen. Met Amy (vroeger Sofia), heb ik in het verleden steeds "all in" kunnen doen voor 50 € extra (TZ, beffen, PZC, NMC). Naar buiten uit zijn het massagesalons (met veel blabla op hun website), maar de meeste salons zijn in feite privéhuizen, waar de meeste zaken (mits betaling) mogelijk zijn. Zoals ook in andere privéhuizen zijn sommige dames beter dan andere in wat ze doen. Daarover staan op dit forum vele topics, dus eens lezen kan geen kwaad en deel vooral zelf jouw ervaringen. zo worden we er allemaal beter en slimmer van.
 
Bovenstaande twee antwoorden op de vraag van '3200' lijken mij het standaard antwoord dat je geeft als iemand (zoals zo vaak) vraagt: "ze adverteert enkel met massage, doet ze ook extra's (zoals PZC en intiem)?". Maar dat was niet echt de vraag hier. Deze dame vermeldt wel PZC en intiem in haar advertentie. Als ze dan geen zoenen en beffen vermeldt, maar wel letterlijk schrijft "Check down below to see all my services, if what you want is not mentioned it means i don't do it", dan is de vraag van 3200 zeer relevant.

Dat veel dames het van het moment en de klik met de klant (en het geld :D ) laten afhangen hoeveel er mogelijk is: volledig akkoord, en ook volledig begrijpelijk vanuit het perspectief van de dame. Maar deze dame lijkt wat inconsistent in haar advertentie.
 
Bij 'masseuses' ben je altijd best af zelf op ontdekking te gaan.
Wat er in advertenties en op websites wordt omschreven is 1 ding, wat binnen 4 muren gebeurt is iets anders.
Als je enkel al RL als voorbeeld neemt zal het percentage van advertenties met 100% correcte inhoud niet al te hoog liggen.
In het geval van masseuses/salons is om eerder aangehaalde redenen ook niet altijd gepast om over dames hun 'onaangekondigde' diensten te schrijven op een openbaar forum.

Indien de interesse/nieuwsgierigheid de bovenhand neemt over de twijfel is zelf proberen de beste oplossing.
Ervaringen zijn voor en met iedereen nogal verschillend en in de Thaise massagewereld zelfs zeer verschillend, Ook met dames die je zelf al lang kent/bezoekt.

Recensies op een forum zijn 1 ding, je eigen ervaring is uiteindelijk de enige die voor jou van belang is. Misschien kan/krijgt een ander meer of zelfs veel meer, misschien ben jij morgen de gelukkige, misschien is een dame totaal niet in the mood voor een lange periode... Allemaal momentopnames waarbij enkel het moment van je eigenste beleving tel is.

Krijgt iemand uitsluitend slechte of ongelooflijk goede recensies/commentaren, kan je dat echter wel als een interessante richtlijn gebruiken.

Maar algemeen gezien... ge weet pas hoe een pateeke echt smaakt als ge er zelf hebt van gegeten.
 
Laatst bewerkt:
Amy doet me wat denken aan Phuong (voor de anciens) in Gent vroeger, dezelfde zachtheid en gedienstigheid. Al een paar keer geweest , geen extra's gevraagd of aangeboden gekregen tot nu toe.
 
Al 2x geweest,parkeren aan de kerk,geen tz en wel pmc bij mij, wel super lief,ze was wel moe zegde ze,is volledig mijn type ze is 1.40cm en 38kg....

Alhoewel ik meer dan 100kg meer weeg mocht ik zonders probs alle standjes doen die ik wou,douche ervoor en erna drankje etc,heb het met moeite 30min uitgehouden..ze is lekker strak 👍

100% herhaling
 
Al 2x geweest,parkeren aan de kerk,geen tz en wel pmc bij mij, wel super lief,ze was wel moe zegde ze,is volledig mijn type ze is 1.40cm en 38kg....

Alhoewel ik meer dan 100kg meer weeg mocht ik zonders probs alle standjes doen die ik wou,douche ervoor en erna drankje etc,heb het met moeite 30min uitgehouden..ze is lekker strak 👍

100% herhaling
Is ze slechts 1m40? Op RL staat 1m47.toch aanzienlijk verschil
 
Doet er allemaal niet toe. Ja, ze is heel klein. Ja, ze is een super pluim gewicht. Maar je kan er wel goede seks mee hebben in alle posities/standjes dat je wil en ja, ze wordt heel graag klaar gelikt en vind ook een vinger in haar klein kontje wel leuk in 69
 
Ex asiatische vriendin was precies 1m50 en Amy is IETS kleiner maar zeker geen 10cm dus die 1m47 zal wel kloppen. En kwa gewicht zei ze ook tussen 43 - 45 kg. Maar zoals gezegd maakt toch niks uit. Voor alle duidelijk ze doet niet aan zoenen, tongzoenen, rimmen, CIM en vingeren. Beffen doet ze maar af en toe als ze er zelf soms zin in heeft en ook enkel als je een goede mondhygiëne hebt dus niet al te vaak. De algemene service, haar uitstraling en positieve energie, het masseren, aftrekken en pijpen zijn alleszins wat mij betreft een dikke 10/10 waard
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan