Amy's Secret Garden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad veel te druk.Heb rechts omkeer gemaakt ben effe binnen geweest tot ik zag hoeveel deelnemers er waren.De lokantie erodance is ook NIET geschikt om zoveel deelnemers te ontvangen.Met ramontiek op zondag in erodance zijn er ook te veel deelnemers voor de lockatie.Bij Amy 10 dames en Ramontiek 6a7.Waar is daar plaats voor???En ook maar 1 douche daar.De lockatie is mijn inziens geschikt voor max 30 deelnemers.
 
Is er iemand die een goede organisatie inzake Gb kan doorgeven? Wil dit al lang eens doen, maar als ik steeds de berichten lees dat er teveel deelnemers per dame zijn, is mijn goesting over.
Mag via pb.
Thx,
Intell
 
Op zich hoeft veel deelnemers niet zo'n probleem te zijn. De gemiddelde man komt na ongeveer 5 minuten klaar, dus zo heel lang hoef je meestal niet te wachten voor het aan u is. Wat ik als een probleem ervaar is als er te weinig ruimte is en je echt op elkaars vel zit en als er onvoldoende faciliteiten zijn om je op te frissen.

Maar inderdaad in regio Oost-Vlaanderen is het niet zo fameus...
 
Kom net terug van deze gangbang.

Veel volk, of beter gezegd, heel veel volk. Denk gemakkelijk 100 heren... voor een 7 tal dames.

Ook enkele lompe boeren bij die denken dat ze eerst mogen komen.

Twee heel mooie dames, de rest was ook best oke, maar niet zo heel speciaal. Jammer alleen dat de mooiste dame (klein en heel slank met geweldige mooie lippen en borsten) niet zo actief was en dus heb ik van haar niet kunnen proeven... Telkens als zich naar een matras begaf, volgde in haar spoor zeker tien mannen en als je weet dat ze na een drietal mannen afgewerkt te hebben ze opnieuw pauze neemt, ja, dan weet je het wel.

Twee opmerkingen: in de advertentie staat dat er ook dames zijn die zonder condoom doen, dat heb ik nergens gezien. Iemand anders wel?
Er staat dat er ook een jacuzzi is, wat ook zo is, maar die was bedekt en dus onbruikbaar.

Conclusie, ik heb het meer voor wat kleinere (privé) feesten.
 
Kom net terug van deze gangbang.

Veel volk, of beter gezegd, heel veel volk. Denk gemakkelijk 100 heren... voor een 7 tal dames.

Ook enkele lompe boeren bij die denken dat ze eerst mogen komen.

Twee heel mooie dames, de rest was ook best oke, maar niet zo heel speciaal. Jammer alleen dat de mooiste dame (klein en heel slank met geweldige mooie lippen en borsten) niet zo actief was en dus heb ik van haar niet kunnen proeven... Telkens als zich naar een matras begaf, volgde in haar spoor zeker tien mannen en als je weet dat ze na een drietal mannen afgewerkt te hebben ze opnieuw pauze neemt, ja, dan weet je het wel.

Twee opmerkingen: in de advertentie staat dat er ook dames zijn die zonder condoom doen, dat heb ik nergens gezien. Iemand anders wel?
Er staat dat er ook een jacuzzi is, wat ook zo is, maar die was bedekt en dus onbruikbaar.

Conclusie, ik heb het meer voor wat kleinere (privé) feesten.
Dat klinkt niet zo goed, blij dat ik deze even heb overgeslagen dus. 100 man voor 7 dames (wat dus minder is dan de 10 uit de advertentie) is wel erg overdreven. Organisatie zou dus beter wat limiet op het aantal heren leggen maar op deze manier komen ze natuurlijk wel sneller uit hun verliezen door Corona… jammer nieuws dit, eentje om voorlopig aan de kant te laten liggen tot ze iets aan de verhouding man/vrouw zullen doen lijkt me.
 
Wel, kunnen er misschien tien geweest zijn, maar enkele zijn vroeger vertrokken of waren amper actief.

Heb zelf drie dames kunnen neuken, maar ook bijvoorbeeld het pijpen werd bij twee van deze drie met condoom gedaan.

De organisatie denkt enkel aan de centen hoor...
 
Kom net terug van deze gangbang.

Veel volk, of beter gezegd, heel veel volk. Denk gemakkelijk 100 heren... voor een 7 tal dames.

Ook enkele lompe boeren bij die denken dat ze eerst mogen komen.

Twee heel mooie dames, de rest was ook best oke, maar niet zo heel speciaal. Jammer alleen dat de mooiste dame (klein en heel slank met geweldige mooie lippen en borsten) niet zo actief was en dus heb ik van haar niet kunnen proeven... Telkens als zich naar een matras begaf, volgde in haar spoor zeker tien mannen en als je weet dat ze na een drietal mannen afgewerkt te hebben ze opnieuw pauze neemt, ja, dan weet je het wel.

Twee opmerkingen: in de advertentie staat dat er ook dames zijn die zonder condoom doen, dat heb ik nergens gezien. Iemand anders wel?
Er staat dat er ook een jacuzzi is, wat ook zo is, maar die was bedekt en dus onbruikbaar.

Conclusie, ik heb het meer voor wat kleinere (privé) feesten.
Amy zelf en Cindy neuken zonder condoom ?
 
Ik ken die dames hun naam niet. Kan je ze beschrijven?

Was jij er ook maandag? Indien wel, dan heb je waarschijnlijk ook wel dat klein, fijn Franstalig meisje gezien. Wat een perfect poppetje was dat... Zou ik wel nog eens willen ontmoeten. ;-)
 
Misschien wel vermelden dat bij sommige dames een vrouwencondoom gebruikt wordt, dus niet echt bare. Andere dame gebruikte sponsjes, dus eigenlijk zaten we in het sperma van vele mannen voor ons te neuken, Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling?
 
Misschien wel vermelden dat bij sommige dames een vrouwencondoom gebruikt wordt, dus niet echt bare. Andere dame gebruikte sponsjes, dus eigenlijk zaten we in het sperma van vele mannen voor ons te neuken, Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling?
Neen dat lijkt me inderdaad wel wat false advertising van de organisatie uit en zou ik echt wel zwaar op afknappen. Het is duidelijk dat ik deze organisatie links zal laten liggen mochten er in de toekomst nog gangbangs van hen komen
 
Neen dat lijkt me inderdaad wel wat false advertising van de organisatie uit en zou ik echt wel zwaar op afknappen. Het is duidelijk dat ik deze organisatie links zal laten liggen mochten er in de toekomst nog gangbangs van hen komen
Lijkt me ook, plus in corona-tijden heb ik het niet zo om met 50 andere vreemde mannen zonder mondmasker in een veel te kleine ruimte te zitten. Je zit dan met 5 mannen bezig met 1 dame en het stinkt er naar sperma en zweet.
 
Lijkt me ook, plus in corona-tijden heb ik het niet zo om met 50 andere vreemde mannen zonder mondmasker in een veel te kleine ruimte te zitten. Je zit dan met 5 mannen bezig met 1 dame en het stinkt er naar sperma en zweet.
Ze zeggen Corona safe te zijn en al 3 tal inspecties succesvol afgelegd te hebben maar dit klinkt toch wel als het tegenovergestelde…
 
Ze zeggen Corona safe te zijn en al 3 tal inspecties succesvol afgelegd te hebben maar dit klinkt toch wel als het tegenovergestelde…
Ik was er toen bij een controle. De twee agenten werden nagenoeg geblokkeerd door een zeker Martin (zou de eigenaar zijn) om door te gaan naar de matrassenruimte. Toen zeiden de agenten dat ze enkel langs kwamen om de regels duidelijk uit te leggen: max 1 man op elke matras met mondmasker. Tja, hadden ze even gekeken dan, er waren zeker 5 man per matras bezig. Ik ben het dan maar afgebold.
 
Er is een nieuw feestje gepland, met deze keer meer ruimte volgens hun advertentie.

Allee, goed dat ze dat probleem aangepakt hebben.

Ik kan zelf niet gaan, maar als er zijn die wel gaan, laat eens weten of dat klein meisje (ik schat rond de 30 jaar), zeer slank en met ongelofelijk mooie borsten en knap gezichtje er ook was.
 
Mij zien ze daar niet meer in die keet, ik was vandaag in Omega voor die Gangbangmuur en ik moet zeggen, niet superdruk en fijntjes georganiseerd.
Je moet zeker ruimte genoeg hebben en de infrastructuur moet erop voorzien zijn.
Ik heb geen zin meer om met bijna 100 mannen samen te gaan neuken, overal zure zweetgeur en de geur van zaad en condooms.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan