Algemeen Amy's Secret Garden, Drongen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

David83

Newbie
5
07/11/22
2
Hallo, iemand die al een ervaring heeft in het nieuwe privehuis in Drongen?
Ik denk eraan om maandag langs te gaan om de prachtige Nina (20) te bezoeken, wat een lekker lijfje op foto althans...
Iemand al bij deze schone geweest?

Groeten
 
Ik ben regelmatig in de streek van Drongen en wil wel eens langs gaan in dat nieuwe privehuis. Op hun site staan een 5-tal meisjes, het ene al mooier dan het andere maar ze zien er allemaal goed uit. Ik hou enorm van diep en lang TZ'en. Iemand ervaring daar en/of iemand aan te bevelen ?
 
Ik ben bij Layla geweest, Mooi meisje, mooi lichaam maar daar stopt het dan. Je mag bijna niets, niet vingeren, niet tepel zuigen en 69 is al helemaal uit den boze. Neemt zelf geen initiatief.
Niet voor herhaling vatbaar.
Nu staat de mooie Nina op mijn verlanglijstje.
 

Misschien een aparte topic om deze nieuwe plaats in Drongen (Gent) te bespreken. Wat me opvalt: vele dames die nzc aanbieden. Dat weerhoudt me toch wat om er een kijkje te gaan nemen. De dames op zich zien er dan weer wel wel knap uit. Wat zijn jullie bevindingen van de plaats in het algemeen?
 
Idem hier! Zou dit werkelijk het geval zijn? Of eerder een list om klanten te lokken (afschrikken in mijn geval)?

Beschouw mij nog van de oude stempel maar ik kan geen dame beffen met de gedachte dat de klant voor net haar foef heeft volgespoten…
Om dan nog van de risico's te zijn!
 
Amy, de bazin neukt zelf liever zonder condoom, daar maakt ze geen geheim van. Dus zullen de meisjes zelf mogen kiezen. Maar je betaald uiteraard ook een meerprijs. Aan u de keuze zou ik zeggen. ;)
 

Misschien een aparte topic om deze nieuwe plaats in Drongen (Gent) te bespreken. Wat me opvalt: vele dames die nzc aanbieden. Dat weerhoudt me toch wat om er een kijkje te gaan nemen. De dames op zich zien er dan weer wel wel knap uit. Wat zijn jullie bevindingen van de plaats in het algemeen?
Bijzonder dat ze bijna allemaal NZC aanbieden. Dat is toch superlink? Of gebruiken zij prep pillen? Anders kan ik me toch niet voorstellen dat ze de kans op HIV riskeren? wie heeft er ervaring met dit huis?
 
Iemand al ervaringen inmiddels met Nino en/of Alicia?

@steven1207 , ervaringen met Alicia?
Want zij ziet er bijzonder geil uit.

Bedankt alvast
Hey Peifer,

Date met Alicia was zeker niet slecht. Ze ziet er goed uit, strak figuurtje.
Aangekomen in Drongen, beetje rare situatie omdat je op de oprit moet parkeren maar daar stond al iemand ... dan blokkeer ik hem?? Ben dan maar om de hoek gaan staan.
Eerst een douche dan hup de kamer in met Alicia, open en lief.
Goed tongzoenen en pijpen en dan kwam ze op me zitten, daar na nog 2 standjes en een eerste keer klaargekomen. Beetje kletsen en dan 2de beurt waarbij ze constant zei: kom maar klaar baby, kom je, kom nu maar ... dan lukt het niet natuurlijk ...
Algemeen zeker niet slecht maar ik had geen klik met haar.
 
Ik ben er een paar weken geleden geweest, zie andere recensie.
Algemeen dus was de ontvangst ok, je moet wel volledig rond het huis lopen. Er stonden een paar meisjes aan de voordeur te roken. Een wat oudere dame met Nederlands accent deed de deur open. Ik ging voor Kelly maar die vertrok juist.
Een paar meisjes kwamen zich voorstellen, uiteindelijk voor Anne gekozen en heb het mij niet beklaagd. Spijtig dat ze er ondertussen niet meer is.

het is er proper en je ziet dat het recent vernieuwd is. Het enige nadeel is volgens mij de parking, het is landelijk gelegen. Straatparkeren is moeilijk en op de oprit is er wel plaats maar staan de auto's achter elkaar.
ik Weet niet hoe ze dit oplossen wanneer je te snel klaar komt 🙈
Is volgens mij een leuke privé waar ik eerstdaags zeker nog eens langs ga.
misschien met De fiets ☺️
 
Nog niemand ervaring?
Onlangs met Angel afgesproken. Ze is lief en aardig, maar geen strenge meesteres. Voor mij was het de 1e keer dat ik voor een meesteres ging (nieuwschierigheid), maar het beviel mij niet.
Ze was erg chaotisch, had dr spulletjes niet klaarliggen en moest dus alles overal vandaan krauwen.
Qua seks doet ze wel echt d'r best om het je naar je zin te maken.

Haar aangegeven leeftijd klopt niet (website zegt 35, maar ze is begin 50).
Voor een half uur of een uur prima, maar ga niet langer, want dan krijg je gedraal helaas.

Al met al vondt ik de seks niet slecht, maar om je eens over te geven aan de aandacht van een vrouw, zit je bij haar niet op de juiste plek. Veel teveel vragen of het niet te hard, danwel te zacht is, veel friemelen.

Het pand zelf is bijzonder netjes, piekfijn in orde, behalve dan de parkeergelegenheid (maar dit is al uitvoerig besproken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan