Recensie Anaís, Veenendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip84

Wandelaar
33
26/09/21
26
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/veenendaal/9081597-anas
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Anaís zou de dame van de foto's kunnen zijn, maar mijn inschatting is dat die dan zeker 15 jaar geleden genomen zijn. Desondanks heeft de dame nog steeds een aantrekkelijk lichaam. Grote borsten, een stevige kont en een knap gezicht voor een dame van haar leeftijd. Mij werd geen douche aangeboden. Na betaling begon Anaís zich meteen uit te kleden en met haar welgevormde billen tegen me aan te rijden. In het berichtenverkeer had ze pijpen zonder condoom beloofd maar eenmaal op bed ging er vrijwel meteen een jasje om mijn kleine vriend. Achteraf baal ik er een beetje van dat ik dit liet gebeuren en haar niet wees op de toezegging in ons WhatsApp-gesprek. Na een korte pijpbeurt die overigens prima was, ging ze bovenop me zitten. Het uitzicht op haar borsten was geweldig, maar ik voelde niet heel veel beneden. Omdat ik m'n kruit nog weleens (te) snel verschiet, vond ik dat voor een paar minuutjes wel prima. Daarna een ander standje voorgesteld. Tijdens het wisselen van positie kreeg ik wat beter zicht op haar kutje. Dat zag er niet fris geschoren uit en ik was blij dat ik niet had voorgesteld haar te beffen. In het nieuwe standje kon ik dieper stoten. Dit in combinatie met het uitzicht op haar mooie jetsers en lieve gezichtje deed me vrij vlot de finish bereiken. Voor mij geen herhalingsgevaar omdat ik ervan houd een dame oraal te verwennen en ik dat bij deze dame echt niet zou doen. En ook al ziet de dame er nog patent uit, dat de foto's de werkelijkheid geen recht doen, is ook een zwaarwegend minpunt voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan