Recensie Anaïs, Amsterdam (Roemeense), Stoofsteeg 3-1

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Het valt mij op dat er op nogal veel fora altijd commentaar wordt geleverd op de geleverde mate van service door dames werkzaam op de Wallen in Amsterdam. Of dat de geleverde service niet in verhouding staat tot de gevraagde prijs.
Nou, diegenen nodig ik graag uit om eens een keer een bezoekje te brengen aan de goedlachse uitermate mooie Anaïs in de Stoofsteeg. Je vind haar direct aan de linkerkant in het eerste raam als je vanaf de Oudezijds Voorburgwal de Stoofsteeg in loopt. Dus direct na de seksshop.
Deze leuke dame levert voor 50 euro een service niveau waar heel veel dames in de zo geroemde Duitse saunaclubs nog een puntje aan kunnen zuigen. Sterker nog, dit is een service niveau waarvan ze in Duitsland alleen maar van kunnen dromen. En dat dan ook nog eens gecombineerd met een uiterlijk die zo kenmerkend is voor dit Amsterdamse red light. Een fotomodel waar je u tegen zegt! Je gelooft je eigen ogen gewoon niet als je met dit mooie poppetje seks hebt. Wat een lekker ding is dit zeg!!!!!!!! Dat leuke goedlachse koppie, die mooie kont, smalle taille en pronte borsten....... En gewoon alle standjes hè. Doggy, missio, cowgirl. Heb haar gewoon tot 3 keer aan toe in de cowgirl gehad en het haar in die positie ook af laten maken. O ja, en dan hebben we het maar niet over haar pijpkwaliteiten. Een Nilfik is hier helemaal niets tegen.
Oeiiiii....hoe mooi kan het leven zijn zeg! Als je van deze aanblik niet meer geil wordt dan weet ik het ook niet meer.
Wat een top dame is deze Anaïs.
Zeker weten dat ik haar vaker ga bezoeken.
Bedankt Anaïs voor de fantastische tijd en deze geweldige ervaring. Je bent een absolute topper!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan