Recensie Ana, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3477398-ana
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
TLDR: Niet de dame van de foto's. Het is een wat oudere dame, ietwat voller lichaam en opgespoten borsten. Voor de rest is de seks dikke prima en het geld waard.

Afspraak gemaakt via Whatsapp, ging snel en makkelijk. Het contact is direct met haar.

Eenmaal aangekomen vrij snel het huisnummer ontvangen en naar binnen geleid. Het huis was bij binnenkomst vrijwel pikzwart van binnen dus kon niet inschatten hoe ze eruit zag (ik struikelde zelfs bijna omdat m'n ogen nog niet aan het duister waren gewend.)

In haar kamer zetten ze kleine sierlichtjes aan en toen zag ik pas dat de advertentie en werkelijkheid niet helemaal 1 en hetzelfde waren.

Geen probleem van gemaakt, geld gegeven en op bed gaan liggen. Begonnen met erg goede PMC, goed gebruik van handen en mond.

Daarna over op cowgirl. Dit was opzich erg goed, alleen ramde zij vrij hard naar beneden waardoor het soms voelde alsof m'n lul dubbel zou klappen als ze niet voorzichtig was. Voor de rest ging er niks mis, maar het was ff spannend.

Toen een rondje missio en doggy, waarbij zij erg veel meekreunde (vrij zeker dat het nep was, maar het was tenminste niet vervelend.) Ze noemt je ook 'Superman'... Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken, maar ik neem aan dat het neerkomt op een vleiend compliment.

Aan het eind afgesloten met PZC en dat was het.
 
TLDR: Niet de dame van de foto's. Het is een wat oudere dame, ietwat voller lichaam en opgespoten borsten. Voor de rest is de seks dikke prima en het geld waard.

Afspraak gemaakt via Whatsapp, ging snel en makkelijk. Het contact is direct met haar.

Eenmaal aangekomen vrij snel het huisnummer ontvangen en naar binnen geleid. Het huis was bij binnenkomst vrijwel pikzwart van binnen dus kon niet inschatten hoe ze eruit zag (ik struikelde zelfs bijna omdat m'n ogen nog niet aan het duister waren gewend.)

In haar kamer zetten ze kleine sierlichtjes aan en toen zag ik pas dat de advertentie en werkelijkheid niet helemaal 1 en hetzelfde waren.

Geen probleem van gemaakt, geld gegeven en op bed gaan liggen. Begonnen met erg goede PMC, goed gebruik van handen en mond.

Daarna over op cowgirl. Dit was opzich erg goed, alleen ramde zij vrij hard naar beneden waardoor het soms voelde alsof m'n lul dubbel zou klappen als ze niet voorzichtig was. Voor de rest ging er niks mis, maar het was ff spannend.

Toen een rondje missio en doggy, waarbij zij erg veel meekreunde (vrij zeker dat het nep was, maar het was tenminste niet vervelend.) Ze noemt je ook 'Superman'... Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken, maar ik neem aan dat het neerkomt op een vleiend compliment.

Aan het eind afgesloten met PZC en dat was het.
Youngbuck. Jij bent nieuw en hebt direct 3 Afspraken op 1 dag?
 
Youngbuck. Jij bent nieuw en hebt direct 3 Afspraken op 1 dag?
Nee, ik had eerder al een account. Met ook deze naam, maar die had ik verwijderd. Dacht niet dat ik ooit nog een DVP zou bezoeken. Maar het leven leidde mij tot het een en ander en heb in de afgelopen 2 maanden in totaal zo'n 7 dames bezocht, sommigen vaker dan 1x. Maar ik sluit bij deze dit hoofdstuk in mijn leven en laat alle recensies achter die ik kan plaatsen.

Misschien wel handig als ik een soort master-post maak om dit uit te leggen. Zo voorkomen we wantrouwen en verwarring. Thanks voor de comment!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan