Recensie Ana (DomRep) - Den Haag - Doubletstraat 1a k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
477
03/07/21
1.297
56
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
.

👅AANRADER VOOR DE BAFFENDE BEFFERS👅


Perfect wandelweer om vandaag in de Haagse straatjes een kijkje te nemen en het leverde gelukkig nog wat op ook.

Op 1ak2 zag ik een voor mij onbekende dame staan . Ze had een wat vollere kont en een leuk koppie met half lang zwart haar. Gekleed in een zwart en weinig onthullend niemandalletje waarbij ze zwarte nylons met grote "mazen" aanhad : dus zeker niet geschikt om dikke palingen mee te vangen😄

De 2e keer dat ik langs liep dacht ik : "ach wat kan mij het schelen , ik ga ff een praatje maken met haar en misschien heb ik mazzel.
Ze vroeg voor een half uur 60e : bef/baf/pijp mét en de wip.
Pijp zonder deed ze niet aan en alle vingers moesten buiten alle gaatjes blijven. Duidelijk dus en naar binnen gegaan (juist) omdat ze zei een grote Genietster te zijn van B en B .

Nou dame had niets te veel gezegd want haar gaatjes waren meermaals dankbaar voor tongmans. Wat een welkome verrassing !
Ik vroeg of ze soms een nymfo is en je zal het antwoord waarschijnlijk niet geloven , dus vraag en onderga het zelf maar.
Pijpen was na het 'bijsturen' meer dan goed . Naar mijn wensen lekker diep en rustig en door tot het laatste druppie. PZC is beslist niet mogelijk, maar was helemaal geen gemis. Top.


Ana is mid 30 , komt uit de DomRep en is sinds zaterdag hier werkzaam .Elke dag van 10 uur 's morgens tot 1 uur 's nachts hoopt ze er te zijn. Flink wat uurtjes maakt ze dan !
Ze denkt de komende tijd in één van de kamers op 1a te blijven staan , maar ja die zijn normaal bezet door andere lekkertjes.
Dus als je haar niet vindt , let dan op haar beschrijving . Graag melding bij wijziging van kamer : ik wil niet zoeken .....👍


Hoe ze flept weet ik niet , maar ik neem aan dat ze daar ook wel wat van bakt en een behoorlijk bordje 'pap' van lust .
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Ana en zal ze graag lezen.

Ik wat kwijt
Zij wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Vandaag haar niet gezien , misschien zat ze op 1ak1 met de gordijntjes dicht.

Op 1ak2 zat de vaste bewoonster Alina weer die ik flink hoorde kreunen😜

Op 1a zag ik wel een dame met ongeveer dezelfde outfit + "de grote mazen nylons" en ze had ook halflange donkere haren zoals Ana .

Deze dame heet Johanna met een h (dus niet de veel genoemde Joanna).

Wordt gek van al die namen : tijd voor "naambordjes" ....

Kans op verwisseling is dus aanwezig ...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan