WHEM Ana Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deniz

Newbie
11
31/12/21
0
Ik ben ook benieuwd naar deze mooie donkere ana uit groningen. Iemand al ervaring?
 
Ik ben bij Ana geweest toen ze in Enschede was. Dramatisch. Voor een uur geboekt. Toen ik in de straat aankwam kreeg ik geen reactie op de vraag waar het precies was. Na 10 minuten verder gegaan toen ik alsnog een berichtje kreeg. toch terug gegaan. De dame in kwestie ziet er niet slecht uit, als zijn d'r haren wel heel erg fake. Bij binnenkomst gelijk afrekenen. Ik had me net gedoucht dus stelde ik voor om met een massage te beginnen, die zouden immers geweldig zijn volgens de advertentie. Geen handdoek op bed. De 5-minute-massage was alsof er een sneltrein over m'n rug ging. Slecht gewoon. Ook bleef het beperkt tot mijn rug. Met een stukje keukenrol werd mijn rug schoongewreven. Tijd om me om te draaien. Ze wilde gelijk een condoom om mijn nog slappe jongeheer doen. Ik zei iets over inclusief tongzoenen (stond in de ad), Maar tongzoenen was 'extra plus baby'. PZC stond ook in de ad. En ja hoor PZC was ook 'extra plus baby'. Daarna snel pijpen en nadat ik half hard was, vroeg ze of ik doggy wilde. Nog even doorgegaan met pijpen in 69 (was okay) en daarna voorgesteld dat ze op me kwam zitten. Ik kwam vrij snel al klaar (en was er ook klaar mee). Zodra ik klaar was kwamen de doekjes en ik kreeg ook een velletje keukenrol om mijzelf mee schoon te maken. We zijn nog geen 25 minuten bezig en ik had voor een uur. Toen ze alles opgeruimd had, kwam ze naast me op bed zitten en ging met d'r telefoon spelen. Geen praatje, niks. Uiteindelijk ben ik maar gegaan. Wat een afknapper was dit. Nul komma nul herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan