Recensie Ana, L'amazonia, Loppem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Iemand ervaring met Ana die al enkele maanden werkt in Club l'Amazonia in Loppem ? Ziet er - voorgaande op de foto's, al weet ik uieraard niet of die recent zijn - goed uit. Merci Grt. Dorisday.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest nog n review schrijven van m'n bezoek aan Ana, sorry was echt nog aan het nagenieten. Vanaf 1e moment dat ik er bij was sprongen de vonken er vanaf tot aan laatste minuut. Is echt n topper die heel goed oraal kan verwennen, ongelooflijk! Ook lekker seks in leuke strandjes, redelijk flexibel ;) Ze houdt echt van wat actie tijdens de seks.
Topper, met voor mij heel groot herhalingsgevaar. Boeken op voorhand meer dan verplicht, ze is steeds bezet. Gaat wel binnenkort even terug naar huis, dacht morgen of zo
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-aanwezig-lamazonia-zaterdag-tot-19u.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame verdiend echt een recensie.

Heel leuke girl next door type, heel spontaan en vlotte babbel.
Direct beginnen tongzoenen en teasen op de kamer. Gevolgt door lang en uitgebreid voorspel en waarbij ze volledige deepthroat deed. De sex was ook super, kortom 1u actief en super leuke date gehad. Een aanrader 👍👍👍
 
Leuk te lezen dat andere dezelfde mening over Ana hebben (y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had nochtans al n review gemaakt op zelfde vraag:
https://www.girlsreview.nl/threads/ana-lamazonia-loppem.7425/

Denk ook beter dat de vraag wie ervaring heeft in algemeen topic wordt gesteld om toch wat overzicht te blijven houden in de recensies. Evt kunnen de topics worden samengevoegd?

Maar leuk te lezen dat andere dezelfde mening over Ana hebben (y)
Ik moet zeggen dat ik over Ana nog niks negatief gelezen heb. Zie ziet er qua lichaam alvast wonderbaarlijk mooi uit. Spijtig dat ik haar gezichtje niet kan zien. Ik zit te popelen om ook eens te gaan (ze staat al lang op mijn verlanglijstje... en Chanel ook, die halfbloed die daar vorig jaar ook een tijdje werkte...). L'amazonia geniet een goede reputatie denk ik. grt. Dorisday.
 
Ik moet zeggen dat ik over Ana nog niks negatief gelezen heb. Zie ziet er qua lichaam alvast wonderbaarlijk mooi uit. Spijtig dat ik haar gezichtje niet kan zien. Ik zit te popelen om ook eens te gaan (ze staat al lang op mijn verlanglijstje... en Chanel ook, die halfbloed die daar vorig jaar ook een tijdje werkte...). L'amazonia geniet een goede reputatie denk ik. grt. Dorisday.
Ze is girl next door type…. Maar vooral leuke dame spontane en energieke dame en goede service 👍
 
Lijkt niet meer welkom te zijn bij l'amazonia. Iemand een idee of ze nog terug naar Belgie zou komen? (Liefst west/Oost vl)
 
Lijkt niet meer welkom te zijn bij l'amazonia. Iemand een idee of ze nog terug naar Belgie zou komen? (Liefst west/Oost vl)
Neen geen idee of ze nog terugkomt naar België Bp. Zag er voortgaande op de foto's zeer mooi uit qua figuur (haar gezicht kon je niet zien) en ze kreeg ook positieve recensies dacht ik. Laat ons hopen dat ze opnieuw neerstrijkt in West of Oost-Vlaanderen. Laat iets weten moets je daar iets over vernemen als je wil. Merci hoor. Grt.
 
Voorlopig nog geen adres te pakken gekregen, misschien dagen ze weer op met de heropening in Casa Brugge
 
Gelijk ik het gelezen heb, hebben ze een klant buiten het huis om opgelicht. Geloof me, als baas kan je dat missen.
Jennifer noemt nu trouwens Angel en werkt bij Prive Margo
 
Gelijk ik het gelezen heb, hebben ze een klant buiten het huis om opgelicht. Geloof me, als baas kan je dat missen.
Jennifer noemt nu trouwens Angel en werkt bij Prive Margo

Tsja.

Als sommige klanten zo slim en Mr. Lover Lover denken te zijn door buiten het huis met dames aan te kloten, een relatie aan te knopen, etc. De baas zal niet gezegd hebben tegen de klant dat 'ie maar buiten het huis om af moet spreken met dames.
 
Mja, ik weet er het fijne niet van. De berichten stonden in het algemeen topic van dit huis, maar zijn ondertussen al verwijderd dacht ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan