Recensie Ana, Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Franky68

Newbie
16
19/03/23
5
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-video.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan Ana. Ze ontvangt bij club Dennehof in Mol. Het is een leuke en vlotte dame die goed engels spreekt.
Eerst beide een douche genomen en dan op het bed beland. Eerst elkaar een beetje knuffelen, zoenen, likken. Het tongzoenen was niet helemaal terughoudend maar ook zeker niet voluit. Daarna overgegaan naar het pijpen. Hier was er wel een tegenvaller aangezien via sms afgesproken was dat dit zonder condoom zou zijn maar ze zei dat ze dit nooit deed bij klanten die ze nog niet goed kende aangezien veiligheid voor haar belangrijk is. Ze vroeg ook wel niks meer om het toch met condoom te doen. Ze deed het dus gewoon niet. Het pijpen zelf was zeker wel in orde. De ballen werden niet overgeslagen en het was wel met volle overgave. Daarna over naar neuken. Zij begon on top en bereed mij serieus. Aangezien ik heel geil was en met zicht op haar prachtige kleine borstjes duurde het dan ook niet lang vooraleer ik een 1ste klaar kwam. Daarna beide op het bed was kletsen en knuffelen en zoenen. Ze stelde een massage voor maar dat hoefde op dat moment voor mij niet. Daarna over naar de 2de ronde. Deze is vergelijkbaar met de 1ste rond behalve dan dat het neuken veel langer duurde in verschillende standjes zeer intens was waarin zei actief meedeed. Het zweet stond na een tijdje op mijn voorhoofd. Aangezien ik geen 2de keer meer kon klaarkomen heeft ze mij nog geholpen met het aftrekken tot ik klaar kwam. Daarna terug een douche en terug naar buiten.
Al bij al zeker een redelijke ervaring behalve dan dat het pijpen met condoom was en dat voor toch wel een afknapper. Het is wel een leuke verschijning. Voor mensen die petite vrouwen met kleine borstjes houden zeker leuk om eens te proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan