Recensie Ana, Veghel (voorheen Nijmegen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheNewGuy73

Vaste klant
Forumpionier
156
02/07/21
31
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/ana-massage_7361358
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na enige maanden(!) twijfelen (ad is wekelijks online maar ik durfde het niet aan met de actuele toestand van neppers en oplichterij) vandaag de stoute schoenen aangetrokken..... en geen spijt van, prima ervaring!
Ana spreekt Nederlands en heeft Cubaanse roots vertelde ze, ontvangt in een salon in Dukenburg maar niet een van de bekende namen, ik had er nog nooit van gehoord.
Contact vooraf goed en duidelijk over wat kan en niet kan.... beetje strelen en kijken mag, vingeren etc. is off-limits wat op zich jammer is want als je haar ziet zou je alles willen doen..... maar zij is hier vooraf duidelijk over dus helemaal okay.
Heerlijk lichaam, mooie borsten met grote tepels en heerlijk kontje dat je in de spiegels goed kunt zien.
Service echt lekker, ik heb 80 euro betaald omdat ik graag vaker klaar wil komen, standaard 70 euro half uur.
Toen ik aangaf dat het mooi was geweest zei ze, je hebt nog even..... waar maak je dat nog mee.
Ik was zeer aangenaam verrast, mooie dame met prima service!
Link is nu ff weg, voeg ik toe wanneer zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
Haar advertentie op Sexjobs was mij ook al opgevallen. Masseert Ana geheel naakt?
Yep helemaal bloot en dat is lekker om te zien en jammer dat je er niet al te veel mee mag, beetje voelen en borsten en (heerlijke) tepels kneden, desgevraagd laat ze je alles zien maar dat noemen ze dan geloof ik een Tantallus kwelling.... so close yet so far away ?
Maar het is al met al heel prima hoor, mits je er je verwachtingen op afstemt.....
 
Kan ze ook echt masseren? Of zijn het alleen de geile dingen waarin ze goed is. Want 30 minuten vind ik wel erg weinig voor een massage, alleen om nu het dubbele voor een uur te betalen terwijl het alleen maar ge-aai is is ook zonde...
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/ana-massage_7361358
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik geen antwoord meer kreeg van de eerdere plaatser en wel heel veel zin kreeg in een massage van deze dame, heb ik zelf maar de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt. Dat ging via WhatsApp zonder problemen. Het adres is een reguliere massagesalon in een klein winkelcentrum waar zij de ruimte onderhuurt gedurende 3 dagen per week (ik meen dinsdag, vrijdag en zondag). Alleen op afspraak mogelijk!

Ana leek in het echt groter dan op de foto's en ontvangt je hartelijk. Wat grapjes, probeert een fijne sfeer neer te zetten. Spreekt prima Nederlands (niet perfect, maar normale conversatie is zonder problemen mogelijk, ook Appen gaat goed), is van origine Cubaans. Een mooie donkere vrouw, voor mij een echte MILF. Prachtige donkere gladde skin, heerlijke billen, v-shape en mooie grote borsten 100% natuurlijk, mooi gezicht, mooie volle lippen, nee niet superstrak meer, maar dat vind ik geen probleem.

Je mag je uitkleden en op het bed plaatsnemen, zij kleedt zich dan ook voor je ogen uit, mjam....
Ik had 3 kwartier geboekt omdat ik ook echt gemasseerd wilde worden en dat beheerst ze. Ze maakt er natuurlijk een sensuele mix van met af en toe wat gekietel tussen je billen en heerlijke body2body. Ze vroeg netjes of ik een prostaatmassage wilde, nieuw voor mij, dus er werd netjes een condoompje bijgehaald en na enig voorspel gleed haar vinger naar binnen. Tsja, het was ok en voor de liefhebber waarschijnlijk heerlijk, maar niet echt mijn ding :cool: Wat geintjes en ondeugende opmerkingen tussendoor.

Wat ik ontzettend gaaf vond was dat er een complete spiegelwand aan 1 kant was, dus je kon alles meekijken. WOW!

Ergens halverwege omdraaien en daar ging het spel verder. Ze mixt handen en haar lijf en laat je volop visueel meegenieten in de spiegel van alles. Je mag haar aanraken, maar alleen respectvol en niet intiem. Na mooi rondspelen begon de finishing touch en die was geweldig. Heerlijk afgetrokken door haar, waarbij ze beide handen gebruikte.
Daarna in alle rust door haar gecleaned en na nog wat kletsen kon ik me douchen.

Echte aanrader voor als je voor een goede massage met HP gaat. Sex is niet mogelijk, ze wil graag respectvol behandeld worden en zoekt "normale" mannen, reden ook waarom ze niet meer op kinky en markplaats staat, teveel vieze mannetjes of gasten die er toch weer meer uit proberen te slepen dan ze aanbiedt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan