Recensie Ana, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sdm

Newbie
9
17/04/22
10
3
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-new-in-town.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De foto's uit deze advertentie spraken me aan, maar zoals velen hier wel weten is rozengeur niet altijd maneschijn.
Een afspraakje gemaakt, maar mijn kar gekeerd en weer weggegaan:


Toen ik voor de deur stond een smsje gestuurd dat ik aanwezig was en dame kwam de deur opendoen. Mee naar binnen gegaan en volgde haar direct naar de kamer. Ik dacht nog dat de mogelijkheid bestond dat dit de hostess was en dat het meisje dadelijk ging komen, maar toen ik in mijn beste Engels vroeg "You're not the girl from the pictures, is she coming?" en zij in haar nog betere Engels antwoordde "yes, it's me, on the pictures" heb ik vriendelijk geantwoord dat het toch niets voor mij zou zijn en ben weer weggegaan. Zij is mij iets minder vriendelijk achterna gekomen en heeft de deur achter me dichtgeslaan, maar daar maak ik me zo geen zorgen in ;-) .

Om de gegevens uit haar advertentie wat te bekijken:

  • 21 jaar? Doe maar +10 à 15j
  • 1,55 meter? Dat zal vrij correct zijn
  • 55 kg? Doe maar +40kg
  • Haarkleur bruin? Is blond
  • Cupmaat D? Is in mijn ogen ook groter
Voor sommigen kan dit mss wel wat zijn, en over haar seksuele prestaties kan ik mij niet uitspreken, maar ik zou toch aanraden om haar te mijden en iets anders te zoeken.
 
Nee hij bedoelde een andere (link nog kunnen zien toen die gepost werd).
Die dat jij toont, ZOU kunnen kloppen. Een maand ofzo geleden zag ik dat ze in een privéhuis werkte in het Limburgse. Tenzij die valse foto's gebruikt hebben natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.374
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan