Recensie Ana, Ruysdaelkade 127 lks, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.052
06/07/21
1.206
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op dit adres staat een slank meisje met een mooi slank lichaam en witte huid. De keren dat ik haar zag had ze een vierkante getinte bril op. Beetje strenge blik. Ik had haar niet eerder gezien op de kade. Ik zag iemand met haar praten, maar die ging toch weer naar buiten. Ze zal wel de hoofdprijs vragen, dacht ik. Toen ik naar binnen ging vroeg ze 50 euro pijpen en neuken. Prima dacht ik, en liep achter haar mooie lijfje aan. In de kamer aangekomen vroeg ik of ik ook mocht likken en beffen. 50 euro extra gegeven. Op mijn verzoek ging ze zich nog even wassen, maar dat bleek niet nodig. Brandschoon. Ze kwam boven mijn gezicht hangen met haar apparaatje, en ik kon heerlijk mijn gang gaan. Heel voorzichtig pelde ik met mijn tong de lipjes van haar tulpje uit elkaar en dat voelde warm en zacht. Ana begon wat kreuntjes te maken, wat mij weer meer opwond. Ze begon met haar heupen te wiegen, en ik haar maar verwennen. Zij mij strelen, en wat pijpen. Dit bleef een hele tijd zo doorgaan, tot ik haar wilde neuken. Missionaris was t snel bekeken. Nog even nagepraat. Ana is een lief en verstandig meisje. Ze zei eerder in de nacht op de Spuistraat te hebben gestaan. Ik ben inmiddels vaker langs geweest en mij bood ze ook pijpen zonder aan. Daar heb ik niet iets bijzonders mee dus niet gedaan.
 
Ja klopt. Ana heeft lang op spui straat gestaan aller eerste raam. Toen een poosje op La vie en Rose en nu naar de Ruys verhuist. Kleine meid die best wel wat kan hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan