• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Ana Sofia, Diepenbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Staat ook op mijn lijstje. Reist veel rond. Heb al Sint Niklaas en Brasschaat gezien en nu in Hasselt.

Hopelijk dropt er iemand binnenkort een review of geraak ik er eens als ze in buurt is

het is wel degelijk de vrouw van op te foto's. deze zijn waarheidsgetrouw. dit is geen jong poppetje maar een lekkere vrouw met lekkere kont (medium-size) en, voor mij een fetish, een mooi getrimmed poesje.

bezocht voor half uurtje, even douchen en dan naar de kamer. even elkaar wat betasten, dan condoom erover en een korte pijpsessie. dan zij on-top, missionaris en met doggy afgemaakt.

Ze was wel wat terughoudend en komt volgens mij door de taalbarriere. ze spreekt spaans en nauwelijks engels. als je een woordje spaans kan zal de date mss iets vlotter lopen. Ik ga haar nog wel eens proberen

het is wel degelijk de vrouw van op te foto's. deze zijn waarheidsgetrouw. dit is geen jong poppetje maar een lekkere vrouw met lekkere kont (medium-size) en, voor mij een fetish, een mooi getrimmed poesje.

bezocht voor half uurtje, even douchen en dan naar de kamer. even elkaar wat betasten, dan condoom erover en een korte pijpsessie. dan zij on-top, missionaris en met doggy afgemaakt.

Ze was wel wat terughoudend en komt volgens mij door de taalbarriere. ze spreekt spaans en nauwelijks engels. als je een woordje spaans kan zal de date mss iets vlotter lopen. Ik ga haar nog wel eens proberen
Top, om te horen dat het voor herhaling vatbaar is. Deze MILF staat al even op mijn lijstje, maar ik wacht graag altijd tot ik een recensie zie vanwege een slechte ervaring in het verleden.

Ga de sprong dan toch eens wagen en een uurtje boeken bij deze dame als ze nog is in de buurt is. Eens zien of ik met mijn un poco Espanol de barrière kan overwinnen 😅.

Kon het uiteindelijk niet laten en ben haar gaan bezoeken. Heel blij dat ik ben langsgeweest want wat een toffe dame is dat, en dat lichaam... Ze droeg de "sexy teacher" outfit zoals gevraagd en was zeer speels. Veel verschillende posities gehad, maar mijn favoriete was toch wel reverse cowgirl, had wel 2 handen nodig om een bil vast te houden haha.

Ik moet zeggen dat ik vond dat haar engels meer dan goed genoeg was, om een diep lang gesprek te houden over spiritualiteit met mij. We hebben na de sex nog 20 minuten liggen praten en de klok volledig vergeten, tot de volgende klant ineens belde.

Voor mij is het herhalingsgevaar enorm hoog, omdat het naast goede sex, ook een warme inteligente dame is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan