Recensie Anabelle, Brussel, weidestraat 19 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pietjepol

Newbie
1
27/06/22
1
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na heel lang nog eens te zijn gaan wandelen ben ik bij deze dame beland. Vriendelijke Nigeriaanse meid met latina uitstraling. Helaas was het niet echt voor herhaling vatbaar. Bij het naar binnen gaan zei de vorige klant al dat ze niet zo goed was, toch maar geprobeerd want ik was er nu toch al... Beetje flirten en opgeilen ging ze niet mee in. Haar lekkere borsten liet ze in haar bh zitten tot ik met meer geld over de brug kwam. Dan maar gaan liggen met men slappe lul. Condoom erover en zuigen. Was niet slecht maar zeker ook niet goed, ze ging wel redelijk lang door. Mijn vingers gleden langzaam tussen haar benen maar dat wou ze niet. Dan de standjes: klassiek begonnen, vervolgens kwam ze met tegenzin op mij. Dat was een ramp. Uiteindelijk doggy klaargekomen. Nog wat nagenoten met een massage, ik aan haar. Kon niet weigeren want ze was zo lief. Nog gezellig wat gepraat en na 15minuutjes was ik weer buiten.
Ik denk niet dat ik er weer naar binnen zal gaan, maar was al bij al toch weer eens leuk om na al die jaren te gaan wandelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan