WHEM Anais, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatste tijd worden er met enige regelmaat accounts "gehackt", dan wordt alles aangevinkt en krijgt de dame een Belgisch nummer i.p.v. NL ik zou uitkijken...
 
Ok. Ik niet. Althans, de service an sich wel maar niet perse automatisch de dvp in kwestie. Nou denk ik dat dit profile sowieso niet echt is, vandaar dit topic, maar soms weet de dame niet eens wát er in haar profiel staat. Call me naïef...
 
Ik had ook even interesse omdat ze toch 23, slank, cup D is, hoewel ik twijfelde of het naturel is en op sommige foto's ogen haar borsten groter dan op andere.

N.a.v. foto 2 en 7 zou ik borsten-interesse hebben en op basis van foto 1 en 3 in algemene zin ook wel.

Denk dat ze, gelukkig, geen nzc doet, maar gewoon alles aangevinkt heeft, wat nooit echt een goed teken is en dat Belgische nummer is ook dubieus, maar los van dat alles en er vanuit gaande dat de foto's nogal glossy gemaakt zijn.....zou het een mooie dame kunnen zijn....dus ben wel benieuwd!

Ze is wel 1.78 meter @Omdatikhetlekkervind....mochten er nou goede recensies verschijnen en je wilt toch gaan.....je kunt altijd even langs rijden in A'dam bij mij, ik heb handige trappetjes. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan