Recensie Anais, Den Haag, Geleenstraat 110p k2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leonard

Wandelaar
33
31/10/21
23
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben 3 maal kort achter elkaar bij deze mooie Italiaanse geweest. Spreekt best goed Engels. Al mijn wensen tot nu toe uitgekomen. pzc, ballen likken, mijn kont bewerken, klaarkomen over haar borsten.
 
Ze was echt Italiaans. Meestal bodystocking aan. Zeker geen korte jeans. Gaat om avonden dinsdag tm zondag avond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je ook welke dagen. Nu twee keer op woensdag middag geweest maar was er niet. In de avond werkte ze van woensdag tm zondag avond van 19 tot ca 0.00 uur
 
Dat is Anaïs. Ze zegt idd dat ze uit Italië komt maar ze is moldavisch. Werkt al geruime tijd in de Geleen. Op het vorige forum noemde iemand haar lijken op sasha grey ;) ze is wel een paar kgtjes aangekomen in de corona tijd. Heb haar vaak bezocht. Ze is erg lief en houd er van (of kan goed acteren....). Ik ben een vaste klant bij haar. Stelt nooit teleur.

Lekker ding. Weet iemand of ze nu ook overdag werkt?

Voor de goede orde, 110p k3 ze werke eerst aan de straat kant links (kijkende naar de tram) daarvoor zat ze aan de andere kant van 110p.
 
De laatste keren dat ik Anaïs bezocht, werkte ze in 110p K2. Erg mooie en lieve dame. Ik vind haar lichaam echt top. Heerlijke curves. Ze is altijd vrolijk en we grappen er flink op los. De sex is fantastisch, ze houdt van langdurig pijpen (of ze acteert goed). Op haar vraag of ze nog wat langer mag doorpijpen antwoord ik altijd JA :). Ik kan me voorstellen dat ze veel vaste klanten heeft. Helaas door de corona heb ik haar veel minder bezocht dan ik zou willen. Hard neuken, zacht neuken, het is nooit een probleem bij haar. Overigens zonder make up vind ik haar er mooier uit zien dan met. Een mooie Oosteuropese dame (uit de hoek Roemenië/Moldavië) maar spreekt ook Italiaans (en Spaans). Ik bezoek haar al enkele jaren, meestal met als reden dat ik dan in ieder geval zeker weet dat de sex dan goed zal zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb nog geen review van Anais kunnen vinden. Hierbij een draadje.

Ze staat al ruim 5 jaar in de geleen en is een prettige verschijning. Ze werkte vh altijd in de avondshift in 110p k2. (Kamer ernaast). Toevallig liep ik haar vandaag tegen het lijf. Happy day ^^

Anais komt uit Italië (naar eigen zeggen) en verstaat het vak zeer goed. Ze is erg prettig in de omgang en weet goed wat ze wil. Verder heeft ze humor en is ze erg toegankelijk. We werken als sinds jaar en dag hetzelfde riedeltje af. Ze geniet ervan om te pijpen en doet het met vol overgave en gevoel. Intieme gedeelte is uitstekend en voelt als gfe. Ze vind het mega geil als je dr goed beft en rimt. Ze kan ofwel goed acteren of ze geniet er oprecht van. Als je vaker komt, lief voor haar bent en je verder hygiënisch bent is er veel mogelijk.

Pareltje om eens te proberen voor diegene die er nog niet geweest zijn.
 
Kitty en anais zijn 2 verschillende dames. Kitty op kamer 3 van de 110 passage en anais op kamer 2. Kitty heeft inderdaad de scheermesjes nog niet gevonden. Verder wel een hele lieve sensuele dame die snapt wat ze moet doen om een man te laten genieten. Is dol op pijpen, maar geniet zelf ook heel erg als je haar likt met 2 vingers diep in haar. Wordt drijfnat bij de juiste techniek en komt schokkend klaar. Maar het zijn dus 2 verschillende dames waar hier over geschreven wordt.
 
Kitty en anais zijn 2 verschillende dames. Kitty op kamer 3 van de 110 passage en anais op kamer 2. Kitty heeft inderdaad de scheermesjes nog niet gevonden. Verder wel een hele lieve sensuele dame die snapt wat ze moet doen om een man te laten genieten. Is dol op pijpen, maar geniet zelf ook heel erg als je haar likt met 2 vingers diep in haar. Wordt drijfnat bij de juiste techniek en komt schokkend klaar. Maar het zijn dus 2 verschillende dames waar hier over geschreven wordt.
thx Stouterd. Trio welke ik had was dus met Anais en Kitty. Zo geil dat ik al snel klaar kwam
 
Heb ik inderdaad ook wel eens gedaan. Anais die je onophoudelijk zuigt, likt en je helemaal gek maakt, en Kitty die je zoent, de rest van je lichaam streelt en likt, soms even het zuigwerk over neemt . Om de beurten doggy en het is gebeurd. Voor degene die intresse hebben, gewoon vragen aan 1 van de twee, prijsje afspreken en zeker proberen.
 
Vandaag weer eens naar de Hofstad afgereisd om traditiegetrouw op Koningsdag weer eens van bil te gaan. Het werd een zekerheidje: Anaïs in de passage 110 kamer 2 (18 op de deur). Wat blijft deze dame toch een lekker schatje. Nog steeds van die heerlijke brede heupen, wat mij betreft heeft ze de mooiste billen van de Geleenstraat en haar borsten zijn lekker. Mooi lang haar (deze keer zwart geverfd). Heerlijk hoe ze lekker blijft zuigen, terwijl ik haar heerlijke kont heb kunnen bewonderen in de spiegel. Erg handig, zo'n lange spiegel aan het bed. Iets minder handig is de alarmknop die aan de zijkant van het bed aan een touwtje bungelt. Ik was haar lekker staand doggy aan het neuken terwijl zij met haar handen op de wasbak leunde. Daarbij tikte ik met mijn linkerkuit de alarmknop aan, g*d tering wat een hard kl*te geluid. Gelukkig kwam er geen kleerkast mij de kamer uitzetten. Na dit korte intermezzo konden we weer lekker verder. Zij heerlijk bovenop mij, daarna lekker doggy. Wat een fantastisch uitzicht blijft dit toch. Ik hield het niet meer en spoot het condoom lekker vol. Anaïs heeft me weer een heerlijke tijd en bovenal een fantastisch gevoel bezorgd. Een absolute topper met een grote schare vaste fans. Dat is en blijft logisch. Mij ziet ze binnenkort weer terug.
 
Kitty zit volgens mij vaker in haar kamer als er geen klanten zijn.

Zijn de dames een beetje op elkaar ingespeeld tijdens de trio?
Ze doen niet echt veel samen. Ze zijn vooral afwisselend met jou bezig. Mij pijpte ze om beurten zc terwijl de ander op mijn gezicht zat of aan het tongzoenen en vingeren. Anais heeft mij uiteindelijk klaar gepijpt in haar mondje. Ook katy doet dat maar die was ik aan het likken toen ik klaar kwam
 
Vandaag weer eens naar de Hofstad afgereisd om traditiegetrouw op Koningsdag weer eens van bil te gaan. Het werd een zekerheidje: Anaïs in de passage 110 kamer 2 (18 op de deur). Wat blijft deze dame toch een lekker schatje. Nog steeds van die heerlijke brede heupen, wat mij betreft heeft ze de mooiste billen van de Geleenstraat en haar borsten zijn lekker. Mooi lang haar (deze keer zwart geverfd). Heerlijk hoe ze lekker blijft zuigen, terwijl ik haar heerlijke kont heb kunnen bewonderen in de spiegel. Erg handig, zo'n lange spiegel aan het bed. Iets minder handig is de alarmknop die aan de zijkant van het bed aan een touwtje bungelt. Ik was haar lekker staand doggy aan het neuken terwijl zij met haar handen op de wasbak leunde. Daarbij tikte ik met mijn linkerkuit de alarmknop aan, g*d tering wat een hard kl*te gelui8ud. Gelukkig kwam er geen kleerkast mij de kamer uitzetten. Na dit korte intermezzo konden we weer lekker verder. Zij heerlijk bovenop mij, daarna lekker doggy. Wat een fantastisch uitzicht blijft dit toch. Ik hield het niet meer en spoot het condoom lekker vol. Anaïs heeft me weer een heerlijke tijd en bovenal een fantastisch gevoel bezorgd. Een absolute topper met een grote schare vaste fans. Dat is en blijft logisch. Mij ziet ze binnenkort weer terug.

Mooi verhaal. Exact mijn ervaring. Deze chick verstaat haar vak. Heb in die 6 jaar dat ik er kom nog nooit een minder moment meegemaakt.

Het nadeel is wel dat ik eigenlijk nergens anders meer naar binnen wil en ze niet meer overdag werkt. :p
 
Vandaag is ze er, en vanaf 17.30 ook. Mezelf meteen maar getracteerd op een lekker blowjob, lekker tongzoenen, haar goed nat gelikt en afgemaakt met haar bovenop mij. Ze blijft een zekerheidje en vind pijpen zc zelf erg geil en lekker om te doen. Ze likt lekker je stam en ballen en zuigt met veel afwisseling. Erg fijn bezoekje.
 
Mooi verhaal. Exact mijn ervaring. Deze chick verstaat haar vak. Heb in die 6 jaar dat ik er kom nog nooit een minder moment meegemaakt.

Het nadeel is wel dat ik eigenlijk nergens anders meer naar binnen wil en ze niet meer overdag werkt. :p
Tegenwoordig werkt ze ook op enkele dagen overdag en bij mijn laatste bezoek stond ze op kamer 19 ipv 18. Het bed is daar iets breder en zijn de wanden ook van spiegels voorzien, zodat je bij pijpen ineens 3 heerlijke konten omhoog ziet steken. Tja, verder heb ik niks meer toe te voegen aan de voorgaande recensies: een lieve lolbroek, mooie curves, zekerheidje qua sex, lekker zuigen zc, standje 69, met uitzicht op haar heerlijke kont, als 2 Maagdenburger halve bollen waartussen ik haar kutje vacuüm zoog, lekkere standjes en heerlijk in het condoom klaargekomen. Supermeid!
 
Het was vandaag een druilerige dag. Net zo druilerig was dat ik onverrichterzake terugkwam van Leiden Privé (Roos was niet aanwezig en misschien wel nooit meer aanwezig?), dus voor een zekerheidje gekozen en weer een uurtje met Anaïs doorgebracht. Op naar de Geleenstraat!!

Er hangt een lekkere positieve vibe rond deze goed in het vel zittende dame. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik haar al heb bezocht. Vandaag voor mij een primeur: ze ontving in een zwart fishnet broekje 😍😍🤤🤤.

Ze heeft een gigantisch lekkere kont, een stel lekkere benen, zachte borsten, glad lang haar en met haar mond pijpt ze me lekker lang en intens. Vorige keer schreef ik dat ik 3 konten zag. Had ik niet goed opgelet, vandaag telde ik er 4: 1 links van mij in de spiegel, 1 linksvoor, 1 vóór mij, plus haar echte kont (in fishnet), 4 in totaal dus. Als bonus werden mijn ballen ook gelikt ('this is bonus' zei ze 😆).

Deze recensie voegt eigenlijk helemaal niks meer toe aan mijn vorige recensies.

Positie 69 is heerlijk met haar, doggy style is heerlijk met haar, Lepeltje-Lepeltje is heerlijk met haar, missio is heerlijk met haar, haar benen in je nek is lekker, haar lekker bij haar kont pakken is lekker, keihard in haar klaarkomen is lekker, haar borsten likken is lekker, je volgeschoten condoom terugtrekken uit haar is lekker.

Als het op een regenachtige dag niet meezit met afspraken maken, dan is er altijd nog Anaïs waarop je kunt terugvallen. Al jaren een vaste waarde in de Geleen. Ze krijgt van mij een vette 9.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb zeer vermoedelijk deze dame bezocht. Ze zat vanmiddag op de eerste kamer in 110p k1. Klein kamertje. Leek wel bezemkast. Ik dacht dat haar naam Ana was, maar ik denk nu dat ze Anais heette. Ze lacht veel en lijkt echt te genieten. Ze had haar fishnet broek aan. Ze zei, i go fishing. Ook meldde ze Italiaans te zijn en in Delft te studeren. Dit werk was haar hobby. Ik zei dat dit ook mijn hobby was. Het is een lieve dame met lekkere curves. Ik betaalde 50 euro voor de full monty met beffen. Ik kreeg haar poesje gepresenteerd terwijl ze boven mijn mond hing. Het poesje is goed geschoren maar er zit een piepklein modieus sikje op haar driehoekje. Ik kon beide gaatjes verwennen terwijl zij aan het kreunen was. Ze bleef mij aanmoedigen om door te gaan. In de spiegel naast mijn hoofd kon ik de zijkant van haar profiel bewonderen. Het was een knus samenzijn. Het was dat ik op gegeven moment over finishing in missionaris begon anders zouden we zijn blijven spelen. Ze zei met Kerst naar Parijs te gaan. Ik denk dat ik haar wel weer opnieuw ga bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo af en toe loop ik bij deze dame naar binnen. Het verveelt nooit: goeie sfeer, heerlijk laten pijpen, lekker beffen, genieten van haar mooie billen en borsten en lekkere zachte lippen. Voorlopig krijg ik nog geen genoeg van haar en dat al enkele jaren lang (met corona onderbreking).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag eindelijk weer eens een bezoekje aan deze mooie dame kunnen bezoeken. Ze heeft tegenwoordig de fishnets aan. Ik zag haar staan en werd instant geil. Ik weer nog goed dat ik haar ergens in 2016 voor het eerst zag staan. Tot aan nu is het alleen maar beter geworden:)

Ze weet wat de klant wil en werkt erg professioneel maar is ook enorm speels en oprecht geil. Heerlijke borsten, prachtig kutje en zalig sterretje wat elke sessie zeer uitgebreid gelikt wordt. Ze is ook pijpgeil en blijft doorgaan als stofzuiger. Als je er vaker komt is er veel mogelijk. Deze dame is in mijn lange wandelcarriere altijd een garantie waar je zeker geen spijt van krijgt.

Ze gaf aan tegenwoordig ook in de middag te werken. Dat heeft ze vorig jaar ook gedaan maar was daar weer mee gestopt.

Go go go
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had haar een tijdje geleden bezocht, omdat ik nieuwsgierig was nav bovenstaande recensies. Want bij het raam maakt ze weinig contact. En bij het raam was ze vrij zakelijk/kortaf. Maar bij binnenkomst was ik verrast in positieve zin! Ik vind haar bijna een alternatief voor Diana van Geleen 23 die vaak bezet is. Vooral met haar mooie rondingen en lieve lach. Alleen wil ze bij mij niet zoenen itt de andere recensies en dat terwijl ze zei dat ze met mij pzc gewoon prima vindt omdat ze mij zo schoon vindt. Maar van de afstandelijkheid bij het raam was er helemaal niks te vinden. Ze was vrolijk en nam de tijd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat is dit toch een heerlijke meid. Tegenwoordig schijnt ze alleen nog overdag te werken. En vanaf eind volgende week gaat ze op vakantie, dus el niño moest weer even langs voor een wellness-behandeling.

Ze is wat afgevallen en haar lichaam ziet er weer picobello vrouwelijk uit. Een fantastische kont en heerlijke zachte borsten. El niño liet zich weer goddelijk uitgebreid pijpen zc. Heerlijk doet ze dit. Ze nam de ballen ook uitgebreid mee en had er weer veel lol in. Wat een pret😆.

Daarna lekker hard en zacht doggy style, plat doggy style, Lepeltje Lepeltje, lekker beffen, weet ik veel wat allemaal, niks was haar te gek en het was weer één groot sekstheater bij haar. Ze genoot er ook echt van. Hele leuke vibe hangt er rond deze beauty.

El niño kwam keihard klaar over haar rug. I don't want gel in my hair! Hilariteit alom.

Het werd uiteindelijk een combinatie van een wellness-behandeling en een keiharde work-out. Aanrader en een van de leukste dames in de Geleenstraat. Vanaf eind volgende week dus een paar weken afwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan