Recensie Anaise, Oude Nieuwstraat, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
263
26/12/21
162
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was zaterdag weer eens in Amsterdam aan de wandel. Op de wallen was het weer eens super druk en er stonden meer toeristen op de wallen dan dames achter de ramen. Na een paar keer op en neer lopen ben ik naar de kleine raambuurt gelopen. Ook hier was het niet erg druk.

Opeens stond daar een lange dame met een slank figuur. Ik was er benieuwd omdat ik haar nog nooit eerder had gezien. Tot mijn verbazing sprak ze ook nog eens Nederlands met een schattig accentje. Het bleek een Vlaamse dame die volgens mij Anaise heet. Na wat onderhandelen voor 100 naar binnen gegaan voor normale sex met beffen en langere tijd.

Het begon goed netjes wassen een beetje kletsen maar toen ik op bed plaats nam was het meteen condoom erom en begon ze te pijpen. Helaas zonder veel gevoel maar wel scherpe tanden. Dit duurde niet lang en toen de rest over gegaan.

Wat een drama overal zat haar hand tussen. Ze begon meteen te kreunen en dirty talk nou ja het moest dirty talk zijn maar het was zo nep dat het niet van toegevoegde waarde was.

Leuke meid om te zien maar echt een afwerker. Vreemd genoeg kon ik geen andere recentie van haar vinden hier. Misschien lag het aan mij, tijdstip of drukte in de straat maar voor mij is sr geen herhalings gevaar. Ik ben erg benieuwd of iemand anders een betere ervaring met haar heeft gehad.

Ps weet iemand of Nederlandse Roxy nog werkt. Ze stond ooit ook in de oude nieuwstraat.
 
Paar jaar gelden idem ervaring. Mooie meid hygiënisch ok netjes in omgang (gaf een hand en stelde zich voor). Echter geen klik buiten haar core business om. Doelgericht en summiere social talk. Daarom geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame staat al ruim 10 jaar in deze buurt. Met verschillende tussenpozen ben ik bij haar geweest, ze ziet toch een van de leukste uit in deze buurt. Eenmaal binnen gedraagt ze als een ijskonijn, totaal niet opwindend. Snel benen wijd en ze laat je meestal je gang gaan. Verder niet veel positiefs aan haar. Af en toe maakt ze wel kort praatje.
 
Jammer ik had gehoopt dat ze haar dag niet had. Helaas bevestigen jullie wat ik ook heb meegemaakt. Vreemd bij een betere ervaring zou ik vaker langs gaan. Nu ga ik niet meer terug. De dames moeten nu toch door hebben dat bij een slechte service niemand terug komt?
 
Helaas moet ik het vorenstaande bevestigen. Heb haar overigens al langere tijd niet gezien maar ook mijn conclusie was dat ik toen teveel op de looks ben afgegaan en me daardoor heb laten verleiden. Eenmaal binnen bleef er niet veel plezier maken over. Heel doelgericht zal ik maar zeggen, Ze is heus niet onaardig maar je wilt als wandelaar toch in ieder geval de illusie hebben dat de dame er voor jou is maar in geen enkel opzicht wenst ze aan die illusie invulling te geven. Het is van je een, twee drie klaar en wegwezen maar....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan