Recensie Analia, Almere (voorheen Breda, Nijmegen, Utrecht, Rotterdam) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.698
02/07/21
7.047
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8141061-analia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een week geleden bij deze dame geweest, nog voor dat zij naar Utrecht voor werk verhuisd is.
Ik heb twijfel, dat zij de dame van de foto's is. Zij is iets molliger, maar vooral staan haar borsten bij lange na niets so als op het ene foto, waarop zij in staande houding is. Haar borsten hangen er helemaal slap bij. Zij schreef mij vooraf dat de foto's uit haar advertentie 10 dagen oud zullen zijn. Als dat zo is, dan zijn zij behoorlijk bewerkt. Zij heeft wel mooie tepels, maar die zijn vrij (over)gevoelig en je mag er dus niet veel mee. Zoals zij ook al vooraf schreef doet zij niet aan TZ. Zij ontving mij met een pruik op, zodat zij onmiddellijk een uitstraling van nep had.
Zij neemt vervolgens wel het initiatief voor verschillende standjes, maar toen ik aan haar vroeg om mij te berijden leek zij daarmee moeite te hebben.
Zij bood 1,5 uur voor 200 € aan, incl. oliemassage of samen erotisch douchen. Ik kos vervolgens voor de massage. Dat betekende dat zij naast mij op haar zij ging liggen en met een hand het olie over mijn achterkant ging verdelen. Dat duurde dan misschien 5, hooguit 10 min. Aansluitend mocht ik (alleen) douchen. Na minder dan 50 min stond ik weer buiten.
Geen herhalingskans!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8141061-analia#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Foto`s zijn sowieso bewerkt, dat is te zien. Ondanks dat toch afgesproken met haar ( had haar hier niet gecheckt). Buiten de bewerkte foto`s was het toch een totaal andere dame dan op de foto`s.
Na eerdere afspraak met nep dames die de boel in de maling nemen, heb ik gekeken wat er verder in de buurt was.
Zo dus terecht gekomen bij Analia, ook stuurde ze een filmpje met grote borsten wat de aandacht trok. Na het uitkleden was het duidelijk dat zowel de foto`s als het filmpje niet van haar waren.
Op zich een aardige dame die meer voor eigen plezier dit werk doet dan jouw plezieren. In de half uur heb ik haar twee keer klaar gevingerd en heeft zij mij 10 seconden gepijpt. Na 2 posities (missio en opzij) wel lekker klaar gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan