Recensie Anastasia, Rijswijk (voorheen Amersfoort, Voorburg, Eindhoven, Almere, Nieuwegein, Haarlem, Amsterdam, Zaandam, Zeist, Hilversum) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewalker1992

Stamgast
Forumpionier
965
30/06/21
1.189
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie uit 26-06-2019, wordt dus hoog tijd om weer te bezoeken!

Vandaag bij Anastacia geweest en het was in 1 woord geweldig! Het is een prachtige dame, de foto's zijn zeker van haar met een beetje fotoshop maar ik vond haar in het echt mooier. Bij binnenkomst eerst even gedoucht waarna het voorspel kon beginnen, dame tongt vol overgave, kan heerlijk pzc en doet goed actief mee met intiem. Ook nam ze zelf het initiatief voor de 2e ronde! Ik denk dat ze er zelf ook erg van geniet, of ze is een hele goede actrice hoe dan ook top inzet en zeker herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anastasia, Almere.
Ze komt nu weer maar meer in het midden van het land.
Dus topic klopt dadelijk niet op Flevoland.
Gewoon heerlijk, eerlijk, goed Engels, geniet volop met je mee en doet alles wat ze beloofd.
Tongzoen, oral zonder cd, beffen, vingeren, intiem
Heb het altijd super naar mijn zin met haar ….
Ik ga weer vaker langs
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot nu toe lukte een afspraak met Anastasia maken niet, óf zij kon niet óf ik kon niet. Vandaag was het dan eindelijk gelukt. En het was één groot feest! Wat een heerlijke dame. Een bijna onberispelijk bezoek. Ze ziet er prachtig uit, lang, slank, met prachtige stevige niet hangende ronde borsten. Ik vond haar mooier dan op de foto's. Ze is vriendelijk, praat goed Engels en ik voelde me gelijk op mijn gemak bij haar. Eerst douchen en spoelen met listerine en daarna de slaapkamer in. Tongzoenen was wat terughoudend, vandaar 3 sterren. Dat is ook niet raar in deze tijd, of misschien lag het aan mijn ongeschoren tronie. Maar haar pijpen: man o man, goddelijk. Fluweelzacht én diep, zoals ik het graag heb. Met het puntje van haar neus tot op mijn buik, ze kreeg hem er dus helemaal in, af en toe zelfs met zachte gaggeluidjes. En dat dan lekker lang, ze kreeg er een loopneus van, een teken dat ze echt haar best doet. Eerste ronde klaargekomen door pijpen (ze doet geen CIM). Daarna een bovengemiddelde massage waarna ze zelf initiatief nam voor een tweede ronde. Haar gebeft en gevingerd, wat ze (echt of heel goed gespeeld) hel lekker vond, ze werd ook flink nat. Daarna bereed ze me met enorme energie en uiteindelijk in missio klaargekomen.
Anastasia gaat mij zeker nog een keer zien, een topper!
 
ik mocht haar niet meer vingeren bij mijn laatste date, nagels netjes geknipt etc hmm vreemd.
Maar wat een lekker ding is het en puur natuur. deze hobby kost erg veel helaas :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twee keer bij haar geweest 2 weken terug. Eerste keer half uur. Dat was toch te kort en ze kwam toen een beetje gehaast over, maar wel een goede afspraak. Recensie zal gaan over de tweede afspraak van een uur.

Appcontact prima, reageert vrijwel gelijk en negeert je ook niet.

Ontvangt in een flat met volgens mij nog een andere DVP.

Uiterlijk: Super mooi. Haar profielfoto op whatsapp is heel erg representatief van hoe ze eruit ziet.

Tongzoenen doet ze wel maar kon naar mijn mening iets intenser. Sex was uitstekend. Ze begon met pijpen, waarna ze bovenop me klom. Daarna heb ik haar even gebeft. Bleek te genoten ervan. Uiteindelijk nog best wel lang missionaris gedaan. Heb zelf altijd een beetje moeite met klaarkomen tijdens sex. Gelukkig kan ze uitstekend pijpen. Pijpt met gevoel, techniek, meerdere handelingen, deepthroat en lang. Uiteindelijk had ze me klaargepijpt, waarna we een beetje zaten te kroelen. Na ongeveer 10min bood ze me een best wel goede massage aan. Tot slot nog even snel gedoucht en afgesloten met kusjes en een omhelzing.

Super GFE gehalte en waarschijnlijk mijn lievelings DVP voor nu.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag Anastasia bezocht. Alvast vooruitlopend, dat was de moeite zeker waard.

Anastasia ontvangt in een schoon appartement in het winkelcentrum van Nieuwegein. Het appartement, badkamer en slaapkamer waren prima in orde. Ik vond het alleen moeilijk te vinden (in groot winkelcentrum), dus ik zou aanraden 5-10 minuten vroeger te komen.

Ze ziet er niet zo glamorous/cool uit als op de foto's, maar als een knappe, lekkere vriendin/buurmeisje . Ze is erg lief, hoewel niet heel spraakzaam (haar Engels is prima).

Zoals ik al schreef, ze is erg lekker en ze biedt ook aan wat op haar profiel staat. Wat we deden was niet buitengewoon, maar wel heel lekker. We begonnen met staand tongzoenen en wat aftasten en vandaar naar het bed, gevolgd pijpen zonder (lang en diep), beffen/likken (vanuit meerdere posities), weer pijpen en meerdere standjes. volgens mij lust ze er zelf wel pap van, wat te merken was bij het beffen en met name hoe ze cowgirl deed … dat leek met name voor haar eigen genot . Na een hele fijne schouder/rug massage (ze zei zelf "I have strong hands" en dat was te merken), door naar een 2e ronde. Niet veel anders dan ronde 1, maar wel weer fijn … als het goed was, waarom veranderen?

Al met al een uitstekend uur, en ik kan haar zeker aanbevelen. Hoewel ik niet snel dames een 2e keer bezoek, denk ik dat ik voor haar een uitzondering maak.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
190
Bezocht in Nieuwegein.
Zeer vriendelijke, knappe, slanke, goed verzorgde dame
Fantastische inzet.
Pijpen was zo goed dat ik niet aan neuken ben toegekomen. (volgende keer)
160/ u
CIM en CIF 30 extra
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Zoals al door enkele heren vermeld, had ik ook een geweldige date. Het was kort, de volgende keer misschien langer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/590135-anastasia#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow wat een heerlijke dame, heb haar van het weekend in Amsterdam (Osdorp) bezocht. Afspraak via WhatsApp was zo gemaakt en mijn wensen besproken. Aangekomen verwelkomd met een heerlijke opwarmronde op haar kamer, al staand zoenend mij uit laten kleden, ff douchen en gauw verder.

Aan de hand van eerdere recensies haar beffend opgewarmd, daar werd zij zeker lekker geil van, tongen ging meteen fanatieker en ik werd heerlijk DT gepijpt. De meeste dames hebben moeite om mijnheer in volle glorie tot voorbij de huig te ontvangen, voor Anastasia is dat echter een peuleschil.

Twee rondes volgemaakt met tussendoor een prima massage, lekker gekletst, breed geïnteresseerd, al gauw bleek ze haar landgenoot Julia ook te kennen (wie niet zou ik zeggen).

De tijd vloog voorbij, Anastasia zal mij nog vaker tegenkomen ;-) 100% herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer dat ze in Nederland was, alweer een aantal jaren terug (2018 of 2019) heb ik haar eens bezocht in Leidschendam. Was toen al een goeie date maar ze was destijds wat forser en daardoor niet helemaal mijn smaak. Inmiddels is ze al weer de nodige tijd als haar foto's en sinds ik haar in die nieuwe hoedanigheid bezocht, zo'n anderhalf jaar geleden, kan ik eigenlijk niet meer om haar heen: de sessie's die ik met haar heb inclusief wederzijdse massage met lekkere olie, zijn absoluut hemels. Mijn ervaring: als je goed voor haar bent, krijg je alles terug wat je (ik in dit geval) zou mogen/durven hopen: heerlijk langdurig PZC met volle aandacht en diepe halen, tongzoenen alsof het je vriendinnetje is, zeer ontvankelijk voor en meegaand met je initiatieven etcetera. Voor mij inmiddels een absoluut zekerheidje die ik, vanwege de behoefte aan afwisseling, in hindsight misschien wel onvoldoende vaak heb bezocht: afgelopen zaterdag was ik er namelijk weer eens en kwam ook nu weer thuis met het idee 'wat heb ik eigenlijk aan al dat gegok, als dit er ook is'… Kortom, ik ga snel weer op herhaling, want eigenlijk ken ik geen betere bestemming voor mijn geld dan deze heerlijke dame!

Medio volgende week verkast ze naar Amersfoort: wordt het voor mij alleen maar beter van, maar toch goede kans dat ik voor die tijd nog een keer naar Almere afreis…
 
Vorige week, net voordat ze naar Haarlem ging, op herhalingsbezoek geweest… en het was weer TOP!
Eerder kwam ik met enige regelmaat bij haar vriendin Angela. Ook een hele mooie, lieve meid maar ik vond haar vaak wat te passief: veel kon en ze leek er ook wel van te kunnen genieten, maar zelf is ze niet zo initiatiefrijk. Anastasia is dat wel en daarom geef ik tegenwoordig de voorkeur aan haar: geen terughoudendheid en gaat er volop voor… met name haar PZC is voor mij hemels, rustig, diep en met volle aandacht. Wat mij betreft een blijvende parel!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame onlangs bezocht, adres waar ik eerder ben geweest. Leuke dame, Engels prima, schoon etc. Mistte alleen "de klik", kan je weleens hebben. Voor mij nét te skinny, borsten te klein. Tattoo onder haar navel ook niet mijn ding. Prima voor keertje, maar daar blijft het voor mij bij. Kan me voorstellen dat anderen hier wel een prima bezoekje kunnen doen.
 
Vorige week voor de 2e keer bij Anastasia geweest. Voor herhaling vatbaar hoef ik niet te vermelden anders was ik niet voor de 2e keer gegaan.
Wat een heerlijke verschijning. Lekker lang en een heerlijk kontje als ze voor je loopt. Ze ontving me in een uitdagend lingerie setje.
Eerst heerlijk tongzoenen en knuffelen, daarna gingen we los. Deep throat pijpen en daarna 69. Vervolgens diverse standjes met een heerlijke massage er bij.
Na de massage nog een heerlijke deep throat gehad en voor de tweede keer heerlijk gekomen. Ja herhaling 100%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze mijn recensie
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een wat teleurstellende sessie bij een privehuis, maar weer even voorburg bezocht.

ben het met de vorige recensies eens, wat een mooie en leuke dame is Anastasia.
Prima tijd mee gehad, voor mij zeker herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar keer deze dame bezocht, en dat was altijd leuk. Maar deze keer had ze er duidelijk meer zin in.

Het resultaat was een was actief en erg uitputtend uurtje. Ik had last van kramp in mijn benen en zij had last van trillende handen 😄.

Ze is nog even in Voorburg en gaat dan weer naar Haarlem.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag dat er een mooie dame in de buurt was, dus heb toen maar even een appje gestuurd. Kreeg al snel reactie en mocht langskomen.
Het was een bekend adres waar ik eerder ook goede ervaringen heb gehad. Dus was benieuwd. (Schoon appartement, schone handdoeken altijd een+1)

Ze ziet er 95% uit als op de foto's. Lang, slank, lekkere volle lippen, zwart haar.... gewoon nice 😄

Naja, iedereen weet wel een beetje hoe het gaat, zoenen, beffen, neuken... andere extra's die ze toelaat... allemaal top. 👍
Tongen doet ze niet zo intens als anderen, dat is het enige "minpuntje".
Daarna nog een beetje praten... douchen... kusje en weg was ik.

Haar engels is best goed. 1 van de beste die ik tot nu toe heb bezocht. Dat is erg fijn, want dan hoef je geen vertaler erbij te halen.

Ga haar zeker nog een paar keer ontmoeten 😁!!
(Is nu trouwens in Almere, hiervoor nog Amersfoort)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk is deze knappe dame weer terug is Voorburg. De date is altijd geweldig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zeist/590135-anastasia
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze prachtige, passievolle dame een week of 2 geleden weer eens bezocht nu ze zo dicht in mijn buurt ontving. Dit keer lekker vroeg in de ochtend, zodat niemand mij voor kon zijn en ik haar net ontwaakt, schoongewassen en nog dagfris kon beminnen… en mijn God, wat een feest was het weer!

Ze is gek op massage met olie en ik heb dan ook geen plekje overgeslagen: van top tot teen glimmend, zodat na een uitvoerige bef- en rimsessie mijn neus en hele aangezicht glom als Rudolph the red-nosed reindeer's shiny nose..

Zoals gebruikelijk werd ik hiervoor weer flink beloond door Anastasia, onder andere met een langdurige PZC waar ze me werkelijk sterretjes liet zien. Ondanks dat ik mijn uiterste best deed het hoogtepunt uit te stellen (door te denken aan de foto's die Frans Zonder vaak plaatst in de mooiste/lekkerste-MILF rubriek) moest ik haar na een minuut of 20 toch vragen te stoppen, want ik wilde echt ook nog intiem met haar… en aldus geschiedde, maar wel na een herhaalde bef- en liksessie om even terug op aarde te komen en te zorgen dat ik niet direct in haar zou exploderen. Dat lukte gelukkig, zodat ik de resterende tijd van de date kon gebruiken om langzaam maar zeker naar een spetterend hoogtepunt toe te werken…

Ze komt al een tijdje in Holland, maar ze blijft gewoon een absolute topper… qua looks, qua sex maar zeker ook qua persoonlijkheid: gewoon een frisse, opgewekte, interessante en altijd goed gehumeurde kanjer. Ik ben fan en zal dat nog heel lang blijven: het type vrouw dat je naar de hemel brengt, maar die je ook zonder gene aan je ouders zou durven voorstellen (als die er nog waren tenminste).

Ze is de laatste 2 weken even in Brabant geweest, maar is vanaf morgen weer terug in Zeist… dus komende week zal mijn neus weer mooi glimmen in het voorjaarszonnetje! 👃🏻🤪
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zeist/590135-anastasia#&gid=1&pid=2
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had haar al een tijdje op het oog, maar liepen elkaar elke keer mis. Nu eindelijk kunnen afspreken in Zeist.

Hoef eigenlijk niet veel toe te voegen aan alles wat geschreven is over haar.

Goedlachse en vooral mooie dame met een goede service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan