Recensie Anastasia, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Utrecht, Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OmgevingRDM

Newbie
12
16/07/22
27
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5193679-anastasia
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meerdere malen heb ik een bezoek gebracht aan deze dame en áltijd goed bevallen. In haar advertentie staan diverse dingen bij mogelijkheden, maar deze doet zij niet allemaal. Vraag dus vooraf altijd wat er wel en niet mogelijk is. De communicatie met haar is vrij duidelijk en ze probeert niet vluchtig een afspraak in te boeken. Ze verstaat haar vak naar mijn idee goed.

Voor de services kun je zeker bij haar terecht. Hieronder heb ik alles ingevuld wat ik met haar heb kunnen doen en dat is allemaal goed bevallen. Er zijn meer dingen mogelijk, maar zoals gezegd: altijd even vragen.

Mocht er miscommunicatie zijn dan is zij ook niet te beroerd om nog eens uit te leggen hoe of wat ze bedoelt. Dus voor een prettige ervaring kun je goed bij haar terecht.
Ik heb alleen wel begrepen dat zij binnenkort op reis gaat, maar wie weet komt ze weer eens in NL :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan