WHEM Anastasia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.345
30/06/21
3.434
43
Ik word er stil van 🤤

Is zij nieuw of heeft iemand al ervaring met Anastasia?

 
Nog even in m'n administratie gedoken en die geeft aan, dat ze eerder met een ander advertentie nummer adverteerde.

Gevonden:

En op basis daarvan zag ik, dat ik destijds idd 2x had geapped op 29/09 en op 12/10. Berichten gelezen, geen reactie...
 
Wonder boven wonder kreeg ik vrij snel reactie terug. Ik vroeg haar welke services ze nou precies aanbiedt tegen welke prijs, aangezien ze in haar advertentie zelf vanalles aanprijst.
Ook vroeg ik om een selfie, ik kreeg 2 6sec. videootjes terug...Ik zie graag liever een selfie op locatie van ontvangst, maar goed.

"Ze doet alles wat in haar advertentie staat" en ik kreeg het adres.

Toch wat huiverig, tis immers een beauty, type "te mooi om waar te zijn" (vind ik), dus vroeg ik om bevestiging van de 200 euro all in (immers doet ze wat er staat, zo zei ze).

Dat bericht is gelezen, maar puntje bij paaltje...geen antwoord meer 🤷

Ik doe geen smeekbede en mn twijfel blijft dus bestaan.
 
Ik denk dat je soms de mooiste schepselen mis loopt omdat je te veel doorvraagt.

Nou moet dat ook wel omdat jouw wensen vrij specifiek zijn en ik daar toch allemaal niet aan toe kom of geen interesse in heb, maar voor mijn gevoel is dit gewoon een ok Russische blondine die overeen komt met haar foto's (in mijn optiek niet too good to be true, maar wel jouw smaak als ik je een beetje ken), alleen haken ze af omdat je te specifiek doorvraagt.

Dat kan betekenen dat ze niet Kristy/Lola materiaal zijn, of dat ze dat wel zijn, maar gewoon niet zo van het details delen zijn als er bv een stugge, zakelijkere voorheen GK boeker achter zit.
 
Ik ben maar bar weinig mooie (de mooiste?) schepselen -zijnde DVP- misgelopen, maar wellicht heb je gelijk hoor.

Maar als je antwoord met "ik doe alles wat er in de advertentie staat", althans ...

"Yes, sure baby"

Dat was haar letterlijke reactie, dan wil ik nog wel ff de zekerheid hebben wat dat precies is, in plaats van 45 minuten rijden, parkeren bij die achenebbisj locatie (waar ik zo'n dame niet kan plaatsen), flappen afstaan ... en dan nog niet eens de helft krijgen van waar je dan al voor hebt betaald.

Zeker als er nog geen enkele recensie is, maar slechts een aantal reacties van mede wandelaars, die helemaal nix horen (zoals mijn ervaring ook eerder was).

Ik mag dan kritisch zijn, maar ben niet Gekke Henkie.
 
Ik ben maar bar weinig mooie (de mooiste?) schepselen -zijnde DVP- misgelopen, maar wellicht heb je gelijk hoor.

Maar als je antwoord met "ik doe alles wat er in de advertentie staat", althans ...

"Yes, sure baby"

Dat was haar letterlijke reactie, dan wil ik nog wel ff de zekerheid hebben wat dat precies is, in plaats van 45 minuten rijden, parkeren bij die achenebbisj locatie (waar ik zo'n dame niet kan plaatsen), flappen afstaan ... en dan nog niet eens de helft krijgen van waar je dan al voor hebt betaald.

Zeker als er nog geen enkele recensie is, maar slechts een aantal reacties van mede wandelaars, die helemaal nix horen (zoals mijn ervaring ook eerder was).

Ik mag dan kritisch zijn, maar ben niet Gekke Henkie.
Ik kreeg deze keer wel reactie en best wel wat opties zijn extra betaald zoals bijv pzc..
 
Update on this for whomever may concern.

Not really worth it at all. It is the lady in the post, she is quite good looking and looks hot overall, but her service is extremely subpar. She was drunk when I arrived and honestly not really good at the act itself. Very aggressive blowjob (not in a good way) and she was very distant and quite cold all the way through.

You could say there was no "spark" or "click" but I can bet that this will be the case with every client that she sees.

Not recommended, save your money for other more accommodating ladies.
 
Update on this for whomever may concern.

Not really worth it at all. It is the lady in the post, she is quite good looking and looks hot overall, but her service is extremely subpar. She was drunk when I arrived and honestly not really good at the act itself. Very aggressive blowjob (not in a good way) and she was very distant and quite cold all the way through.

You could say there was no "spark" or "click" but I can bet that this will be the case with every client that she sees.

Not recommended, save your money for other more accommodating ladies.
Thanks for the update.
This is also what I was expecting
She is communicating poorly. Probably a victim of trafficking.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan