Recensie Anastasia - Balen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patje000

Wandelaar
48
03/03/23
46
22
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anastasia-gfe-xoxo.html
Totale kosten (in euro)
150
Anastasia ontvangt in Balen in een gewoon huis. Hier zijn meestal meerdere dames aan het werk. Er is een gedeelde badkamer, maar de dames zorgen er normaal wel voor dat je niemand anders tegenkomt.
Ze is afkomstig uit Oekraïne en blijft nog een weekje in Balen. Daarna gaat ze naar Eindhoven.
Het is de dame van op de foto, maar je mag er wel een 10kg bijtellen en ze heeft best veel make-up aan op die foto's. Het is zeker geen lelijke verschijning, maar mij viel het een klein beetje tegen.
Na de douche begint ze wat te plagen met een dansje en een striptease. Het pijpen is met condoom en zeer beperkt. De sex zelf is wel goed, ze houd er van om verschillende standjes te proberen en doet ook de nodige moeite om het zo lang mogelijk te rekken.
Tussendoor hebben we wat gepraat. Haar engels is niet zo goed, maar voldoende om een beperkte conversatie mee te hebben. Ze is ook zeer vrolijk en goedlachs.

Ik kan haar wel aanbevelen voor een vluggertje, maar meer moest het voor mij persoonlijk niet zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan