Recensie Anastasia, Massagewereld Soest 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het lukte me niet om in de bestaande thread een recensie aan te maken, om toch wat licht in de duisternis te scheppen hierbij mijn ervaring.

Op de laatste dag voor afgelopen lock-down bezocht. Haar langer geleden al eens voorbij zien paraderen. Voluptueus is juist omschreven, meer dan mijn reguliere voorkeur.
Die krullenbol en enorme boezem bleven toch 'trekken', dus een gokje gewaagd.

Daar heb ik geen spijt van gekregen. Anastasia is communicatief vaardig, breekt makkelijk het ijs en kan enorm gevat uit de hoek komen.

Mocht u daar geen prijs op stellen, maar uitsluitend geïnteresseerd zijn in de erotische verhandeling:

Hoogtepunt 1 was het voorspel onder de douche. Ze waste me heel sensueel, draaide zich daarna om, zeepte haar billen in, poneerde junior daartussenin, en speelde achterlangs tergend langzaam het eikelspel iedere keer dat hij weer boven tevoorschijn kwam. Dit ritueel op een gegeven moment zelf maar beëindigd anders had ik haar rug onder de douche al finaal ondergespoten.

Hoogtepunt 2 was het b-t-b gedeelte liggend op de rug. Anastasia gebruikt haar hele lichaam, geeft op haar buik liggend zonder gene maximaal uitzicht op, terwijl ze ondertussen haar borsten inzet zoals je vooraf zou wensen dat ze deed. Dit gaat ongehaast en duurde voor mijn gevoel een half uur. Dat was het niet want ik had een b-t-b intensief voor 45 minuten. Uiteindelijk draait ze zich weer om, zodat ze me aan kan kijken en begint dan in een fijne omhelzing aan het eindspel. Geen eindspurt, maar met gebruik van verschillende technieken een goed opgebouwd orgasme.

Na afloop weer een fijne douche-sessie, veel humor, ongedwongen, alles heel ongehaast. Idee dat ik veel langer binnen was.

Conclusie: Qua uiterlijk niet perse mijn type, maar zeker een prachtige verschijning. Innerlijk, fijne klik. Totale ervaring; goed tot zeer goed en zal zeker nog eens herhaald worden.
 
Wauw! Die kan op de lijst dan… Thanks.

Zijn haar foto's trouwens natuurgetrouw? En heb je gevoeld/gezien of haar borsten echt zijn of geholpen?
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook bij Anastasia sluit ik me aan bij de vorige reviews; het is een schat van een meid met een prachtlichaam, maar de massage is niet van de buitencategorie.
Qua figuur; ze is klein van stuk, absoluut solide gebouwd maar echt mollig zou ik haar ook niet noemen. Je kunt aan alles voelen dat ze mega fit is en ook alles is mooi in proportie, vind ik zelf. Het is ook heerlijk om haar over je heen te voelen glijden.

Had persoonlijk wel een leuke klik, dus dat zou een reden kunnen zijn om nog eens terug te komen bij haar als ik in de buurt van Soest kom.
 
Eerste keer bij haar beviel mij erg goed. Hierop een tweede keer langs gegaan. Alleen het was een herhaling van de eerste date. Je hoopt toch op meer, maar buiten haar borsten en billen strelen zat er niet meer in. Ik vond haar wel knap, idd wel mollig.

Hierdoor haar niet meer bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan