Recensie Anaisse/Anays, Hilversum (voorheen Amersfoort, Eindhoven) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Guzmanbshman

Vaste klant
183
09/06/22
118
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/3782740-anays
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een paar keer bij haar langsgeweest nu. Zit meestal wel op discrete locaties. Nieuwe locatie is wel top.
Dorpje naast Amersfoort. Genoeg gratis parkeerplaatsen vlak voor haar kamer.

Helaas geen airco of een ventilator aanwezig. Dat was best irritant. (Uiteindelijk allebei heel het bed onder gezweet aan het eind.)

Contact liep prima via whatsapp. Een paar minuten voor aankomt even berichtje sturen. Dan krijg je meer/ precieze info over de locatie.

Bij binnenkomst heeft ze mooie lingerie aan.
Voor de duidelijkheid vraag ik nog altijd of ze bepaalde dingen doet of niet. Sommige dingen kosten extra maar dat geeft ze netjes aan op whatsapp als je het vraagt.

Hygiene:
Voorheen ,toen het niet zo warm was , vond ik de hygiene echt top. Je kan gewoon vooraf en achteraf douchen. Verder wordt er soms gebruikt gemaakt van natte doekjes etc.

Maar laatste keer voelde ik toch dat het bed nog een beeeetje nat was. ( van bezoeker ervoor wss). Dat vond ik niet zo fijn, maar na een tijdje waren we ook aan zweten , dus maakte het allemaal niet meer uit.

Intiem was prima. Tijdens missionary met haar hand zichzelf nog bevredigen. Kreunen zo nu en dan. Vragen wat je wilt etc etc.

Pzc doet ze als je extra betaald.
Ze gaat niet zo diep. Blijft een beetje bij je eikel.
Maar ze gebruikt wel veel van haar eigen spuug en maakt het helemaal nat + haar hand erbij was wel een voldoende waard vond ik.

Voor mij is zij wel prima.
Voor betere ervaringen moet ik weer langer reizen wat niet altijd kan.
Dus harhalingsgevaar voor mij nog wel groot!
 
Dit weekend bij Anays geweest. Ze ontvangt in een mooi appartement in Barneveld, maar ze vertelde dat ze door het hele land reist en komende week in Amsterdam is.
Ik dacht eerst dat ze Roemeens of Bulgaars was, maar ze zei uit Spanje te komen, wat best zou kunnen kloppen. Het is een hele jonge, kleine dame met een strak/slank figuur en heerlijke siliconen borsten. Ze is erg vriendelijk maar ook verlegen, communicatie in het Engels ging OK maar soms wat misverstandjes.
120 betaald voor 30 min, pzc, nmc en tussen de borsten met wat olie. Ze vind alles prima en doet leuk mee, maar komt ook een beetje gehaast over.
Hoe dan ook, redelijk goede ervaring en ik ga binnenkort weer als dat mogelijk is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/3782740-anays
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn tweede bezoek aan Anays. De eerste keer was door mijn eigen toedoen nogal snel afgelopen maar had toch trek in een rematch. Dat was dus vandaag. Echter deze keer in Eindhoven en niet in Leusden.

Anays blijkt een van de weinige dames die bij mij in de smaak valt en wel gewoon reageert op berichten dus de afspraak was snel gemaakt. Ik krijg een adres door in Eindhoven en bij aankomst blijkt betaald parkeren. Vervelend maar die drie euro kunnen er dan ook wel bij. Netjes gemeld maar krijg te horen dat mevrouw nog onder de douche zou staan te epileren en ik spoedig het huisnummer te horen zou krijgen. 10 minuten later krijg ik het nummer en mag ik mij melden bij het appartement waar Anays open doet, zonder make-up en de haren nog nat. Ze had inderdaad gedoucht en zoals zal blijken is ze ook lekker glad overal dus het epileren zou ook wel de waarheid zijn geweest. (Toch?)

Ik wordt meegenomen naar de slaapkamer en hoor anderen aanwezig in het appartement maar heb verder niemand gezien. Zou gaan om haar vriendin die haar dus graag werkruimte verschaft. Na het financiële gedeelte (doe maar eens wild en kies voor een uur met pijpen zonder condoom en klaarkomen op gezicht en de snelle rekenaar komt uit op €200) wordt mij verzocht te douchen. Krijg een handdoekje mee (rook niet vies ofzo) terwijl Anays vapend mij de douche wijst. Fris en fruitig weer op de slaapkamer ontdoet ook Anays zich van haar kleding en begint mij zoals hierboven al is geschreven oppervlakkig te pijpen, maar wel lekker! Dit was echter van korte duur en voor ik het wist zat er een rubber om en wilde ze boven op mij gaan zitten. Ho ens, niet zo snel want ik wilde nog even aan dat kutje likken en dat vond ze oké. Ik wilde verder in missio maar Anays had liever doggy. Zo gezegd zo gedaan en helaas kwam ik sneller dan mij lief is en kon ik gaan liggen voor een massage. De massage was niet zo heel bijzonder maar ik kon even lekker tot rust komen op dat bed waar volgens mij nog wat vlekken van een voorganger op zaten, bah wat vies eigenlijk maar het is toch duur betaalde tijd om haar nu het bed te laten verschonen. Ook hoor ik ineens Slavische muziek in haar YouTube playlist voorbij komen wat misschien merkwaardig is voor een meid uit Spanje. Ze heeft een strak lichaam, is niet verkeerd om naar te kijken en heeft lekkere tieten dus waar ze vandaan komt maakt ook eigenlijk geen zak uit. Aangeboden om haar ook te masseren waar ze maar al te graag ja op antwoordde en ik even lekker alles kon ontdekken. Nieuw rubber en Anays on top, jawel het is tijd voor ronde twee en nadat ze eventjes de cowgirl heeft gespeeld mag ik wederom in doggy verder (missio had ze dus echt liever niet ofzo). Ze maakt wat geluid terwijl ik er stevig op los ga maar al gauw heb ik door dat een tweede keer komen niet zo 123 gaat lukken en ben ik al zwetend maar gaan liggen terwijl ze mij probeert nog van wat zaad te ontdoen maar helaas is dat niet meer gelukt. It's hot in here zegt ze nog.

Ik was er eerlijk gezegd ook wel klaar mee op dat moment en had nog wel samen willen liggen maar het blijft een dvp en geen gf dus bedankt en mocht mij wederom douchen. Afscheid genomen en toch voldaan vertrokken. Shit, betaald voor klaar komen op gezicht maar kets vergeten in het heetst van de strijd. Pannenkoek die ik ben!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij de dame geweest. Ontving in hotel omgeving Amersfoort.

Het positieve: het is de dame van de foto's en ze is slank. Neppe tieten, daar moet je van houden.

Voor de rest was er geen sprake van een 'luxury gfe' zoals in het profiel staat vermeld. Weinig beleving en het zaakje bij haar had een geurtje. Het beste er van proberen te maken, maar er kwam weinig van terecht. Heb extra betaald voor CIM. Dit deed ze half-half. Misschien was ze moe en had ze d'r dag niet. Ik vond het een verspilling van het geld.

Als disclaimer, ik zoek ook wel het gfe gehalte op. Kan mij voorstellen dat als je puur voor seks met een slanke jonge dame komt dat je misschien wel tevreden bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan