Recensie Anca, Casa Rossa Elten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lekkerhoor

Wandelaar
Forumpionier
55
05/07/21
32
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Vanmiddag naar Casa Rossa gereden. Geen last van de file. Aanbellen en naar binnen. Er is gelukkig e.e.a. gedaan aan het pand. Moet nog wel wat gebeuren....maar komt vast later.
Waren een 4-tal dames die zich kwamen voorstellen. Gekozen voor Anca (dit omdat ik goede recensies gelezen had). Op de kamer een eerste teleurstelling. Ik had gelezen 50 voor een quick, 70 voor 30 min en 100 voor 60 min. Echter...Dit bleek 120 voor 60 min te zijn. En ..... alles was extra. Beffen, vingeren, etc etc....allemaal toeslagen.
Kortom...gekozen voor 30 min. Wilde eigenlijk vertrekken, maar iets in mij wilde toch graag.
Gewone sex, beetje opwarmen CD erom en het pijpwerk kon beginnen. Op oorlogssterkte en naar binnen geschoven. 2 standjes, dat is goed en afsluiting met een goede massage.
Al met al een leuke ervaring. Weet alleen niet of ik vaker naar die club ga. Anca is een leuke vrouw, alleen de prijzen in het huis staan mij tegen. Ga liever naar andere dames in de regio.
 
Vandaag maar weer eens naar de heimat gereden, (bij Escape kon niemand me meer bekoren), om precies te zijn: Casa Rossa in Elten. Aanbellen, aardige dame deed de deur open en liet me verder in het weer leuk opgeknapte etablissement. Kwamen een 5-tal dames langs in de voorstel ronde, gekozen voor Lorena. Lorena is een heerlijke Roemeense met perfecte naturals als U begrijpt wat ik bedoel. (geschatte leeftijd: 25 ? en een perfect lichaam, gewicht ook weer schatting: 53 KG ?), Gekozen voor half uur, € 70,- Eurie. Eén minpuntje dame gaat bij het pijpen wat afstandelijk tussen je benen zitten maar dat kan in de toekomst als ik haar wat beter ken wellicht veranderen. Geleverde diensten: Pijpen MC en wat huis tuin en keuken neukwerk, was een beetje gespannen omdat ik daar al een tijdje niet meer geweest was. Ze heeft de gaafste huid die ik ooit gezien heb, een perfecte wespentaille en natuurlijk die geweldige borsten. Op een gegeven moment gestopt met neuken en gevraagd of ze het met olie wilde afmaken. Ze heeft zulke zachte handen dat het lijkt of je zonder CD gepijpt wordt, mijn pik kwam hierdoor weer op volle sterkte ik en spoot zonder moeite mijn sperma over haar handen, ze trok nog even door tot de laatste druppel....geweldige meid ze gaat me zeker terug zien! Lorena werkt pas sinds kort in Casa Rossa, althans dat vertelde ze mij in overigens perfect engels.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Vorige week was ik weer in Elten om Anca te ontmoeten. Een paar weken geleden bezocht ik Casa Rossa voor het eerst en was ik direct bij haar, wat me erg beviel.
Ik was andere prijzen van haar gewend in Saunaclub 22, maar het is altijd een groot plezier met haar te zijn, en hier in een veel intiemere omgeving dan in de club. Met haar knuffelen, vrijen en genieten van een massage is gewoon prachtig.
Altijd blij om weer bij haar te zijn.

(Translation with deepl)
 
Laatst bewerkt:
Gister zat wat rond te neuzen op internet en zag tot mijn grootte vreugde dat Anca weer terug is bij Casa Rossa. Dus direct gebeld en een afspraak gemaakt voor een uurtje. Ik was er mooi op tijd en ze zat al stralend op mij te wachten. Ze vertelde mij dat ze inderdaad 3 maanden thuis was geweest en nu weer geheel fris en fruitig terug is en voorlopig ook gewoon weer blijft.
Mijn dag was weer helemaal goed na een uur heerlijk relaxen bij deze mooie rijpe dame. Ga proberen er weer een wekelijks bezoekje van te maken.
 
Anca staat ook op mijn lijstje, wat zijn de meerkosten voor de extra,s. En doet ze ook aan (tong)zoenen, evt. Meerprijs of is dit afhankelijk van de klant
 
Terug
Bovenaan Onderaan