Recensie Andra, Antwerpen, Schippersstraat 2/1 3,27 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tro's zijn in principe dubbele prijs, maar dit is volgens mij de prijs voor alleen Andra. Een half uur is leuk voor een eerste kennismaking. Voor een kinky/SM date kun je beter voor een uur gaan. Een half uur is normaal €100 en een uur €200. Ze zet dus hoog in met haar prijzen.
 
Tro's zijn in principe dubbele prijs, maar dit is volgens mij de prijs voor alleen Andra. Een half uur is leuk voor een eerste kennismaking. Voor een kinky/SM date kun je beter voor een uur gaan. Een half uur is normaal €100 en een uur €200. Ze zet dus hoog in met haar prijzen.

Nee,nee, dit zijn hun prijzen voor een trio sessie.
 
Beffen doe ik vaak en zit altijd in de prijs. Als je er apart om gaat vragen dan gaan sommige meiden het als extra dienst zien. Nu leg ik wel altijd als instaptarief minimaal 100 neer voor half uur....
 
Gisterenavond na lang twijfelen en rondjes lopen Andra bezocht. Een lange bimbo met alles erop en eraan. Aan de deur vertelde ze dat voor het instaptarief van 50 euro pijpen, neuken, beffen mogelijk was. Hierop naar binnen gestapt en na de opfrissen op bed beland.

Pijpen deed ze met de rug naar me toe, dus er viel niks te zijn. Uiteindelijk gevraagd of ik haar kon likken en ze nam 69 aan. Na een tijdje vroeg ze om te neuken en ze kwam erop zitten. Hierna gevraagd om te wisselen, waarna ze aangaf dat de tijd bijna om was en nog maar 1 standje mogelijk was. Hier heb ik maar geen probleem van gemaakt om de sfeer niet te verzieken. Gekozen voor missio waar ik al snel kwam met uitzicht op haar prachtige lichaam. Tijdens het klaarkomen vroeg ze al of ik klaar was.

Mooie dame om te zien maar haar dienstverlening is echt veel te gehaast. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Ze bood me nog pzc aan voor 50 euro, maar ben heel blij dat ik die heb afgeslagen. Ik kan haar niet aanraden.
 
@VinMe
Zeker dat het Andra was en niet Sofia?. Ze wisselen daar nogal eens van raam. Op de foto in bijlage is het Andra die Sofia langs achteren neemt.
Sofia is de langste van beiden, Andra is niet zo groot volgens mij.

100% zeker Andra. Ik had al het topic gezien voordat ik naar binnen stapte dus kon het uiterlijk en de tatoeages/navelpiercing goed vergelijken. Ze stelde zich ook voor als Andra;).

Ik vond haar zeker niet klein, bijvoorbeeld <1.70m. Ik ben overigens zelf niet heel lang dus dan is een dame op hakken al sneller groot te noemen.
 
Gisterenavond na lang twijfelen en rondjes lopen Andra bezocht. Een lange bimbo met alles erop en eraan. Aan de deur vertelde ze dat voor het instaptarief van 50 euro pijpen, neuken, beffen mogelijk was. Hierop naar binnen gestapt en na de opfrissen op bed beland.

Pijpen deed ze met de rug naar me toe, dus er viel niks te zijn. Uiteindelijk gevraagd of ik haar kon likken en ze nam 69 aan. Na een tijdje vroeg ze om te neuken en ze kwam erop zitten. Hierna gevraagd om te wisselen, waarna ze aangaf dat de tijd bijna om was en nog maar 1 standje mogelijk was. Hier heb ik maar geen probleem van gemaakt om de sfeer niet te verzieken. Gekozen voor missio waar ik al snel kwam met uitzicht op haar prachtige lichaam. Tijdens het klaarkomen vroeg ze al of ik klaar was.

Mooie dame om te zien maar haar dienstverlening is echt veel te gehaast. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Ze bood me nog pzc aan voor 50 euro, maar ben heel blij dat ik die heb afgeslagen. Ik kan haar niet aanraden
100% zeker Andra. Ik had al het topic gezien voordat ik naar binnen stapte dus kon het uiterlijk en de tatoeages/navelpiercing goed vergelijken. Ze stelde zich ook voor als Andra;).

Ik vond haar zeker niet klein, bijvoorbeeld <1.70m. Ik ben overigens zelf niet heel lang dus dan is een dame op hakken al sneller groot te noemen.
Ik heb ze al dikwijls zien staan . Ik ga ze niet bezoeken om dat ze niet betrouwbaar zijn volgens mijn buik gevoel.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Was een van de luiste minst boeiende neukbeurten uit mijn leven. Het mocht niet aan gallop tempo van mevrouw en toen het te lang duurde (ja wat wil je in draf?) begon ze te klagen. Doet me qua attitude denken aan Bridget Fonda in Jack Brown. Knap, Blond, Lui, Stoned, Vervelend. Er zijn er andere en er zijn er veel betere. Lekker lijf, saai wijf.
 
Was een van de luiste minst boeiende neukbeurten uit mijn leven. Het mocht niet aan gallop tempo van mevrouw en toen het te lang duurde (ja wat wil je in draf?) begon ze te klagen. Doet me qua attitude denken aan Bridget Fonda in Jack Brown. Knap, Blond, Lui, Stoned, Vervelend. Er zijn er andere en er zijn er veel betere. Lekker lijf, saai wijf.
Stop met uw leugens Pinokkio
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik schrijf niet snel iets negatiefs over iemand...helaas slechte ervaring met deze "dame" stelde zich voor als Andra uit Roemenië. Paar keer langs gelopen en er kon een vriendelijke glimlach vanaf. Dus hup naar binnen.
Ijskoniging eerste klas! Leek wel een robot...
Pijpen was dan nog wel ok, wel met snelheid alsof ze de trein nog moest halen...en ik maar even snel moest komen. Duurde 2 minuten wilde ze al stoppen, hou wel van pijpen dus vroeg ga nog even door. Kon ...wel meteen we dont have much time...als antwoord.
Had al geen zin meer om bovenop dat opgespoten koud lijk te gaan liggen, dus dan maar doggy. Prima kont dat dan wel weer...na 3 minuten you finished?
Tja toen ging dacht ik de telefoon...bleek dat de wekker te zijn die ze gezet had! Time is up...
Koud kill afscheid...zonder 1 woord te zeggen!
Wil niet natrappen maar de hygiëne liet ook te wensen over... onaangename geur kwam me tegemoed tijdens doggy. Ze ging zich wel fris maken erna...
Kortom en TMM...met sterallures!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan