Recensie Andra, Antwerpen, Schippersstraat 2/1 3,27 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Twee weken geleden heb ik haar nog gespot in SS. Donderdagavond was haar maatje, de bloedmooie blonde Selena, aanwezig dus ik vermoed dat ons Andra nog wel terug zal opduiken. Relax boys...
 
Ik heb haar leren kennen op haar huisadres bij park spoor…
Wat een lekker geil wijf, maar toen was ze een tijdje weg en kwam ze terug met silicone tieten en opgespoten lippen. Not my cup of tea maar haar diensten waren wel altijd super. Wel jammer dat ze nogal royaal glijmiddel gebruikte.
Topgriet en goeie service. Punt.
 

Haar advertentie is weer online, dus is ze terug in het land
 
Deze ochtend 6u30 op wandel in de straat. Geen bezoekers alsook bijna geen dames. Gelukkig stond Andra te blinken op haar gekende plaatst. Naar boven, gordijnen open en gepijpt geweest en haar geneukt voor het raam wat eigenlijk ook wel graag heeft en doet. Stress eraf voor het begin van een nieuwe werkweek.
 
Voor het eerst in Antwerpen. Ik heb rustig de tijd genomen en twee rondjes gedaan. Wist niet eigenlijk wat ik meemaakte omdat ik een Duisburg veteraan ben. Het aanbod is niet normaal, vergeleken met Duisburg. Een gegeven moment werd 't zwart voor mijn ogen, misschien omdat het bloed naar één plek is gestroomd of ik was mij bewust dat ik mijzelf faillissement in ga neuken. In korte tijd had ik een to-do lijst van 15 meiden. En één daarvan was Andra.

Een vriendelijke glimlach dat ook binnen zo blijft. Sympathieke meid. Eerste keer kies je natuurlijk voor het instaptarief. Het is een meid waar ik zeker terug ga komen. Dit belooft wat. Het is de moeite waard om hier in te investeren. Wat een kont wat een benen en wat neukt dat lekker weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan