Recensie Andra (Roe), Den Haag, Doubletstraat 4 k3 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Meubelstuk
Forumpionier
9.887
05/07/21
10.132
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden op een warme middag deze mooie donkerharige Roemeense bezocht, ik had al wat rondjes gelopen door de straat maar nog niks kunnen vinden om mijn zak te kloppen. Totdat ik aan het begin van de straat deze jonge dame zag, ze deed mij que looks een beetje denken aan een Italiaans fotomodel. Let op, er zit ook een ander meisje op dat zelfde adres, maar die is niet zo mooi en heeft een scheve neus. Dus opletten.

Een kort praatje gemaakt en achter haar aan naar boven gegaan, waar ze haar ontvangstkamer heeft. Ze vertelde me onder het wassen dat ik haar een paar jaar eerder eens een paar keer had bezocht, toen ik wat beter naar haar keek kon ik me het weer herinneren.

Na het wassen op bed beland waar ik even met haar tieten hebt gespeeld en kort daarna gaf ze mij een lekkere pijpbeurt. Daarna ging ze on top, en vervolgens afgemaakt in de missionaris houding, Kortom een goed ervaring, bovendien houd ze ook van een praatje.

Enige wat mij irriteerde was dat er een onaangenaamde geur hing, en dat ze zicht zowel vooraf als achteraf niet waste.
 
Ik zal proberen of ik de naam aan kan passen
Verklaar je nader Ted,
Waarom ruik je alleen maar onraad?
Ik rook alleen een raar luchtje, maar dat kan ook komen omdat ze zich niet waste
 
Marcov, ik weet niet of ze een neuspiercing heeft, ik dacht het niet, het was mij in ieder geval niet opgevallen.
Maar ik denk wel dat het de zelfde Andra is, ze had in het verleden inderdaad een blonde vriendin zij staat er nog steeds ergens halverwege de straat aan de even huisnummers, maar ik weet niet of ze Maya heet. en ook heeft ze op verschillende kamers gezeten waaronder 8
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteravond ook bij mooie Andra geweest ze zag er weer prachtig uit en het was best warm buiten
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed Andra stond al klaar met het condoom,
Tijdens het pijpen kon ik lekker met haar billen aaien en haar kutje voelde ik natuurlijk ook even aan ik vind dat heerljk als de dames zo gaan zitten dat je aan hun kan komen, Andra begon me lekker te pijpen met diepuh halen dit was erg lekker tevens maakte ze lekker slopperig geluid door extra spuug toe te voegen.
Hierna heb ik Andra op haar ruggetje gelegd met haar mooie kutje om hoog en begon haar lekker te stoten ze keek me hier erg geil bij aan met haar mooie donkere ogen, Het stoten ging erg lekker en ik voelde dat Andra's kutje steeds warmer begon te worden wat het stoten nog lekkerder maakt. Toen was het tijd voor doggy Andra heeft een heel lekker kontje om tegen aan te stoten. Ik kletste eerste rustig tegen die billetjes, maar toen Andra zei harder heb ik het tempo wat opgevoerd en knalde van doggy naar plat doggy heerlijk onze warme lichamen kletste tegen elkaar en ik begon echt zwaar te zweten de druppeltjes vlogen van me hoofd af. Het duurde dan ook niet lang voordat ik echt kreunend klaar kwam in Andra (in het cd) hhaah
Andra is echt een lieve en mooie meid en zo geduldig ze neemt echt de tijd voor je
Ik ga zeker terug
Bedankt voor gisteren lieve Andra
 
Laatst heb ik Andra weer eens bezocht. Vind haar echt een heel aantrekkelijke vrouw. Tijdens het uitkleden had ik dan ook al een keiharde staaf. Toen Andra dat zag zei ze me zwoel aankijkend ' oeh I missed him' en begon hem meteen te strelen en trekken. Zo staand heb ik ook haar lichaam lekker betast. Daarna het bed op en heeft ze me lekker gepijpt. Vervolgens verschillende standjes gedaan en heerlijk klaargekomen. Een groot pluspunt vind ik dat Andra zich zowel vooraf als achteraf wast. Met de hygiëne zit het dus wel goed. Drie kussen en een omhelzing bij het afscheid en met een glimlach op mijn gezicht weer naar buiten. Andra ziet me snel weer terug
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag de eerste klant geweest van Andra, zodat ik misschien geen vieze geur rook hahaha. Eenmaal binnen kort praatje ,uitgekleed. Andra begon eerst beetje te trekken (eigenlijk te hard) hahaha, zodat ik hard werd. Daarna begon ze me te pijpen wat ik echt slecht vond. Dit deed ze namelijk op 1 toon en met haar tanden. Hierna Andra doggy geneukt waarbij ik helaas (zoals hier vaker beschreven) een vieze geur rook. Tot slot af laten maken met zij on top. Vriendelijke dame met een goede inzet, maar de pijpkunsten moeten toch echt beter anders ziet ze mij niet meer terug… voorwas deed ze niet, nawas wel.
 
halo broeder ik vind dat Andra altijd goed pijpt en zeker niet met haar tanden heeft ze nog nooit gedaan bij mij en die geur tijdens doggy heb ik nog nooit geroken ze wast zich voor en na het pompen
 
Ik heb ook nog nooit een vuile geur geroken bij alle keren dat ik bij haar was. En pijpen doet ze wel echt goed en lang met slopperige geluiden, ik heb haar een paar keer moeten zeggen dat ze iets rustiger moet pijpen anders kom ik klaar.

Ik vind het wel prettig van haar dat ze mij niet weigert en niet moeilijk doet als ik haar weer wil gaan bezoeken terwijl ze weet dat ik soms ook andere dames bezoek. Veel dames laten je niet meer binnen als je niet gelijk naar binnen komt als ze jou zien en als ze weten dat je ook andere dames bezoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net bij Andra geweest, ze neemt echt de tijd voor jou. Er is steeds meer mogelijk bij elke bezoek dat ik kom en ze doet niet moeilijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had vandaag wat last van lentekriebels, dus naar Den Haag om daar wat aan te laten doen. Ben bij mooie Andra geweest, zij is een zekerheidje voor mij. Altijd lief en vriendelijk en heel hygiënisch, ze wast zich vooraf en achteraf. Haar service is uitstekend. Meerdere standjes gedaan en uiteindelijk heeft ze me met een handjob met olie lekker laten klaarkomen. Bedankt lieve Andra, het was weer een zeer Goede Vrijdag😋

Ze gaat komende zondag overigens voor 3 weken terug naar Roemenië.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al lange tijd bij de mooie en lieve Andra en ook gisteren was weer een zeer geslaagd bezoekje. Goeie service altijd zonder tijdsdruk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Andratje... vaak voorbij gelopen en nooit echt goed gekeken tot ik der vriendin een keer had gehad en daarnaast andra in kleding zag lopen 1 woord.. Wauw
Dus vandaag tog maar de stoute schoenen aan getrokken en een instap gedaan.
Begon met heerlijk opgeilen wat overging in een prima pijpbeurt vervolgens begonne met missio neuken en afgemaakt in doggy. Wat een heerlijk nauw kutje heeft deze lieve andra.
Weer 1tje voor op het favorieten lijstje👌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze mooie dame bezocht, op haar kamertje betaald en uitgekleed. Staand elkaars lichamen verkend waarbij zij lekker met mn inmiddels keiharde lul en gladde balzak speelde. Hierna ging zij door haar knietjes voor een goede blowjob. Eenmaal op bed hebben we in drie standjes heerlijk geneukt. In doggy het tempo opgevoerd, hoop dirty talk erbij, en met de laatste paar harde krachtige halen brullend mn ballen diep in haar leeg gespoten. Hierna gaf Andra mij rustig de tijd om nog even grommend in haar door te blijven stoten, tot ik ook echt mn laatste lading zaad in het condoom had gepompt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag lieve Andra weer eens bezocht, ze zag er mooi en sexy uit in dit keer een lila setje. Zoals altijd meerdere standjes gedaan, waarbij ik flink kon doorstoten. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Het was wederom een geslaagd bezoekje, Andra is en blijft een topper!

Was wel even bang dat @Pussyhunter haar flink had opgerekt, maar gelukkig voelde Andra nog steeds lekker nauw aan:love:😋
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week bij de lieve Andra geweest ze zag er weer prachtig uit ik zou en moest direct naar binnen
bij binnen komst met tool gewassen en plaats genomen op bed
Andra begon me lekker diep te pijpen met diepuh halen en kijk me hier lekker geil bij aan.
HIerna heb ik Andra op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon hij heerlijk diep te stoten ze kan dit heel er goed hebben en ze doet goed en actief mee tijdens het pompen heerlijk gewoon.
Toen was het tijd voor doggie Andra heeft een hele mooie ronde kont om tegen aan te stoten, het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel helaas in het cd, Andra was zelfs zo vriendelijk om nog een paar keer tegen me aan te stoten voor de laastse halen in haar heerlijk gewoon

Ik ga zeker weten terug naar deze prachtige en vooral geduldige verschijning
bedankt lieve Andra en tot gauw..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zondag bij Andra geweest, op haar kamertje betaald en uitgekleed. Eerst even staand elkaars lichamen verkent, waarna Andra door haar knietjes ging voor een heerlijke blowjob. Hierna heb ik haar in meerdere standjes keihard afgepaald. In doggy naar de hoogste versnelling, zij begint steeds harder te kreunen, veel dirtytalk erbij en zij speelde lekker met mn ballen. Uiteindelijk was ik niet meer te houden en met de laatste paar harde krachtige halen brullend mn balzak diep in haar leeg gepompt. Waarna Andra mij nog even grommend laat door stoten tot ik de laatste lading zaad in haar heb gespoten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan