Recensie Andrea 2 (RO), Sixsens, Lemiers 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noname

Newbie
1
18/05/22
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Niet te verwarren met de "andere" Andrea, dit is volgens mij iemand anders.

Deze Andrea werkt nog maar een week bij Sixsens. Je kan ze er zo uithalen, ze heeft prachtig blond-bruin lang haar, een knap gezichtje en een mooie glimlach. Ik zag ze zitten rechts van de ingang als je de bar van beneden binnenkomt, onder de grote speaker box. Ik weet niet of dit haar vaste plaats is.

Ik had haar nog niet eerder gezien bij Sixsens, maar ze viel mij wel op, dus ik moest haar toch eens proberen. Op de kamer toen ze het laatste stukje stof uitdeed kon ik haar lichaam in volle glorie bewonderen. Ze ziet er erg goed uit, slank, fijn kontje, grote borsten (D-cup schat ik?!?). Ze is nog vrij jong, 21 jaar. Ze is wel erg verlegen of zegt in ieder geval niet zo heel veel.

Langzaam begonnen met haar lichaam te spelen, hier een daar wat kusjes (zoenen doet ze niet), aan haar tepels gezogen, een beetje met haar poesje gespeeld. Daarna heeft ze mij gepijpt. Dat ging in begin heel voorzichtig. Ze gaat ook niet zo diep, maar juist tot over de rand van de eikel. Uiteindelijk ging ze toch wel wat enthousiaster verder. Het was niet slecht, maar ik heb al beter gehad.

Daarna aan de hoofdact begonnen. Eerst standje missionaris. Ze heeft best wel een klein, strak poesje, dus er maar voorzichtig ingeschoven met mijn gereedschap. Niet dat ik zo'n monster heb, maar het is toch wel een aardig formaat. Na de eerste rustige stoten liet ze mij er dieper in en kon ik haar volledig nemen. Daarna haar ook nog eventjes in doggy genomen.

Jammer genoeg juist niet gelukt om klaar te komen en zelf nog even met de hand moeten afmaken. Maar dat lag zeker niet aan haar. Het was mijn laatste kamer van de dag en ik wist op voorhand al dat het niet makkelijk ging worden. Maar ze bracht mij wel aardig in de buurt, dus zeker niet slecht.

Volgende keer nog eens proberen, wat vroeger op de dag dan.

Oh, en ze doet gewoon de standaarddiensten (PZC, NMC), zonder betalende extras.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan